Graag beetje argumenteren en wat plaatjes zou leuk zijn. TS begin:
Cube vooruitzicht
1.Resident evil 4
Ik vind persoonlijk een van de beste series ooit gemaakt. Het wordt een prachtige, creepy game en eindelijk een nieuw camera systeem.
2. Metal gear solid: The twin snakes
De orginele MGS op de PSX vond ik erg cool. Hier wordt dus een hele remake gemaakt. Met hele nieuwe dingen, sommige acties uit deel 2. Het word een toppertje voor mij
3. Final Fantasy Crystal Chronicles
Een game waarvan Roy helemaal opgeilt. Mij lijkt hem wel aardig ik ga hem dan ook zeker kopen.
PS-2 vooruitzicht
Niet van toepassing bij mij, maar ik ben benieuwd naar de PSP. Eindelijk concurentie voor de GBA.
X-box vooruitzicht
1.Fable
Er komen 2 erg goede games op de X-box: Halo 2 en Fable. IK kijk net wat meer uit naar Fable. De screens:
2.Halo 2
Alhoewel ik deel 1 niet super goed vond wordt dit voor mij toch een toppertje. Het ziet er gewoon cool uit en Live!
PC vooruitzicht
1.Battlefield: vietnam
Deel 1 speel ik nog steeds en hij blijft goed. Dit spel word voor mij weer dagen lang multiplayeren.
2.Half-Life 2
Dit wordt geweldig. Helaas voor het uitstellen. Maar ik kijk hier zeker naar uit. Als hij niet word verschoven naar 2005
3.Doom 3
Ik heb net nieuwe computer met hele goede hardware. Deze shooter word eng maar ook prachtig.
Multiplatform vooruitzicht
1.Splinter cell: pandorra tomorrow
Deel 1 was erg goed. En deze heeft een coole online functie. Ik ben erg benieuwd.
2.Tony hawk's underground 2
Ik ben deel 1 nu aan spelen. En hij is geweldig. Dus ik ga deze ook zeker kopen.
Andere vooruitzichten
-Sony en nintendo gaan op de E3 samenwerken.
-Sony blijft boven aan. De X-box en cube staan om de beurt achter sony.
-Er komt door het jaar heen wat meer info over de volgende generatie consoles.
-The sims 2.0 wordt een enrome hit
[Dit bericht is gewijzigd door HomerJ op 31-12-2003 18:05]
Wat te denken van:
Gran Turismo 4
Met 500 Auto's 50 Circuits en online play.
Metal Gear Solid : Snake Eater
Final Fantasy 11 en X-2
En misschien wel een nieuwe GTA
en verder nog:
The Getaway 2, Killzone, Rise of Honor, Socom 2, R:Racing, Driver 3, Siren enz.
quote:Ik heb juist het idee dat de ps2 in 2004 helemaal hopeloos achter gaat lopen op de rest van de gamewereld. Zeker wat betreft de pc.
Op woensdag 31 december 2003 12:47 schreef SocialDisorder het volgende:
de PS2 gaat verschrikkelijk uithalen met het vervolg op Shinobi en de nieuwe Final Fantasy X-2.
Verder denk ik dat Sony nog een paar leuke verassingen in petto heeft als first-party developer.
SOCOM 2 wordt een hit, Rise to Honor zal het ook goed doen, en er doen de geruchten de ronde dat GTA4 ook nog wel eens in 2004 uit zal komen.
Als GT4 in 2004 nog uitkomt, kunnen de rest van de developers stoppen met racegames maken; prijs voor de beste racer gaat dan gewoon naar de heren achter GT4.
paar jade empire plaatjes: (rpg voor op de xbox)
en dus mijn sig:
Cube:
Ik verwacht inderdaad heel veel van FF:CC, eindelijk weer een FF op een Ninty Home Console
Verdere titels op de Cube waar ik op wacht zijn Donky Konga, ik heb altijd al trommelaar willen worden en Resi 4. Ik hoop dat ze de besturing aangepast hebben, want de sfeer in de Resi games is altijd al geniaal geweest, maar door die klote besturing liep ik meer rondjes dan rechte lijnen.
Ik vergeet trouwens bijna de nieuwe Zelda en Mario 128 en Metroid Prime 2
PS2:
Naast de FF op de Cube komen er ook 2 GROTE titels op de PS2 in de FF reeks: FFX-2 en FFXII (FFXI skip ik, want ik ga niet online met de PS2). Hiervan schijnt FFXII compleet anders te zijn dan tot nu toe, en ben ik erg benieuwd dus. FFX-2 ga ik zeker kopen, maar ik verwacht er wel wat minder van op zich.
Xbox:
Jaja, eindelijk ga ik dan ook een Xbox kopen. Games die ik zal spelen zijn PGR2 en RB6-3 op Live en Fable, Kameo en Sudeki in single player. Verder hoef ik er nog geen games voor
GBA (SP):
Sword of Mana. Simpel. Een remake van een van mijn favo GB classic games ALLERTIJDEN!
Verder zal ik dit jaar nog de volgende oude(re) games gaan gamen:
PS2: FFX, Kingdom Hearts
PSOne: Chrono Cross, Vagrant Story, XenoGears
GBA SP: Mario en Luigi, Golden Sun 2
Cube: F-Zero GX
Andere verwachtingen:
De Zodiac gaat scoren, de PSP valt tegen, maar verkoopt goed vanwege de naam.
Amen
Oja, tumbnailen lukte/werkte niet!
Fabel
Why:Dit spel word echt zo cool. Je eigen weg kiezen, beslissen of je de goede kant opgaat of de slechte.
Genre:RPG Simulation.
Platform: XBOX
IGN link: http://xbox.ign.com/objects/016/016526.html
screens:
GTA 4 (San andrea's?)
Why: Omdat het toch weer een vervolg word op een van de populairste games ooit. En bij de vorige delen heeft rockstar ons ook niet afgescheept met saaie updates van de vorige delen toch? En misschien multiplayer!!!!
Genre: Action Adventure
Platform: NNb
IGN link: -
Screens: -
MGS: Twin Snakes
Why: Omdat het de met vele verbeteringen en bijna helemaal opnieuw opgebouwde versie is van het beste avontuur dat onze snake ooit beleefd heeft: MGS1 op de PSX. Dat zegt al genoeg toch?
Genre: Action adventure
Platform: NGC
IGN link: http://cube.ign.com/objects/535/535845.html
Screens:
MGS: Sneak eater
Why: Het is weer een metal gear solid, en dit keer voor een groot deel in de jungle.... En nu eindelijk weer met snake. Raiden sucks
Genre: Action Adventure
Platfrom: PS2 (iig)
IGN link: http://ps2.ign.com/objects/536/536086.html
Screens:
The Sims 2
Why: Omdat de sims nu ook kunnen doodgaan. Je leeft met zo'n sim mee, je maakt er een gezin mee, en als je doodgaat speel je ook gewoon verder met de andere. Een echte levens syclus dus. Ook komt er een weer systeem, met regen en bliksem en veel betere graphics!
Genre: Simulation
Platform: PC
IGN link: http://pc.ign.com/objects/564/564180.html
Screens:
Splinter cell: pandorra tomorrow
Why: Omdat slintercell 1 al heel cool was, maar nu kan je ook online! En daarbij meer moves, meer gadgets. En de coole moves uit 1, (split jump enzo) kan je nu veel vaker gebruiken!
Genre: Espionage Action
Platform: All
IGN link: http://xbox.ign.com/objects/552/552407.html
Screens:
Socom 2
Why: Socom 1 was online al cool, nu beter graphics, meer guns, etc...
Genre: Shooter
Platform: PS2
IGN link: http://ps2.ign.com/objects/552/552397.html
Screens:
[Dit bericht is gewijzigd door gieling op 31-12-2003 14:15]
...en ook wel een beetje naar Doom 3, Half-Life 2 en Quake 4. Al denk ik dat de eerste twee spellen worden overgedragen aan Futuremark en omgezet worden in benchmark programma's... het zou me serieus niets verbazen als ze eind 2004 daadwerkelijk met zoiets aan komen kakken
26 Maart 2004 Far Cry
Joint Operations: Typhoon Rising
Kan niet wachten op deze games .
Hier een lijst met games die uit komt in 2004:
http://www.gamershell.com/upcoming.php?flag=eu&sys1=1&sys2=1&sys4=1&sys5=1&sys6=1&sys7=1&page=1&bydate=1&fromdate=01.01.2004&todate=12.31.2012
[Dit bericht is gewijzigd door nlboy op 31-12-2003 17:20]
Lineage II (PC)
Zeer veelbelovende MMORPG
Everquest 2
Het wordt een slecht jaar voor m'n creditcard met al die geile MMORPGs die er aan zitten te komen
dag sociaal leven
quote:Thanx
Op woensdag 31 december 2003 17:09 schreef Seal_force het volgende:
DIt is echt een goed topic een een hele mooie OP
Giegling uitslover
zie ik daar vleugje RPG?
Vorige week voor het eerst Halo gespeeld. Leuk spel, hoop dat deel 2 ook snel op de pc komt.
Fable lijkt me erg cool spel, jammer dat ie voorlopig niet op de pc komt.
Voor de rest ff topic in de gaten houden, zitten leuke RPG's bij.
Ben heel benieuwd naar deze MMORPG voor de xbox
geen uitleg nodig
quote:
Op donderdag 1 januari 2004 17:25 schreef Sharkdoggie het volgende:
Half-Life 2geen uitleg nodig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |