abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 januari 2004 @ 12:00:56 #1
76444 Agostini
Put your kicks on route 666!
pi_15977909
Te koop:
Golf 2 VR6 uit 1988
De auto is ook op het kenteken een VR6 (in tegenstelling tot andere vr6'en)
De kleur van de auto is blauw metallic.
De auto heeft BBS Wob Ed. velgen.
De prijs van de auto is 2500 euro.
De kilometerstand doet er niet toe omdat het blok niet orgineel is,en het onderstel ook niet.(anders is het namelijk onmogelijk om hem op VR6 kenteken te krijgen)
Een foto heb ik op het moment niet,ik heb namelijk geen digicam en dus moet ik die even lenen van iemand.

Moderators:Ik hoop dat dit een goede advertentie is,als dit niet het geval is,wijs me daar dan even op.

Bij voorbaat dank,

Agostini

I'm returned from hell,because my job wasn't done!
  maandag 5 januari 2004 @ 12:08:45 #3
76444 Agostini
pi_15978116
quote:
Op maandag 5 januari 2004 12:07 schreef jobosrulez het volgende:
Zoiets??

Nee,dit is geen Golf 2.
De auto die op de foto staat is een Golf 3 en dat is hem dus niet.
pi_15978161
quote:
Op maandag 5 januari 2004 12:00 schreef Agostini het volgende:
Te koop:
Golf 2 VR6 uit 1988
De kilometerstand doet er niet toe omdat het blok niet orgineel is,en het onderstel ook niet.(anders is het namelijk onmogelijk om hem op VR6 kenteken te krijgen)
Een foto heb ik op het moment niet,ik heb namelijk geen digicam en dus moet ik die even lenen van iemand.

Moderators:Ik hoop dat dit een goede advertentie is,als dit niet het geval is,wijs me daar dan even op.

Bij voorbaat dank,

Agostini

Waar op te halen en TOCH wil ik de km stand weten en het bouwjaar van het HUIDIGE blok ....Zijn deze gegevens niet aantoonbaar dan wil ik er 750 euro voor geven ....
“You know, a long time ago being crazy meant something. Nowadays everybody's crazy.”
“I'm not your executioner. I'm not your devil and I'm not your God. I'm Charles Manson.”
pi_15978250
quote:
Op maandag 5 januari 2004 12:07 schreef jobosrulez het volgende:
Zoiets??

http://i17.ebayimg.com/02/i/01/1e/b1/aa_1.JPG

Nopez; die jij nu hebt das een type 3. Verkoper bedoelt type II.

Maare verkoper:
waarom zo lullig over de km-stand? Das namelijk wel van belang ivm de overige onderdelen. En dan nog even: hoeveel heeft t vr6 blok gedraaid? Hangt de originele versnellingsbak van de vr6 er ook onder?

Ps. Het v6 blok komt zeker uit 1992 (slechte serie, vanaf 93 zijn ze weer oke).
Meer info. is dus gewenst helemaal omdat het een ombouw is en dus de onderdelen uit verschillende autos komen. Heb je keuringsrapporten,reparatie historie ed?
En een foto of meerdere is welkom.

pi_15978327
het is vast niet degene als op die foto!
aangezien dat een 3 is

tsjah wil ook kilometerstand van het blok weten!

als je dat niet weet bied ik 1000

pi_15978343
duur hoor en nog geheimzinnig doen over de km stand
"Nada es acaso más difícil para el hombre que el vivir con la plena conciencia de ser hombre."
- Michele Sciacca
  maandag 5 januari 2004 @ 12:16:12 #8
22700 F1908
MASTERDETECTIVE
pi_15978362
Dure grap voor een blokkedoos
852002IWASTHERE
pi_15978439
quote:
Op maandag 5 januari 2004 12:00 schreef Agostini het volgende:
Te koop:
Golf 2 VR6 uit 1988

Bij voorbaat dank,

Agostini

en niet te vergeten helemaal afgestampt !!!
MICROSOFT: Most Intelligent Customers Realize Our Software is Only for Fools and Teenagers.
pi_15978464
Agostini, paar vraagjes:

Over welke uitvoering van de type 2 hebben we het nou?
(er zijn meerdere uitvoeringen geweest, de een mooier dan de ander)

Welk bouwjaar heeft het blok zelf en hoeveel km heeft deze gemaakt?

De ombouw.. Is deze door 'beun de haas' 'een hobbyist' uitgevoerd of door een garage?

Als het laatste het geval is, heb je hier nog bonnen oid van?

Waar staat de auto, ik wil evt. wel even komen kijken. Proefrit is mogelijk?

/edit
Voor degenen die niet weten hoe een golf 2 er uitziet:

[Dit bericht is gewijzigd door _sinner_ op 05-01-2004 12:28]

maandag 5 januari 2004 @ 12:20:40 #11
22700 F1908
MASTERDETECTIVE
pi_15978480
Zeg die kilometerstand nou maar, dan bepalen wij wel of het er wel of niet toe doet
852002IWASTHERE
  maandag 5 januari 2004 @ 12:30:46 #12
76444 Agostini
pi_15978741
quote:
Op maandag 5 januari 2004 12:10 schreef method21 het volgende:

[..]

Waar op te halen en TOCH wil ik de km stand weten en het bouwjaar van het HUIDIGE blok ....Zijn deze gegevens niet aantoonbaar dan wil ik er 750 euro voor geven ....

Als je commentaar wiilt geven dan moet je dat volgens de FAQ goed onderbouwd doen.
Aangzien het blok los al duurder is als de prijs die jij biedt,valt deze opmerking niet serieus te nemen.
De Kilometerstand vindt ik niet van belang.
De reden is dat de km-stand niet bij de motor hoort.
Er een ander ondertsel onderzit,en dus is de km-stand ook niet van belang voor de auto zelf.
En dus gaat het er alleen nog om of de auto nog hard is.(en dat is ie)
Bovendien is het voor een auto die niet orgineel is nog maar zeer de vraag of de km-teller orgineel is.
Ten tweede is het ook de vraag of de tellerstand klopte voordat de VR6 motor erin kwam.
Als je 750 euro wel een serieus bod vindt,en dus de handelaar uit wilt hangen dan raad ik je aan verder te zoeken.
Er zullen gerust leuke auto's te koop staan voor 750 euro.(maar geen Golf2 VR6)
pi_15978852
quote:
Op maandag 5 januari 2004 12:30 schreef Agostini het volgende:

[..]

Als je commentaar wiilt geven dan moet je dat volgens de FAQ goed onderbouwd doen.
Aangzien het blok los al duurder is als de prijs die jij biedt,valt deze opmerking niet serieus te nemen.
Er een ander ondertsel onderzit,en dus is de km-stand ook niet van belang voor de auto zelf.
Bovendien is het voor een auto die niet orgineel is nog maar zeer de vraag of de km-teller orgineel is.
Ten tweede is het ook de vraag of de tellerstand klopte voordat de VR6 motor erin kwam.
Als je 750 euro wel een serieus bod vindt,en dus de handelaar uit wilt hangen dan raad ik je aan verder te zoeken.

de kilomters van de auto boeit ons ook niet meneertje!

wij willen weten hoeveel kilomters er op dat vr6 blok stonden toen die erin ging.. en hoeveel je ermee hebt gereden! dat jij het niet van belang vind moet je zelf weten!

maar als je hier kopers zoekt zet je het er ff bij

[Dit bericht is gewijzigd door rival op 05-01-2004 12:35]

pi_15978857
Met andere Woorden hij heeft dus veel gelopen want je weet zelf de kilometerstand van het blok niet.
pi_15978907
tsjah hij wilt zo graar niet zeggen hoeveel kilometers, dus zullen het er wel teveel zijn!
  maandag 5 januari 2004 @ 12:41:11 #16
22700 F1908
MASTERDETECTIVE
pi_15979058
Inderdaad, dat blok zal vast een paar ton hebben weg gedraait

Anders zeg je het er wel gewoon bij

Geef nu eens een goed argument om de kilometerstand niet van belang te laten zijn want "omdat het onderstel niet origineel meer is" en "omdat het blok niet origineel meer is" slaat natuurlijk nergens op om hiermee te zeggen dat de kilometerstand niet van belang is

852002IWASTHERE
pi_15979095
quote:
Op maandag 5 januari 2004 12:41 schreef F1908 het volgende:
Inderdaad, dat blok zal vast een paar ton hebben weg gedraait

Anders zeg je het er wel gewoon bij

Geef nu eens een goed argument om de kilometerstand niet van belang te laten zijn want "omdat het onderstel niet origineel meer is" en "omdat het blok niet origineel meer is" slaat natuurlijk nergens op om hiermee te zeggen dat de kilometerstand niet van belang is

volgens mij denkt hij dat wij willen weten wat er op de teller staat op het dashboard.......

maar wij willen de gelopen kilomters weten van het vr6 blok!

pi_15979135
quote:

[..]

De km stand is wel degelijk van belang

Wij willen weten hoeveel dat VR6 blok gedraaid heeft en hoeveel de rest van de auto gedraaid heeft

Verder is het wel handig om wat meer details van de verdere staat vd auto te weten, hoe staat het met de koppeling ? versnellingsbak ? etcetc

maandag 5 januari 2004 @ 12:59:02 #19
22700 F1908
MASTERDETECTIVE
pi_15979557
quote:
Op maandag 5 januari 2004 12:43 schreef rival het volgende:

[..]

volgens mij denkt hij dat wij willen weten wat er op de teller staat op het dashboard.......

maar wij willen de gelopen kilomters weten van het vr6 blok!

Zou goed kunnen dat hij dat denkt. Maar luister als hij zo stom is om dat te denken hoef ik die blokkedoos ook niet van hem
852002IWASTHERE
pi_15979709
quote:

[..]

..
..

Ik had serieus interesse, maar als ik je reactie zo lees..

jammer

pi_15982819
quote:

[..]

De eventuele kopers vinden wel van belang. Ik begrijp niet waar je moeilijk over doet NIEMAND koopt die auto als hij of zij geen kmstanden weet.
Hoor ik die Griekse melodie...
pi_15984096
Echte verkoper ben je. Als je de km stand van t v6 blok niet wilt vertellen mag ik dan veronderstellen dat deze al erg veel gedraaid heeft.
Dan rest nog steeds de vraag wie de ombouw verzorgd heeft.
En is deze ombouw compleet (remmen, versn. bak,kabelboom,boordcomp, ed.).

Je geeft veels te weinig voor info voor een dubieuze auto. Zorg maar dat je de info compleet ff hebt en een foto zou ook leuk zijn.

En dat vind ik van belang!

pi_15984104
Je kan iets ook niet willen verkopen natuurlijk.

Geheimzinnig doen wekt argwaan. Vertel gewoon hoe & wat. Met een goed verhaal is alles te verkopen. Maar blijf helder en eerlijk. En draai niet voor hele normale vragen weg...

pi_15985395
hehe ik heb een auto te koop, geen foto, welk type zeg ik niet want dat is niet van belang, hoeveel hij heeft gelopen ook niet want hij is een paar keer in en uit elkaar gezet

oja en het merk zegiknie, maar hij kost 10000 euri!

And then there were syntax-errors
  maandag 5 januari 2004 @ 17:35:35 #25
54532 SinCerEly
Damn I'm HOT!!!!!
pi_15985746
quote:
Op maandag 5 januari 2004 17:22 schreef UberPhreak het volgende:
hehe ik heb een auto te koop, geen foto, welk type zeg ik niet want dat is niet van belang, hoeveel hij heeft gelopen ook niet want hij is een paar keer in en uit elkaar gezet

oja en het merk zegiknie, maar hij kost 10000 euri!

een eeeeeeeeeeeeuuuhhh tsja, geef 's wat meer info

"Fotootje van..."-Plaatser
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')