1: <nick> (5 punten)
2: <nick> (4 punten)
3: <nick> (3 punten)
4: <nick> (2 punten)
5: <nick> (1 punt)
De <nick> moet je uiteraard invullen .
Nog even wat regeltjes;
- Je mag maar 1x stemmen.
- Je moet op 5 verschillende nicks stemmen.
- Je mag niet op jezelf stemmen.
Het stemmen kan tot dinsdag 30 december 23:59!
Moge de beste winnen!
[Dit bericht is gewijzigd door portier op 28-12-2003 15:18]
En een eervolle vermelding voor melonovy, omdat ik het idee heel mooi vind, maar de afwerking helaas niet zo netjes is.
*5 punten ; K_man ( De eenvoud )
*4 punten ; Re ( je kan hier fantaseren of het een feestje betreft )
*3 punten ; XxxPimxxX
*2 punten ; Dane
*1 punt ; Eenuitduizend
Bij het geven van de punten heb ik gekeken naar zo natuurlijk mogelijk.
5 punten: Offy, erg mooie foto's, en mooie kleuren
4 punten: aphexll, vanaf het begin vond ik deze al erg mooi.
3 punten: mvdlubbe, hele mooie kleuren, en vooral ook leuk van die persoon op de voorgrond
2 punten: Morgil, het duistere aan de foto's vind ik erg mooi weergegeven
1 punt: The_Frog, leuk en apart idee, goede foto's verder
[Dit bericht is gewijzigd door Geminis op 28-12-2003 19:21]
4 punten: Dane --> drie afzonderlijke foto's die samen een geheel vormen (nl. weer 1 manneke) vind ik heel mooi gekozen. Achtergrondkleur is precies goed bij de kleur van het mannetje: niet te sterk in kleur, maar wel contrast.
3 punten: Geminis --> mooi dat warme oranje van de zon, waardoor het blauw nog ijziger wordt. Onderwerp is heel apart in deze standaard nederlandse omgeving, goed gekozen!
2 punten: K-man --> mooi spanningsveld in het midden, bijna symmetrie dus net uit balans, mooie heldere frisse kleuren.
1 punt: Texelonia --> heel mooie balans tussen zwart en wit velden, goed contrast. Leuk dat de eerste katten elkaar aankijken en de laatste de toeschouwer aankijkt, nu leest het als een film.
speciale vermelding voor Repelsteel: de foto's zijn afzonderlijk erg sterk en bijna monumentaal, maar jammer dat elkaar niets toevoegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |