abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15998964
Of het in dit forum moet weet ik niet, maar dat laat ik aan de mods ter beoordeling.

Een tijd geleden zag ik een flashfilmpje genaamd dream.swf. Het ging over een getekent poppetje dat geöpereerd wordt, en met een spuit in slaap gebracht wordt. In die spuit zat waarschijnlijk ketamine of iets dergelijks, want het mannetje komt in een hele bizarre trip terecht. Ik vond het een ontzettend gaaf filmpje en zou em nog wel eens willen zien, maar na uren gegoogeld te hebben naar dream.swf en meer dan 800 flashfilmpjes te hebben bekeken (veel mensen verwerken hun dromen in flashfilmpjes ofzo?) ben ik er aardig brak van geworden. Het filmpje is iets van 5mb groot en de achtergrondmuziek is Fatboy Slim - Love Island

Als iemand een url heeft naar het filmpje, post het dan gelieve. Het lijkt me grappig om het filmpje weer eens terug te zien .

pi_15999517
Eh, verkeerde link? Dat heeft echt totaal niets met de beschrijving te maken
pi_15999586
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 01:12 schreef Heliospan het volgende:
Eh, verkeerde link? Dat heeft echt totaal niets met de beschrijving te maken
Ik weet! elkgeval ik ga hem niet helpen met zoeken!, je bent nog niet eens geboren volgens profiel....dus ik ook niet serioues, aap

[Dit bericht is gewijzigd door Blixar op 06-01-2004 01:22]

pi_15999627
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 01:13 schreef Blixar het volgende:
of deze????? http://www.joecartoon.com/pages/home/ of deze? http://www.flashjes.ontheweb.nl/
Lol gaan we alle flashfilmpjes posten die we vinden

vind bij bovenstaande filmpjes weinig dream en poppetjes met spuiten inzitten dus ben bang dat het weer niet de goede is..

pi_15999643
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 01:15 schreef Blixar het volgende:

[..]

Ik weet! elkgeval ik ga hem niet helpen met zoeken!

Als je niet van plan bent om te helpen wil ik je verzoeken niet in dit topic te posten. En misschien is het een idee om niet onder invloed te forummen .
pi_15999743
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 01:18 schreef Heliospan het volgende:

[..]

Als je niet van plan bent om te helpen wil ik je verzoeken niet in dit topic te posten. En misschien is het een idee om niet onder invloed te forummen .

Ik ben onder invloed van slaapgebrek dat klopt, haha ik zal niet meer posten belooft, verveelde me tijdelijk en jij werdt het slachtoffer, helaaas.
Ik stop nu!
pi_15999752
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 01:23 schreef Blixar het volgende:

[..]

Ik ben onder invloed van slaapgebrek dat klopt, haha ik zal niet meer posten belooft, verveelde me tijdelijk en jij werdt het slachtoffer, helaaas.
Ik stop nu! (hik!)

dinsdag 6 januari 2004 @ 01:40:38 #10
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_16000099
Kijk 's bij onzin.com
Vroeger had ik een hekel aan trouwfeesten. Elke keer kwamen er ooms en tantes die me een por in de zij gaven en zeiden: "En nu jij hé?". Ze zijn daar mee opgehouden toen ik op begrafenissen hetzelfde ben gaan doen.
pi_16000168
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 01:17 schreef Gtuinstra het volgende:

[..]

Lol gaan we alle flashfilmpjes posten die we vinden

vind bij bovenstaande filmpjes weinig dream en poppetjes met spuiten inzitten dus ben bang dat het weer niet de goede is..

sorry heb wat ontwenningsverschijnselen bij het stoppen met roken ( ben soms agressief, je weet wel is na jaren niet gemakkelijk zomaar te stoppen! 6e dag rookvrij is al aangebroken!
pi_16000194
In de source van hun flashgedeelte gezocht op 'dream', niks gevonden.
  dinsdag 6 januari 2004 @ 01:47:05 #13
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_16000201
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 01:45 schreef Blixar het volgende:

[..]

sorry heb wat ontwenningsverschijnselen bij het stoppen met roken ( ben soms agressief, je weet wel is na jaren niet gemakkelijk zomaar te stoppen! 6e dag rookvrij is al aangebroken!

Hulde, ik zit op dag 1.....agressief ben ik nu al.
Vroeger had ik een hekel aan trouwfeesten. Elke keer kwamen er ooms en tantes die me een por in de zij gaven en zeiden: "En nu jij hé?". Ze zijn daar mee opgehouden toen ik op begrafenissen hetzelfde ben gaan doen.
pi_16000210
Zouden jullie een ander topic kunnen verzieken? Bedankt?
  dinsdag 6 januari 2004 @ 01:53:05 #16
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_16000284
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 01:49 schreef ilona-scuderia het volgende:
Bedoel je deze misschien? http://www.perverts.nl/files/SU-30crash.mpeg
Cool filmpje
pi_16000348
Ugh

Ik schop em morgen wel weer omhoog.

pi_16000361
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 01:47 schreef Heliospan het volgende:
Zouden jullie een ander topic kunnen verzieken? Bedankt?
sorry is gewoon niet persoonlijk bedoeld, hecht je zoveel waarde bij het openen van een topic?
je hebt altijd een paar personen die geheel dwars tegen je topic ingaan... zo is het echte leven ook.... aleen hier steeds opnieuw proberen! (nog steeds niet persoonlijk bedoeld!
pi_16000513
gevonden

http://user.chollian.net/~lee1233/dream.swf

is alleen geen 5mb en geen geluid maar denk dat dit een illegale rip is ziet er wel uit als een trip..

* Gtuinstra steekt nog maar eens een peukje op en denkt aan de mensen die gestopt zijn

pi_16000542
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 02:06 schreef Gtuinstra het volgende:
gevonden

http://user.chollian.net/~lee1233/dream.swf

Dankje voor de moeite, maar het is hem niet
quote:
Het ging over een getekent poppetje dat geöpereerd wordt, en met een spuit in slaap gebracht wordt. In die spuit zat waarschijnlijk ketamine of iets dergelijks, want het mannetje komt in een hele bizarre trip terecht
pi_16000597
srry was een beetje flauw aan het doen succes met het zoeken.. heb nu 30 dream.swf filmpjes bekeken en moet zeggen dat ze allemaal erg slecht waren..
pi_16000614
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 02:07 schreef Heliospan het volgende:

[..]

Dankje voor de moeite, maar het is hem niet
[..]

En jij denk dat die gast met zoeen spuit het heeft overleefd!
pi_16000714
elkgeval denk je dat ik niet had geprobeerd je vraag te beantwoorden ofzo? had al lang genoeg van die vervelende filmpjes!
pi_16006667
*kickje*

En nu hopelijk zonder insomniacreacties

pi_16017720
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 12:35 schreef Heliospan het volgende:
*kickje*

En nu hopelijk zonder insomniacreacties

Klopt! sinds ik gestopt ben met roken 1 januari is slapen ramzalig!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')