quote:Komt daar plots die struikrover weer aanzetten en ben je alsnog je kanskaart en je graan en wol kwijt.
Op donderdag 8 januari 2004 10:34 schreef BertjeV het volgende:
mooi, dat levert mij een kanskaart op en kan ik via mn linkerhand op groen doorschakelen op mn bergversnelling
quote:* Tim_Sessiw_Le_Bam neemt een strikvraag
Op donderdag 8 januari 2004 10:29 schreef Tha_Ramsush het volgende:[..]
Jammergenoeg niet goed gekeken, A-3 blijkt de rechter te zijn en je wordt direct naar de gevangenis gestuurd, zodat je je erts en munten ook nog misloopt die je bij start zou krijgen.
[Dit bericht is gewijzigd door Tim_Sessiw_Le_Bam op 08-01-2004 10:49]
quote:* tha-ramsush is aan de winnende kant
Op donderdag 8 januari 2004 10:42 schreef Tim_Sessiw_Le_Bam het volgende:
* Tim_Sessiw_Le_Bam neemt een strikvraag
Lever al uw hotels in.
Heeft u geen hotels neem dan 3 wol en 2 graan en bouw een straat naar keuze !
Doe maar Brink - Ons Dorp !
door de straat zo strategisch te leggen kan mijn toren jou piratenschip slaan zodat jouw gele pionnetje wat op station noord staat de graanhaven in beslag kan nemen en ik de 3 op 1 haven en mijn hout ingewisseld wordt voor jouw wol.
quote:* Tim_Sessiw_Le_Bam heeft al een beetje angst-zweet
Op donderdag 8 januari 2004 12:22 schreef Tha_Ramsush het volgende:[..]
* tha-ramsush is aan de winnende kant
door de straat zo strategisch te leggen kan mijn toren jou piratenschip slaan zodat jouw gele pionnetje wat op station noord staat de graanhaven in beslag kan nemen en ik de 3 op 1 haven en mijn hout ingewisseld wordt voor jouw wol.
Watch your back, Ramsush ! !
quote:Dames met een bos hout voor de deur moeten verplicht 1 minuut watertrappelen en vervolgens 30 sec. springen !
Op donderdag 8 januari 2004 12:31 schreef Tim_Sessiw_Le_Bam het volgende:[..]
* Tim_Sessiw_Le_Bam heeft al een beetje angst-zweet
Maar met een flink bos hout voor de deur loop ik met een hoed in de hand over het ganzebord !
Tussen de wal en het schip legt ik een dam, zodat ik mijn schaapjes op het droge kan houden !Watch your back, Ramsush ! !
quote:Ik daag je uit met Jakoetsj.
Op donderdag 8 januari 2004 15:29 schreef Bjoro het volgende:Dames met een bos hout voor de deur moeten verplicht 1 minuut watertrappelen en vervolgens 30 sec. springen !
Om een stap verder te gaan heb je toch een 2 nodig en een 1 op je dobbelsteen !
quote:Hey! Daar staat mijn paard al.
Op donderdag 8 januari 2004 16:19 schreef sugarjunkie het volgende:[..]
Ik daag je uit met Jakoetsj.
* neemt opdrachtkaart
de volgende aanwijzing staat op C4 en neem een ontmijner mee
quote:damn... krijg ik nog een kanskaart als ik snel mijn hotel op groen zet?
Op donderdag 8 januari 2004 16:23 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:Hey! Daar staat mijn paard al.
Sla je hem met je maarschalk? Is goed, ik sla terug met mijn struikrover.
quote:Hotels naar rechts, en huisjes op H8.
Op donderdag 8 januari 2004 16:27 schreef sugarjunkie het volgende:[..]
damn... krijg ik nog een kanskaart als ik snel mijn hotel op groen zet?
quote:Wat doe je?
Op donderdag 8 januari 2004 16:34 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:[..]
Hotels naar rechts, en huisjes op H8.
quote:Schaakpolytwister.
Op donderdag 8 januari 2004 16:35 schreef -Mzraki- het volgende:[..]
Wat doe je?
quote:Of iets in die richting.
Op donderdag 8 januari 2004 16:37 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:[..]
Schaakpolytwister.
quote:IMO ook geen slimme zet hoor, maar goed heb ik mooi kans door een voetfout de langste handelsroute binnen te slepen !
Op donderdag 8 januari 2004 16:35 schreef -Mzraki- het volgende:[..]
Wat doe je?
quote:Niet voordat ik mijn kanskaart heb getrokken. *kijkt* Ah, leuk.
Op donderdag 8 januari 2004 16:38 schreef Bjoro het volgende:[..]
IMO ook geen slimme zet hoor, maar goed heb ik mooi kans door een voetfout de langste handelsroute binnen te slepen !
quote:destructief mannetje
Op donderdag 8 januari 2004 16:39 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:[..]
Niet voordat ik mijn kanskaart heb getrokken. *kijkt* Ah, leuk.
Ga naar de Groote Markt, en vernietig alle straatjes die je onderweg tegenkomt.
zo kom jij dus aan je posts
quote:ha ha ha .........Barteljorisstraat.....*BOEM*........een bom, dat wordt opdrukken, tenzij je een spare gooit !
Op donderdag 8 januari 2004 16:39 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:[..]
Niet voordat ik mijn kanskaart heb getrokken. *kijkt* Ah, leuk.
Ga naar de Groote Markt, en vernietig alle straatjes die je onderweg tegenkomt.
quote:Geen spare.
Op donderdag 8 januari 2004 16:44 schreef Bjoro het volgende:[..]
ha ha ha .........Barteljorisstraat.....*BOEM*........een bom, dat wordt opdrukken, tenzij je een spare gooit !
quote:Had je net dus moeten hebben !
Op donderdag 8 januari 2004 16:50 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:[..]
Geen spare.
Maar wel een kaart die me een beurt onsterfelijk maakt.
quote:rien ne va plus
Op donderdag 8 januari 2004 16:53 schreef Bjoro het volgende:Had je net dus moeten hebben !
Ik gooi nog wel een keertje......ACE.....pak een hotel van de Kalverstraat en leg er graan voor terug.
Het hotel kunt u terugplaatsen in een land naar keuze van uw linkeroverbuurman. Sans-a-tout !
quote:*Gebruikt onsterfelijkheids-kaart* *trekt kaart* Oooh, cool
Op donderdag 8 januari 2004 16:53 schreef Bjoro het volgende:[..]
Had je net dus moeten hebben !
Ik gooi nog wel een keertje......ACE.....pak een hotel van de Kalverstraat en leg er graan voor terug.
Het hotel kunt u terugplaatsen in een land naar keuze van uw linkeroverbuurman. Sans-a-tout !
quote:Dat is mooi dan is er ook geen winnaar dus helpt iedereen mee met afdrogen, waar een evt. winnaar vrijgesteld voor had geweest !
Op donderdag 8 januari 2004 17:02 schreef sugarjunkie het volgende:[..]
rien ne va plus
* rollebollebol
13 blauw, iedereen verliest
quote:dus ik stel voor dat we op zoek gaan naar de winnaar en het afdrogen nog ff laten rusten!! Ik denk dat we de winnaar kunnen vinden als we het vlooienspel goed schudden zodat de strafcorner vanaf E 9 genomen kan worden en de nel buitenspel komt te staan. Dit moet dan minimaal 3 x woordwaarde opleveren.
Op donderdag 8 januari 2004 17:10 schreef Bjoro het volgende:[..]
Dat is mooi dan is er ook geen winnaar dus helpt iedereen mee met afdrogen, waar een evt. winnaar vrijgesteld voor had geweest !
quote:Foutje in je berekening? Ik dacht dat het minimaal 2 x letterwaarde was+Linkerhand op geel)
Op vrijdag 9 januari 2004 08:01 schreef BertjeV het volgende:[..]
dus ik stel voor dat we op zoek gaan naar de winnaar en het afdrogen nog ff laten rusten!! Ik denk dat we de winnaar kunnen vinden als we het vlooienspel goed schudden zodat de strafcorner vanaf E 9 genomen kan worden en de nel buitenspel komt te staan. Dit moet dan minimaal 3 x woordwaarde opleveren.
quote:Je mag met de drie rode dobbelstenen gooien om proberen de legers te verplaatsen naar de graantegels. Je mag met je struikrover twee vrije zetten doen, om te proberen dat je je geld niet misloopt als je langs start komt.
Op vrijdag 9 januari 2004 08:04 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Foutje in je berekening? Ik dacht dat het minimaal 2 x letterwaarde was+Linkerhand op geel)
quote:nou daar gaatie dan..... * Bjoro pakt stenen en gooit:
Op vrijdag 9 januari 2004 08:16 schreef Tha_Ramsush het volgende:[..]
Je mag met de drie rode dobbelstenen gooien om proberen de legers te verplaatsen naar de graantegels. Je mag met je struikrover twee vrije zetten doen, om te proberen dat je je geld niet misloopt als je langs start komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |