Dus, je kan de plaatjes bekijken en een gooi doen naar een stel reepjes. Ik ga niet 2 reepjes per stuk opsturen ofzo, je koopt er gewoon een heleboel tegelijk
Vraagprijs: om te beginnen wil ik 2,50 per reepje ontvangen, mocht iemand ontdekken dat het meer waard is en hijs er lekker snel mee dan ga ik de prijs niet verhogen - ik moet er vanaf en hoop dat iemand er uberhaupt nog wat aan heeft.
De eerste lading - 6 reepjes voor 10 euro
De tweede lading - 4 reepjes voor 10 euro
En de mega lading met brute reepjes - 12 reepjes voor 25 euro
De hele berg in 1 keer kost je 40 euro
Verzendkosten betaal je zelf, onderhandelen kan altijd..
Verder, ik geef geen garantie op of het werkt, om meerdere redenen, ten eerste kan ik het zelf niet testen, ten tweede komt het uit een opruiming bij een bedrijf en ten slotte gaat het om zulke kleine bedragen da'k weinig zin in moeilijk-doen heb.
Het is voor een deel nieuw/ongebruikt heb ik vernomen, maarja verder weet ik er nix van. Voor de liefhebber dus.
Vraag/bied/kijk maar!
Edit: Owjah vergeet nog iets Voor een goede ruil ben ik zeker te porren.. meld maar wat je hebt, dan kijken we wel.. paar dingetjes die ik misschien wel wil: DVD speler, USB-IR adapter, dat soort..
[Dit bericht is gewijzigd door NiGeLaToR op 02-01-2004 14:23]
ah is al.....
quote:Hij resized pas als het plaatje helemaal binnen is..
Op vrijdag 2 januari 2004 14:46 schreef NiCK_20 het volgende:
kan je niet ff wat resizen, dit is zo f*cking....ah is al.....
[Dit bericht is gewijzigd door NiGeLaToR op 02-01-2004 18:55]
quote:niet (direct) in mozilla firebird, moet je eerst nog eens refreshen
Op vrijdag 2 januari 2004 14:48 schreef NiGeLaToR het volgende:[..]
Hij resized pas als het plaatje helemaal binnen is..
quote:Nigel, MSN me ff als je wilt, omtrend dit hele geheugen gebeuren
Op vrijdag 2 januari 2004 14:17 schreef NiGeLaToR het volgende:
Tis een aardig bergje en ik weet niet of het werkt en hoeveel het is...Dus, je kan de plaatjes bekijken en een gooi doen naar een stel reepjes. Ik ga niet 2 reepjes per stuk opsturen ofzo, je koopt er gewoon een heleboel tegelijk
Vraagprijs: om te beginnen wil ik 2,50 per reepje ontvangen, mocht iemand ontdekken dat het meer waard is en hijs er lekker snel mee dan ga ik de prijs niet verhogen - ik moet er vanaf en hoop dat iemand er uberhaupt nog wat aan heeft.
De eerste lading - 6 reepjes voor 10 euro
![]()
[afbeelding]De tweede lading - 4 reepjes voor 10 euro
![]()
[afbeelding]En de mega lading met brute reepjes - 12 reepjes voor 25 euro
[afbeelding]De hele berg in 1 keer kost je 40 euro
Verzendkosten betaal je zelf, onderhandelen kan altijd..
Verder, ik geef geen garantie op of het werkt, om meerdere redenen, ten eerste kan ik het zelf niet testen, ten tweede komt het uit een opruiming bij een bedrijf en ten slotte gaat het om zulke kleine bedragen da'k weinig zin in moeilijk-doen heb.Het is voor een deel nieuw/ongebruikt heb ik vernomen, maarja verder weet ik er nix van. Voor de liefhebber dus.
Vraag/bied/kijk maar!
Edit: Owjah vergeet nog iets
Voor een goede ruil ben ik zeker te porren.. meld maar wat je hebt, dan kijken we wel.. paar dingetjes die ik misschien wel wil: DVD speler, USB-IR adapter, dat soort..
Mzzls,
BYM
Is er niet een basisschool beheerder die z'n computer-park wilt upgraden ofzo? Linux routers die richting de 32mb geheugen willen?
Ik begin te vermoeden dat ik het museum kan gaan bellen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |