quote:4 honden? wat een joekel moet dit zijn! iemand toevallig pics?
Inwoners van het dorp Curugsewu op het Indonesische eiland Java hebben een 450 kilo zware python van bijna 15 meter lang gevangen. Dat hebben de lokale autoriteiten maandag gezegd. Als de vangst wordt bevestigd, gaat het om de grootste python die ooit gevangen is.Honderden Indonesiërs hebben zich al naar de primitieve dierentuin van Curugsewu begeven om de reuzenslang te bekijken. De redactie van het dagblad Republika was er zo van onder de indruk dat zij twee grote foto's van het beest op de achterpagina van haar krant plaatste.
Volgens het Guinness Book of World Records was de langste ooit gevangengenomen slang 9,75 meter lang. De zwaarste ooit gevangen is een ruim 182 kilo zware Birmese python, die zich bevindt in een terrarium in het Amerikaanse Gurnee.
Volgens Republika is de slang vorig jaar al gevangen, maar wordt hij pas sinds kort tentoongesteld aan het publiek. Het beest zou drie tot vier honden per maand verslinden.
Zo'n lief beestje
quote:
Op maandag 29 december 2003 14:01 schreef Woutertje het volgende:
Ik meot eerlijk zeggen dat ik het ook niet geloof, er zijn geen foto's, of iig nog niet gevonden, en daarnaast, 15 meter en 450 kg, hoe wil je dat ooit vervoeren met bewoners van een dorp??
quote:ze zijn er wel maar waar?
De redactie van het dagblad Republika was er zo van onder de indruk dat zij twee grote foto's van het beest op de achterpagina van haar krant plaatste.
quote:oh das niet zow moeilijk hoor...dorp heeft 20 inwoners laten we maar zeggen..
Ik meot eerlijk zeggen dat ik het ook niet geloof, er zijn geen foto's, of iig nog niet gevonden, en daarnaast, 15 meter en 450 kg, hoe wil je dat ooit vervoeren met bewoners van een dorp??
quote:op de achter pagina van dagblad republika
Op maandag 29 december 2003 14:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ze zijn er wel maar waar?
quote:scan ff en posten die hap
Op maandag 29 december 2003 14:10 schreef kikkerlikker het volgende:[..]
op de achter pagina van dagblad republika
Lijkt me in dit geval wederom een mooi exemplaar van gebakken lucht
quote:jaaa die vent met dat rooie haar toch?? mark nogwat geloof ik
Op maandag 29 december 2003 14:15 schreef generalist het volgende:
Er is een tijd geleden ook al iemand op discovery geweest die op zoek ging naar deze hoaxLijkt me in dit geval wederom een mooi exemplaar van gebakken lucht
quote:ken em neit vinde kijk anders zelf ff hiero
Op maandag 29 december 2003 14:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:[..]
scan ff en posten die hap
quote:Zo`n slang moet je met 15 personen vervoeren, want voor wurgslangen geld per meter 1 persoon.
quote:Ik mag hopen dat dat een (matige) grap is?
Op maandag 29 december 2003 14:30 schreef Lucille het volgende:
Hoeveel schoenen en handtassen kan je daar wel niet van maken?
quote:euhmm.....Lucille zei wat en jij vraagt je af het een grap was
Op maandag 29 december 2003 14:32 schreef MaartenGrendel het volgende:[..]
Ik mag hopen dat dat een (matige) grap is?
* Herkauwer wacht op het bericht dat de foto's er zijn
quote:Slangen zijn cool, mensen die er tasjes van maken niet.
Op maandag 29 december 2003 14:34 schreef Herkauwer het volgende:[..]
euhmm.....Lucille zei wat en jij vraagt je af het een grap was
* MaartenGrendel wacht op het bericht dat de foto's er zijn
Ik ben ook benieuwd naar de foto's.
quote:ja en dan weet je meteen zeker dat et waar is
Op maandag 29 december 2003 16:07 schreef nXn het volgende:
als het echt zow is dan lees je het vanzelf in de krant hoor
quote:Achja een slang die al meerdere decennia leeft vind jij vast niet mooi genoeg meer om je schoentjes van te maken.
Op maandag 29 december 2003 14:30 schreef Lucille het volgende:
Hoeveel schoenen en handtassen kan je daar wel niet van maken?
quote:idd, ik zie het al voor me voedertijd: wordt er een herdershond gebracht. zou ik wel graag willen zien, maar het is waarschijnlijk onzin dit
Op maandag 29 december 2003 20:13 schreef zoalshetis het volgende:
als er echt een slang van 15 meter is gevonden dan ben ik heel snel in die dierentuin en ben ik er zeker van dat ik tijdens voedertijd er ook ben....wow man 15 meter !! thats fucking huge
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |