kan er geen genoeg van krijgen.. ben er verliefd op
Geproduceerd door Eminem?
Wat vindt je ervan?
Ik ken het nummer niet, en herinner het met ook niet vanwege schokkende beelden of blote tieten.
Derrhalve is mijn mening: het zal wel niets wezen .
quote:Geen enkele tiet aanwezig in de clip..
Op maandag 29 december 2003 03:50 schreef K3 het volgende:
Ik had begrepen uit het TV-programma I love 2002 dat het niet langer om de muziek ging maar om de tieten in de clips.Ik ken het nummer niet, en herinner het met ook niet vanwege schokkende beelden of blote tieten.
Derrhalve is mijn mening: het zal wel niets wezen
.
quote:Oveigens vind ik de nummers waar Eminem zich "mee bemoeit" over het algemeen erg goed. Hij heeft erg veel muzikale kwaliteiten, meer dan je zou vermoeden aan de hand van zijn offensive teksten.
Op maandag 29 december 2003 03:52 schreef Brennie het volgende:[..]
Geen enkele tiet aanwezig in de clip..
Gewoon een strak, mooi en naar mijn idee eindelijk eens een goede productie.
Met een achterliggende gedachte.
quote:Luister het nummer maar eens, je zult de kwaliteit herkennen
Op maandag 29 december 2003 03:54 schreef K3 het volgende:[..]
Oveigens vind ik de nummers waar Eminem zich "mee bemoeit" over het algemeen erg goed. Hij heeft erg veel muzikale kwaliteiten, meer dan je zou vermoeden aan de hand van zijn offensive teksten.
quote:Het waren ip aartsrivalen...
Op maandag 29 december 2003 03:55 schreef SunChaser het volgende:
Clip was goed gedaan, alsof ze zelf zongen. Maar ze hebben toch nooit wat samen opgenomen?
hehe voor degene die het verhaal niet kennen ...
Oh ja R.I.P ....
quote:Ik noem dat geen hiphop. Ik noem dat geldklop.
Op maandag 29 december 2003 03:47 schreef Brennie het volgende:
Wat een geweldig, heerlijk hiphopnummer!
quote:Sorry, dan noem ik het kinderen voor kinderen.
Geproduceerd door Eminem?![]()
quote:Vul dat dan maar zelf in.
Wat vindt je ervan?
quote:Ik vind hem wel aardig verneukt.
Op maandag 29 december 2003 08:39 schreef Grobbel het volgende:
Volgens mij was dit nummer in '97 al een keer op single uitgebracht, lang voordat Eminem zijn eerste plaatjes verkocht. Heb het nog niet gehoord, ben benieuwd hoeveel er nu werkelijk aan veranderd is door Eminem; betwijfel dat het echt veel zal zijn.
quote:Volgens mij is het altijd nog 2pac...
Op maandag 29 december 2003 10:22 schreef Forumschorem het volgende:
Eminem probeert een graantje van 6pac's succes mee te pikken. Lijkenpikkerij, dat is het. En dan ook nog eens 2 aartsrivalen bij elkaar zetten... De 'All you need is love' van het hiphop genre zullen we maar zeggen.
En daarnaast vind ik het ook erg makkelijk om het meteen in de 'uitbuiterij' hoek te gooien. Ik vind het juist een stoer initiatief van Eminem om zoiets te produceren...
quote:Mee eens, maar dat is bijna met alle muziek van 2Pac dat na zn dood werd uitgebracht...
Op maandag 29 december 2003 09:07 schreef Lariekoek het volgende:[..]
Ik vind hem wel aardig verneukt.
Het orgineel is beter.
quote:Eminem werd gevraagd om dit te doen sukkel ....
Op maandag 29 december 2003 10:22 schreef Forumschorem het volgende:
Eminem probeert een graantje van 6pac's succes mee te pikken. Lijkenpikkerij, dat is het. En dan ook nog eens 2 aartsrivalen bij elkaar zetten... De 'All you need is love' van het hiphop genre zullen we maar zeggen.
quote:
Op maandag 29 december 2003 09:35 schreef -Veggie- het volgende:
Het origineel vind jij beter? Die met die super gare beat en ... lama zitten ... het is precies zoals je naam al zegt ... lariekoek ...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |