quote:ik kan zelf alleen 'a thousand miles' spelen. Die klinkt ook moeilijker dan hij is
Op dinsdag 30 december 2003 17:17 schreef BillyOcean het volgende:
Of zo'n nummer als "Ordinary day" van vanessa carlton... Dat zijn niet al te ingewikkelde nummers maar klinken wel lekker... toch?
quote:Leuke site! Ik wist niet dat er zoiets bestond. Maar je MOET dus ruilen op die site? Want ik heb nog niks aan bladmuziek/partituur op de pc staan.
Op dinsdag 30 december 2003 15:58 schreef runaway het volgende:[..]
www.pianofiles.com daar haal ik ze meestal vanaf.
veder hebben muziekboeken uit de bibliotheek goede partijen
Ik heb zelf ook een paar nrs, dus je kunt ut ook nog bij mij proberen
groetjes......
Welke bladmuziek heb jij allemaal?
quote:naja je MOET niet ruilen. Je hebt alleen de kans dat er aan de andere kant een eikel zit die perse wat terug wil hebben...... maar je hebt ook mensen die het gewoon sturen hoor!!! tis idd een heel erg handige site!
Op dinsdag 30 december 2003 17:21 schreef Citroentje het volgende:[..]
Leuke site! Ik wist niet dat er zoiets bestond. Maar je MOET dus ruilen op die site? Want ik heb nog niks aan bladmuziek/partituur op de pc staan.
Welke bladmuziek heb jij allemaal?
quote:Ok dan!
Op dinsdag 30 december 2003 17:24 schreef runaway het volgende:[..]
naja je MOET niet ruilen. Je hebt alleen de kans dat er aan de andere kant een eikel zit die perse wat terug wil hebben...... maar je hebt ook mensen die het gewoon sturen hoor!!! tis idd een heel erg handige site!
ik heb zelf vooral popmuziek (op de computer staan he)
als je naar een bepaald nr zoekt moet je ut maar ff melden!!!
groetjes rian
Ik ben op zoek naar bladmuziek van Stevie Wonder. Veel nummers van hem lukt me niet om het uit te vogelen op de piano, dus dan is bladmuziek wel zo handig.
Ik heb me trouwens al aangemeld bij pianofiles.com
quote:Ken je Sarah McLaughlin niet? Is erg mooi allemaal, echt een aanrader...! Ik zal even kijken wat ik heb staan van de akkoorden... (ik heb ooit toch eens opgeschreven...
Op dinsdag 30 december 2003 17:17 schreef runaway het volgende:
ik ben hem nu aan ut luisteren (WTC versie, kon ff geen andere vinde)
ze wisselen hier hele akkoorden af met gebroken akkoorden (dus na elkaar spelen) heb je de akkoorden van het nr????
wel een mooi nr trouwens.........
jammer dat ik mun piano niet in kan pluggen
[Dit bericht is gewijzigd door BillyOcean op 30-12-2003 17:44]
Mijn grootste probleem is dat ik te weinig speel; het liefst zou ik meer dan een uur per dag spelen maar ik heb er simpelweg de tijd niet voor. Op dit moment heb ik veel tijd en ben ik bezig met Chopin's 1e pianoconcert en het gaat me redelijk af. Van dit concert heb ik zo'n Music Minus One CD (50 euro ), d.w.z. CD met orkest zonder pianosolo, dat is écht fantastisch om te doen!
Bladmuziek koop ik in de winkel of haal ik van www.sheetmusicarchive.net.
[Dit bericht is gewijzigd door Knakker op 30-12-2003 18:28]
quote:In "The New Real Book Vol. III" staan een stuk of tien Stevie Wonder-nummers, samen met nog wat andere Motown-nummers en een stuk of 100 jazz-standards. De notatie is wel in 'fakebook'-formaat, dus de melodie met de accoorden er boven. Je kunt 'm zo van Kazaa afplukken met 'document search' (waar je trouwens ook nog veel meer andere ingescande bladmuziek voor niks kunt vinden, *hint*).
Op dinsdag 30 december 2003 17:25 schreef Citroentje het volgende:
Ik ben op zoek naar bladmuziek van Stevie Wonder. Veel nummers van hem lukt me niet om het uit te vogelen op de piano, dus dan is bladmuziek wel zo handig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |