En de door Vlarp
gerestaureerde H:
[Dit bericht is gewijzigd door Waxxer op 04-01-2004 19:43]
quote:Echwel!
Op zondag 4 januari 2004 17:56 schreef Twoflower het volgende:[..]
Het merendeel voldoet daar niet aan denk ik zo...
* G_E heeft een kei-stevig gespierde blokjesbuik met bijbehorende beukenhoutbruine tint. .
Maar aan't einde lichte woorden met Pup omdat ik te veel met een belgje danstte.
Daarna bij de auto aangekomen zien we dat de kofferbak openstaat en de tas van Dick weg is en uit mijn tas m'n vest en (fokking mega dure) parfum weg is Dus naar het politiebureau zoeken (nah, vindt dat maar eens in Antwerpen zonder wegwijsbordjes) en daar aangifte doen (moet i.v.m. reisverzekering).
Uiteindelijk naar huis toe. Komen we er achter dat Dick van mij de special edition Twin Peaks seizoen 1 DVD box had geleend en dat die OOK in de tas zat Weg dus....
En eenmaal in NL was het pokke glad door de ijzel en rakten we in de slip Gelukkig niets aan de hand verder.
Zo... to zover België ....
quote:Foto Foto Foto maak me gek
Op zondag 4 januari 2004 18:18 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Echwel!
.
* G_E heeft een kei-stevig gespierde blokjesbuik met bijbehorende beukenhoutbruine tint.
.
quote:jee, das balen...
Op zondag 4 januari 2004 18:21 schreef Ang3l het volgende:
Nou goed stap-begin van 2004 gister
Wezen stappen in de Red & Blue (Antwerpen) en wederom gezelig als altijd.Maar aan't einde lichte woorden met Pup omdat ik te veel met een belgje danstte.
Daarna bij de auto aangekomen zien we dat de kofferbak openstaat en de tas van Dick weg is en uit mijn tas m'n vest en (fokking mega dure) parfum weg isDus naar het politiebureau zoeken (nah, vindt dat maar eens in Antwerpen zonder wegwijsbordjes) en daar aangifte doen (moet i.v.m. reisverzekering).
Uiteindelijk naar huis toe. Komen we er achter dat Dick van mij de special edition Twin Peaks seizoen 1 DVD box had geleend en dat die OOK in de tas zatWeg dus....
En eenmaal in NL was het pokke glad door de ijzel en rakten we in de slipGelukkig niets aan de hand verder.
Zo... to zover België ....
quote:Het waren dieven met smaak
Op zondag 4 januari 2004 18:28 schreef beaverhausen het volgende:[..]
jee, das balen...
vind het wel vreemd dat ze uit je tas alleen maar je vest en je parfum hebben meegenomen ipv gewoon je hele tas..
quote:I suspect gay-on-gay-crime...
Op zondag 4 januari 2004 18:29 schreef Ang3l het volgende:[..]
Het waren dieven met smaak
Homo's!!!
Maar bij Dick hebben ze wel de hele tas meegenomen (o.. walkman, kleren e.d. ... en mij DVD-box!!!!!!!!!!!!!!!)
quote:Ik verdenk dat Belgje waar Ang3l mee heeft staan dansen. Je weet hoe ze zijn, die Vlamingen, eerst doen ze heel schattig en onschuldig met hun zachte ch, maar als je even niet oplet dan slaan ze toe, heel geniepig.
Op zondag 4 januari 2004 18:33 schreef beaverhausen het volgende:[..]
I suspect gay-on-gay-crime...
Wat was er dan zo speciaal aan dat vest en die parfum dat ze dat wel hebben meegenomen en de rest laten liggen?
*graag alles weten wil*
quote:definitely gay-on-gay-crime...
Op zondag 4 januari 2004 18:48 schreef Ang3l het volgende:
Dat vest? Geen idee! Gewoon zo'n standaard egaalzwart 2wegsrits vestj van de H&M.
Dat Parfum? Da's echt mijn geurtje en niet meer in de handel en was best wel vrij duur
quote:Neh
Op zondag 4 januari 2004 18:54 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Ik verdenk dat Belgje waar Ang3l mee heeft staan dansen.
quote:ik vertrouw mensen met een zachte ch zowiezo al niet...
Op zondag 4 januari 2004 18:54 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Ik verdenk dat Belgje waar Ang3l mee heeft staan dansen. Je weet hoe ze zijn, die Vlamingen, eerst doen ze heel schattig en onschuldig met hun zachte ch, maar als je even niet oplet dan slaan ze toe, heel geniepig.
. De 10-daagse veldtocht hebben ze ook zo gewonnen.
quote:Kruisjes staan dom
Op zondag 4 januari 2004 18:55 schreef Ang3l het volgende:[..]
Neh
Die heeft tot aan het eind aan m'n voeten gelegen
quote:Welke kruisjes?
Op zondag 4 januari 2004 19:00 schreef Vlarp het volgende:[..]
Kruisjes staan dom
quote:een zachte ch?
Op zondag 4 januari 2004 18:59 schreef beaverhausen het volgende:[..]
ik vertrouw mensen met een zachte ch zowiezo al niet...
quote:Dan was het vast een bende van geniepige belgjes. Die ene leidde jou en pup af, terwijl z'n gemaskerde vriendjes jullie auto leegroofde.
Op zondag 4 januari 2004 18:55 schreef Ang3l het volgende:[..]
Neh
Die heeft tot aan het eind aan m'n voeten gelegen
quote:weet ik ut...is weer een uitspraak van G_E..doe maar effe een paar berichtjes teruglezen...
Op zondag 4 januari 2004 19:02 schreef Ang3l het volgende:[..]
een zachte ch?
Wasda?
De zachte g ken ik wel. Maar nog nooit iemand met een zachte ch ontmoet hoorschool... sggggool?
quote:Jah, dat zal 't zijn!
Op zondag 4 januari 2004 19:04 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Dan was het vast een bende van geniepige belgjes. Die ene leidde jou en pup af, terwijl z'n gemaskerde vriendjes jullie auto leegroofde.
.
quote:Zo raar is het toch niet om een zachte g te schrijven als ch, zoals in zacht? Dat is iets heel anders dan de ch in de sch-klank in school.
Op zondag 4 januari 2004 19:02 schreef Ang3l het volgende:[..]
een zachte ch?
Wasda?
De zachte g ken ik wel. Maar nog nooit iemand met een zachte ch ontmoet hoorschool... sggggool?
Maar Vlarp, kerel, heey!! Dank
je
wel
!!!!
Oehhh Max Westerman is verkouden
De H is dus gerepareeerd, en ik zit er weer, hallo
quote:Jaaa ik ben onschuldig! Ik heb getuigen!
Op zondag 4 januari 2004 19:05 schreef Ang3l het volgende:[..]
Jah, dat zal 't zijn!
Maar hoe wisten ze welke auto?
Oh ja... ik ben Brabander.. .geen Belg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |