Het alles begon met '11 September';, toen ik via-via op dit Fok!forum mij aanmeldde enkele weken later. ...even bier halen... Het eerst werd ik getrokken door 'The Truth is in here', alwaar ik interessante discussies volgde, met name als lurker. Ik ging mij echter meer interesseren voor ANM, het huidige OOG, en daar vond ik plezier, naar mate van tijd ook in POL.
Een kleine bijdrage heb ik geleverd aan SC, onder andere: Piep en Is DIT nou onzin?. Uiteindelijk werd dit forum vervangen door OvjL, waar ik allicht nooit kwam.
Mijn nalatenschap kan worden genoemd de fok!lets. Het alles begon met dit: Nieuw: het/de Fok!let!. Maanvis pikte dit op en begon enige varianten te ontwikkelen, waar wij allen nog steeds uitzonderlijke profijt van genieten.
Is dit mijn definitief einde, is de vraag? Ja, althans, er moeten wellicht nog enige dingen worden geregeld, maar hier stopt de reis van 'tvlxd';. Ik wilde eigenlijk tot de 15000 berichten, maar bedacht mij, dat nu het tijdstip aan was gebroken.
Voorts kan ik nog wijzen op Betoon eer aan Tvlxd., een topic waar gehuild en gelachen kan worden.
Waarom ga je dan weg?
quote:Een nieuwe tijd moet aanbreken, veranderingen zijn de noodzaak. Het gaat om alles omver werpen, opdat het nieuwe onder het tapijt durft vandaan te kruipen met moed nog nooit gezien.
Op maandag 29 december 2003 02:42 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Maar.. Maar..Waarom ga je dan weg?
quote:Het ga je goed in de tussentijd!
Op maandag 29 december 2003 02:42 schreef Mike het volgende:
Tot over een paar dagen.
quote:Je hebt dus gewoon teveel gezopen.
Op maandag 29 december 2003 02:43 schreef tvlxd het volgende:[..]
Een nieuwe tijd moet aanbreken, veranderingen zijn de noodzaak. Het gaat om alles omver werpen, opdat het nieuwe onder het tapijt durft vandaan te kruipen met moed nog nooit gezien.
Duidelijk. Tot morgen .
quote:Nauwelijk, dit zijn de woorden die er slechts toe doen. Een perfecte verwoording, zou ik zeggen, al zeg ik het zelf.
Op maandag 29 december 2003 02:44 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:Je hebt dus gewoon teveel gezopen.
quote:Je komt dus met een andere username terug en laat deze voor wat hij is lees ik hieruit?
Op maandag 29 december 2003 02:43 schreef tvlxd het volgende:[..]
Een nieuwe tijd moet aanbreken, veranderingen zijn de noodzaak. Het gaat om alles omver werpen, opdat het nieuwe onder het tapijt durft vandaan te kruipen met moed nog nooit gezien.
Succes verder, en tot ooit, wellicht.
quote:Oh, wacht, ik blijf nog even...
Op maandag 29 december 2003 02:49 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
waar je ook weleens langskwam en zag een eigenaardige user met kennis van zaken en zo nu en dan goede standpunten.
Nee, dat kan ik niet doen, gone we must go.
Nooit meer je posts lezen. Nooit meer lachen om je quasi-grappige opmerkingen. Nooit meer vloeken om slechte topics zonder inhoud. Nooit meer.
Nooit meer tvlxd.
quote:verklaart
Ik ken je niet ofzo,
quote:
Op maandag 29 december 2003 02:50 schreef Zizaz het volgende:
Nooit meer je posts lezen. Nooit meer lachen om je quasi-grappige opmerkingen. Nooit meer vloeken om slechte topics zonder inhoud. Nooit meer.
quote:Ik mis je nu al.
Op maandag 29 december 2003 02:50 schreef Zizaz het volgende:
Ik ken je niet ofzo, maar dit maakt me toch erg verdrietig enzo. Afscheid nemen valt me altijd zwaar.Nooit meer je posts lezen. Nooit meer lachen om je quasi-grappige opmerkingen. Nooit meer vloeken om slechte topics zonder inhoud. Nooit meer.
Nooit meer tvlxd.
quote:*snik*
Op maandag 29 december 2003 03:20 schreef tvlxd het volgende:
Het laatste nummer. Tot ooit, laat alles een heengaan vinden, laat de hemel ooit de mens kussen en laat he en haar elkaar beminnen als geliefden.
Dit is het meest'rlijke getal, hier stopt tvlxd, hier stopt hij echt.Tot ziens,
, 't was alles waardig!
quote:wil je hem hebben?
Op maandag 29 december 2003 03:22 schreef yvonne het volgende:[..]
*snik*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |