Nou hoorde ik daarnet weer wat over van een vriend, dat je echt letterlijk koppen kan doorklieven, armen afrukken enz..
Weet iemand heel toevallig over welk spel ik het heb? Ik zou graag de titel weten, voor wat meer informatie..
Het spel schijnt ook al in Amerika gebanned te zijn of zo (of lul ik nou teveel?
)
Het spel is nog niet op de markt verkrijgbaar, maar het was al zeker dat ie in Amerika niet uitgebracht mocht worden (violent nature ).
Ik zou bijna zeggen dat ik het op FP had gelezen...
quote:Dat klinkt al aannemelijker..
Op dinsdag 6 januari 2004 01:09 schreef autocue het volgende:
Manslaughter wellicht? (heeft een importverbod gekregen in Nieuw-Zeeland)
-autocue
*gaat checken .
quote:En tot nu toe alleen op de PS2 uit.
Op dinsdag 6 januari 2004 01:10 schreef NiteSpeed het volgende:
Manhunt.
Een beetje in de trant van de film The Running Man. Waar je achtervolgd wordt door hunters die jij moet afmaken om te blijven leven. Daar heb je ook van die special kills bij. Maar dat heeft verder niets met huurmoordenaar zijn te maken
quote:Heeft inderdaad niks met hitman's te maken, maar toch was het de game die ik bedoelde..
Op dinsdag 6 januari 2004 01:11 schreef Vision het volgende:
ik weet wel dat Manhunt vrij grof is.Een beetje in de trant van de film The Running Man. Waar je achtervolgd wordt door hunters die jij moet afmaken om te blijven leven. Daar heb je ook van die special kills bij. Maar dat heeft verder niets met huurmoordenaar zijn te maken
Thx Nitespeed / Vision .
lock
-edit-
Nee, is het niet, want je bent geen huurmoordenaar, maar een psychopaat die vindt dat alles en iedereen dood moet.
Wel ontzettend lomp overigens
[Dit bericht is gewijzigd door Cybersailor op 06-01-2004 01:32]
quote:dacht ik ook al aan, heb het zelf niet gespeeld maar wel gehoord dat het best grof is
Op dinsdag 6 januari 2004 01:23 schreef Cybersailor het volgende:
Postal 2 misschien?
quote:-offtopic-
Op dinsdag 6 januari 2004 01:38 schreef nlw het volgende:
Postal sux
Postal 2 is idd niet echt leuk, Postal 1 was daarentegen voor die tijd en mijn toenmalige leeftijd helemaal geweldig
Was inderdaad Manhunt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |