[Dit bericht is gewijzigd door hoM3r op 03-01-2004 13:11]
edit:
quote:lama..
beetje Surinaams of zo
quote:Nieuwe MTV VJ
Op zaterdag 3 januari 2004 13:10 schreef Virus.NL het volgende:
is geloof ik al een topic over, ff zoeken
quote:Ik refereer aan het feit dat er al een topic is, niet dat deze dicht moet.
Op zaterdag 3 januari 2004 13:17 schreef _bigmac_ het volgende:
Dat is in Babes en Hunks dit is juist een klachten topic.En ik mag haar ook niet bah
quote:Barbara is dus echt wel een leuke meid he.. kwam haar altijd tegen tijdens het stappen een paar jaar geleden.. Ben er nog
Op zaterdag 3 januari 2004 13:18 schreef ddorst het volgende:
Het wordt steeds erger op MTV. Die quasi-komische, puberale Sander, dan die onuitstaanbare Barbara (rotstem en ze kan niet presenteren, zoooo sloom en ongepassioneerd autocuen heb ik in jaren niet gezien, en lekker is ze ook niet), en dan deze tuthola. Gister voor het eerst gezien, en ik vraag me echt af waar MTV mee bezig is.
quote:en ze is dus blijkbaar niet eens dom...
Leena werd geboren op 18 augustus 1979 in Amsterdam. Met een Nederlandse moeder en een Afro-Amerikaanse vader heeft de 24 jarige Leena een half Amerikaans, half Nederlandse nationaliteit.Leena studeerde geschiedenis en politicologie aan de universiteit van Amsterdam en studeerde in 2003 af als historicus. Daarnaast werkte zij ruim vier maanden als researcher bij het Ministerie van Buitenlandse Zaken. Leena is een reislustig type, regelmatig in het buitenland te vinden en altijd op zoek naar nieuwe uitdagingen. Zo volgde Leena diverse media cursussen in Brighton en Los Angeles, liep zij stage in Los Angeles en werkte zij mee aan verschillende vrijwilligersprojecten in onder meer Thailand en Mexico.
In 2003 deed zij een screentest bij MTV en werd ZIJ gekozen tot MTVs nieuwste MTV News host.
[Dit bericht is gewijzigd door Tokus op 03-01-2004 13:25]
Ben je der verliefd op geraakt begrijp ik hier uit?
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 13:30 schreef kamikazi222 het volgende:
Barbara is dus echt wel een leuke meid he.. kwam haar altijd tegen tijdens het stappen een paar jaar geleden.. Ben er nog op geraakt..Ben je der verliefd op geraakt begrijp ik hier uit?
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 13:31 schreef kamikazi222 het volgende:
ging om omkrom
quote:Oh ok, handig dat quoten
Op zaterdag 3 januari 2004 13:35 schreef kamikazi222 het volgende:
kijk dan naar wat omkrom zegt!!!!!1
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |