Op het poster is de matrixcode/digital rain te zien en heeft een prachtig holografisch 3D ('holofoil') effect (moeilijk te omschrijven maar het ziet er heel mooi uit ). Verder staat er in zilver 2003 op.
Er zijn meerdere van dit soort '3D posters' (hoewel geen van alle in de winkel zijn krijgen) o.a. met de datum 05.15 voor Reloaded en "Everything that has a beginning has an end" voor Revolutions. Mijn versie is veruit de zeldzaamste en nauwelijks meer te vinden op internet.
De maat van het poster is 40 x 27 inch. In de hoeken zitten kleine gaatjes van het ophangen Verder in goede staat.
Bieden vanaf 25 euro?
-edit- mits in goede staat inderdaad
[Dit bericht is gewijzigd door QuietGuy op 04-01-2004 14:20]
quote:Ok, staat genoteerd
Op zondag 4 januari 2004 14:17 schreef QuietGuy het volgende:
ik bied er 25 euro voor
De poster is niet meer in nieuwstaat, maar ziet er nog gewoon goed uit. Geen scheuren of vouwen ofzo. Het is vrij dik materiaal waarvan de poster is gemaakt, daar overheen zit een dun laagje (transparante) folie en dat is op sommige plaatsen een klein beetje 'gebold' Dat komt omdat ie met de afbeelding (en dus de folie) naar binnen is opgerold ipv naar buiten (wat eigenlijk beter was geweest) Moeilijk uit te leggen, maar als je de poster zou inlijsten zie je het waarschijnlijk niet meer
[Dit bericht is gewijzigd door Renegade op 04-01-2004 14:27]
quote:Genoteerd. Versturen doe ik in een hard kartonnen posterkoker (ik ga hem niet opvouwen en in een envelop proppen
Op zondag 4 januari 2004 14:24 schreef Syndicate het volgende:
30 euro en stuur meteen maar op
hoe ga je m versturen?
Lees voor de zekerheid wel even mijn post hierboven
quote:Voor 25 euro haal ik 'm op. Scheelt je verzendkosten en win je automatisch meer als met 30 euro inc. verzendskosten
Op zondag 4 januari 2004 14:28 schreef Renegade het volgende:
[..]
Genoteerd. Versturen doe ik in een hard kartonnen posterkoker (ik ga hem niet opvouwen en in een envelop proppen)
Lees voor de zekerheid wel even mijn post hierboven
quote:Ik weet eigenlijk niet of Syndicate 30 incl. of excl. heeft geboden? Ik wacht nog wel even af
Op zondag 4 januari 2004 14:30 schreef QuietGuy het volgende:[..]
Voor 25 euro haal ik 'm op. Scheelt je verzendkosten en win je automatisch meer als met 30 euro inc. verzendskosten
quote:Ik wacht nog toch vanavond af, daarna is ie voor 25 euro voor jou... Ophalen kan in Oss of Den Bosch
Op zondag 4 januari 2004 14:30 schreef QuietGuy het volgende:[..]
Voor 25 euro haal ik 'm op. Scheelt je verzendkosten en win je automatisch meer als met 30 euro inc. verzendskosten
quote:
Op maandag 5 januari 2004 11:25 schreef Renegade het volgende:
[..]
Ik wacht nog toch vanavond af, daarna is ie voor 25 euro voor jou... Ophalen kan in Oss of Den Bosch
quote:Geen nieuw bod meer gehad, dus wat mij betreft is ie verkocht voor 25 euro. Mail me anders even (mail: zie profiel)
Op maandag 5 januari 2004 11:26 schreef QuietGuy het volgende:[..]
daar kom ik regelmatig langs, dus da's zelfs geen extra kosten voor mij
quote:hey doe is nie, ik wil hem hebben
Op dinsdag 6 januari 2004 11:17 schreef JvanV het volgende:
30 euro wil ik er voor neerleggen hoor, hoeveel cm x cm is hij? zie alleen inches maar te lui om ff om te rekenen.
Mja ik bied er zelf nie meer dan 25 euro voor... dus 't is aan Renegade.
40 inch = 101.6 centimeters, 27 inch = 68.58 centimeters
[Dit bericht is gewijzigd door QuietGuy op 06-01-2004 11:30]
quote:had het al gevonden. Prima maten, mijn bod voor 30 euro staat, handel het liefst vandaag nog af!
Op dinsdag 6 januari 2004 11:18 schreef QuietGuy het volgende:
40 inch = 101.6 centimeters, 27 inch = 68.58 centimeters
quote:Incl. of excl. bezorgkosten?
Op dinsdag 6 januari 2004 11:27 schreef JvanV het volgende:
[..]
had het al gevonden. Prima maten, mijn bod voor 30 euro staat, handel het liefst vandaag nog af!
quote:excl, als jij ook 30 euro bied wil ik er evt nog wel 35 van maken
Op dinsdag 6 januari 2004 11:35 schreef QuietGuy het volgende:[..]
Incl. of excl. bezorgkosten?
ik wil 'm graag hebben ;-)
quote:dat verklaart toch al genoeg dat de mod de poster mag kopen
Op dinsdag 6 januari 2004 10:37 schreef Renegade het volgende:[..]
Geen nieuw bod meer gehad, dus wat mij betreft is ie verkocht voor 25 euro. Mail me anders even (mail: zie profiel)
quote:Mishcien wel maar als ik er meer voor wilt bieden dan hem dan horen we het nog wel van de TS. Kwil hem ook graag en heb er wel 30-35 voor over (excl verzendk.)
Op dinsdag 6 januari 2004 11:45 schreef SwOoSh het volgende:[..]
dat verklaart toch al genoeg dat de mod de poster mag kopen
quote:Als je er 35 voor wil geven wordt het wel aantrekkelijk
Op dinsdag 6 januari 2004 11:50 schreef JvanV het volgende:[..]
Mishcien wel maar als ik er meer voor wilt bieden dan hem dan horen we het nog wel van de TS. Kwil hem ook graag en heb er wel 30-35 voor over (excl verzendk.)
JvanV, voor 35 excl. mag je hem overnemen, maar dan komen er wel ongeveer 5 euro aan verzendkosten bij.
QuietGuy, mocht je mee willen gaan met verhogen van het bod dan mag je de poster voor 5 euro minder hebben omdat ik het eerst aan jou had belooft (30 euro dus), en uiteraard geen verzendkosten omdat je het op kunt halen. Mocht de deal met JvanV niet doorgaan krijg je hem alsnog voor 25.
Tsja zo moet het dan maar, anders weet ik het ook niet....
40 euro kan ook nog als ik je daarmee kan overhalen.
[Dit bericht is gewijzigd door JvanV op 06-01-2004 13:45]
quote:Ik heb ook je mailtje gehad, maar ik reageer gewoon hier voor het overzicht... Ophalen kan in Oss en evt. ook Den Bosch.
Op dinsdag 6 januari 2004 13:35 schreef JvanV het volgende:
Waar woon je? ik bied 35 wil hem evt ook komen halen, bespaard jou ook een hoop moeite! Idd je had hem wel aan hem beloofd maar ik wil hem ook graag hebben tegen deze prijs.40 euro kan ook nog als ik je daarmee kan overhalen.
QuietGuy heeft trouwens ook 35 (= 30 ) geboden, dus voor die prijs gaat het niet door. Mocht je er 40 euro voor over hebben dan hoor ik het nog wel.
quote:Ontvangen
Op dinsdag 6 januari 2004 13:35 schreef QuietGuy het volgende:
zie mail
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |