3 Foxes moeten 600 kilometer lopen door Nederland. Wie hen 'betrapt' en vastlegt op de gevoelige plaat kan iets winnen, ik geloof 1000 piek. Ik meen dat er ook nog een plaatsje vrij is als Fox en dat je je daarvoor nog kunt opgeven.
Wat zullen we doen? Toch maar weer een beetje gaan volgen? Met die gekke brit, je weet wel. Ik vond er niet echt veel aan, overigens.
Maar we zullen er zeker weer bij zijn als Hunters !
De hunt (2) was een van de grootste flops van het afgelopen jaar.
Uitgezonden op prime time, met een gemiddeld kijkcijfer van 0,8 (dat net iets meer dan 100000 kijkers) een hoeveelheid die laten we zeggen Call tv scoort...
dat er dan toch een derde versie komt, Yorin zit zeker om crossmedia concepten verlegen...
Wij vonden deHunt het mooiste, multimediaalste en interactiefste programma van het afgelopen seizoen
Alleen jammer dat er geen streams bij zijn (jaja ik weet dat dat technisch niet kan), maar dat zou het nog mooier maken.
Dat gekke programma waarin drie mensen zich de pleuris lopen dwars door Nederland zonder daarbij opgemerkt te worden. Wie hen dagelijks als eerste betrapt en vastlegt op de foto wint 1000 piek.
Heeft iemand zich hier al voor opgegeven?
<off-topic>
Was het iemand trouwens ooit opgevallen toen onze dikke vrienden uit Big Diet aan het survivellen waren in de Ardennen... de (bege-)leider onze grote vriend uit De Hunt 2 was? Grappig.
</off-topic>
Alleen als je alle aspecten volgt is het een leuk programma. De tv aflevering alleen is inderdaad een beetje saai.
[Dit bericht is gewijzigd door HenriPaul op 27-08-2001 10:15]
quote:Ja ze krijgen er 4 volgens mij. Ze kunnen er dan eentje inleveren zodat ze een hele dag met een trein, auto, boot of "iets naar eigen keuze" mogen reizen.
Op donderdag 30 augustus 2001 13:08 schreef Da hopman het volgende:
Er zijn volgens mij wel enkele nieuwe regeltjes. Zo krijgen ze een soort wildcard waarmee ze dag mogen reizen en zo.
Ik wil zelf ook nog een dagje mee gaan met wat hunters. Lijkt me best leuk om eens mee te maken.
escape tickets
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |