quote:ik d8 dat je het tot nu toe vrij aardig deed. beetje geblaat in de ruimte, maar ik d8 dat jij je poot wel stijf zou houden. deze vergelijking gaat me net iets tever om je nog serieus te nemen.
Op zondag 28 december 2003 17:56 schreef SKMbeat het volgende:[..]
Foei JohnDope, verdedig je standpunten net als die ander grote Nederlandse denkers als Mussert, Jan Maat en Pim Fortuyn.
[Dit bericht is gewijzigd door zoalshetis op 28-12-2003 18:04]
quote:Waarom ga je niet meer naar Thailand? Omdat ze daar nu pedofielen straffen? We weten in ieder geval dat jij niet helemaal spoort pedo!
Op zaterdag 27 december 2003 15:12 schreef JohnDope het volgende:
Dat heb ik bijvoorbeel met thailand, daar flikken ze dingen met nederlanders dat ik er gewoon niet meer naar toe ga, maar je hoort me er verder niet meer over zeiken.
[Dit bericht is gewijzigd door onschuldig op 28-12-2003 18:04]
quote:dat bedoel ik, iedereen maakt fouten, dus is het nooit verstandig om als eerste over anders mans typfouten te beginnen SKMbeat. Zo zie je maar weer
Op zondag 28 december 2003 18:02 schreef SKMbeat het volgende:[..]
Dank je,ik heb het inmiddels gecorrigeerd.
quote:vrij grove beschuldiging, ook jij laat je weer eens kennen.
Op zondag 28 december 2003 18:03 schreef onschuldig het volgende:[..]
Waarom ga je niet meer naar Thailand? Omdat ze daar nu pedofielen straffen? We weten in ieder geval dat jij niet helemaal spoort pedo!
quote:Tnx, maar mijn conlusie was vrij logisch!
Op zondag 28 december 2003 18:05 schreef zoalshetis het volgende:[..]
vrij grove beschuldiging, ook jij laat je weer eens kennen.
quote:ik denk dat jij je 'conclusies' wat vaker voor je moet houden.
Op zondag 28 december 2003 18:05 schreef onschuldig het volgende:[..]
Tnx, maar mijn conlusie was vrij logisch!
quote:Kan je discussie niet winnen dan moet je zo maar beginnen, ook zo`n laffe held ben jij
Op zondag 28 december 2003 18:03 schreef onschuldig het volgende:[..]
Waarom ga je niet meer naar Thailand? Omdat ze daar nu pedofielen straffen? We weten in ieder geval dat jij niet helemaal spoort vieze pedo!
En een pedofiel kan je me niet noemen, ik had een tijdje terug nog een vriendin die 9 jaar ouder was, dus.
quote:lekker he 33
Op zondag 28 december 2003 18:06 schreef JohnDope het volgende:[..]
Kan je discussie niet winnen dan moet je zo maar beginnen, ook zo`n laffe held ben jij
Maar goed ik ben nog nooit in thailand geweest, de zinsbouw was niet helemaal correct, maar ik doelde op Machiel K die vast zit wegensdrugshandel. En zo zitten er nog een paar nederlanders vast voor drugshandel.En een pedofiel kan je me niet noemen, ik had een tijdje terug nog een vriendin die 9 jaar ouder was, dus.
quote:Zeker weten!!!! Ik vraag me nogsteeds af waarom ze nou mij wilde, ze kan iedereen krijgen, gasten met dikke auto`s etc..
Op zondag 28 december 2003 18:07 schreef zoalshetis het volgende:[..]
lekker he 33
quote:Maar mijn beste Johndope, ik kan er niets aan doen dat ik vol laffe streken zit. Ik ben allochtoon, alle allochtonen zitten vol laffe streken, dat had je inmiddels toch al door. Goed hoor,dat je vindt dat er niet teveel buitenlanders in Nederland moeten wonen. Dan zou het niet uit te houden zijn, al die nare allochtonen met hun laffe streken.
Op zondag 28 december 2003 17:59 schreef JohnDope het volgende:[..]
En niet meteen mij gaan demoniseren door meteen met Janmaat en Mussert aan te komen zetten, ook zoiets lafs, jij zit vol laffe streken merk ik.
Eerst dat gezeik over die jongen ze spelling en nu weer facisten er bij gaan betrekken.
PS: demoniseren?...
[Dit bericht is gewijzigd door SKMbeat op 28-12-2003 18:13]
quote:Nederlanders kunnen natuurlijk geen drugsdealers zijn he? Dat kunnen alleen Marokkanen zijn. Vrij bekrompen manier van denken heb je! Machiel is zo schuldig als Volkert (moord op Pim) dus als het aan mij ligt doodstraf voor Machiel!!!!
Op zondag 28 december 2003 18:06 schreef JohnDope het volgende:[..]
Kan je discussie niet winnen dan moet je zo maar beginnen, ook zo`n laffe held ben jij
Maar goed ik ben nog nooit in thailand geweest, de zinsbouw was niet helemaal correct, maar ik doelde op Machiel K die vast zit wegensdrugshandel. En zo zitten er nog een paar nederlanders vast voor drugshandel.En een pedofiel kan je me niet noemen, ik had een tijdje terug nog een vriendin die 9 jaar ouder was, dus.
quote:Dit is een openbare forum! Als het je niet bevalt begin je er maar één op het intranet van je baas!
Op zondag 28 december 2003 18:06 schreef zoalshetis het volgende:[..]
ik denk dat jij je 'conclusies' wat vaker voor je moet houden.
quote:Nope, heb ze liefer wat jonger. Maar ik ben dan ook al een tijdje getrouwd met een Marokkaanse schone
Op zondag 28 december 2003 18:07 schreef zoalshetis het volgende:[..]
lekker he 33
quote:misschien komt het omdat je een gezonde hollandse jongen bent
Op zondag 28 december 2003 18:08 schreef JohnDope het volgende:[..]
Zeker weten!!!! Ik vraag me nogsteeds af waarom ze nou mij wilde, ze kan iedereen krijgen, gasten met dikke auto`s etc..
quote:Jammer, can't have them all...
Op zondag 28 december 2003 18:03 schreef zoalshetis het volgende:[..]
ik d8 dat je het tot nu toe vrij aardig deed. beetje geblaat in de ruimte, maar ik d8 dat jij je poot wel stijf zou houden. deze vergelijking gaat me net iets tever om je nog serieus te nemen.
quote:of hij schuldig is of niet maakt me niks uit, het gaat er om dat hij een 2de kans verdient, netzoals die 2 chinezen uit nederland die er vast zitten die wil ik er ook weg hebben en naar nederland toe halen, zo zit ik wel in elkaar.
Op zondag 28 december 2003 18:09 schreef onschuldig het volgende:[..]
Nederlanders kunnen natuurlijk geen drugsdealers zijn he? Dat kunnen alleen Marokkanen zijn. Vrij bekrompen manier van denken heb je! Machiel is zo schuldig als Volkert (moord op Pim) dus als het aan mij ligt doodstraf voor Machiel!!!!
Je moet me gewoon niet afschilderen als een facist, ik vind dat altijd zo zwak van mensen. Dat alleen marokkanen drugssmokkelen allemaal van die domme opmerkingen.
quote:Zeker je eerste mooie vriendin
Op zondag 28 december 2003 18:08 schreef JohnDope het volgende:[..]
Zeker weten!!!! Ik vraag me nogsteeds af waarom ze nou mij wilde, ze kan iedereen krijgen, gasten met dikke auto`s etc..
quote:nu niet meer getrouwd?
Op zondag 28 december 2003 18:11 schreef onschuldig het volgende:[..]
Nope, heb ze liefer wat jonger. Maar ik ben dan ook al een tijdje getrouwd met een Marokkaanse schone
quote:b-e-d-a-n-k-t v-o-o-r d-e v-e-r-t-a-l-i-n-g
Op zondag 28 december 2003 18:11 schreef SKMbeat het volgende:[..]
Jammer, can't have them all...
Oh sorry, ik kan niet iedereen voor me winnen.
quote:Dat is jouw probleem. Het maakt wel uit of iemand schuldig is of niet. Verklaart meteen jouw denkbeelden over Marokkanen, het maakt je natuurlijk niets uit of ze schuldig zijn of niet!
Op zondag 28 december 2003 18:12 schreef JohnDope het volgende:[..]
of hij schuldig is of niet maakt me niks uit, het gaat er om dat hij een 2de kans verdient, netzoals die 2 chinezen uit nederland die er vast zitten die wil ik er ook weg hebben en naar nederland toe halen, zo zit ik wel in elkaar.
quote:
Op zondag 28 december 2003 18:11 schreef onschuldig het volgende:[..]
Nope, heb ze liefer wat jonger. Maar ik ben dan ook al een tijdje getrouwd met een Marokkaanse schone
quote:Waar haal je dat uit? Doe wat aan je begrijpend lezen! Ik ben is wat anders als "ik was"!
Op zondag 28 december 2003 18:13 schreef zoalshetis het volgende:[..]
nu niet meer getrouwd?
quote:Ach ja, misschien was het dan een uit de handgelopen weddenschap want uit eindelijk heeft ze het nog een jaar met me uit gehouden.
Op zondag 28 december 2003 18:12 schreef onschuldig het volgende:[..]
Zeker je eerste mooie vriendin
EN zo te horen heb ze je al gedumpd
Mischien was het wel een weddeschap met een paar vriendinen. Wedden dat je geen NERD durft te versieren of dergelijk
En waarom denk je dat ik een nerd ben. Ik heb respect voor alle mensen die respect voor mij hebben.
Maar als mensen me een nerd vinden, dan moet ik altijd bewijzen dat ik een stapje hoger in de voedselketen sta zegmaar, maarja gaat op internet een beetje moeilijk.
Ik verlaag me graag tot andere mensen hun niveau
quote:nee het WAS gewoon een vraag. fijn huwelijk?
Op zondag 28 december 2003 18:16 schreef onschuldig het volgende:[..]
[..]Waar haal je dat uit? Doe wat aan je begrijpend lezen! Ik ben is wat anders als "ik was"!
quote:Mischien was dat jaar wel deel van de weddenschap!
Op zondag 28 december 2003 18:17 schreef JohnDope het volgende:
Ach ja, misschien was het dan een uit de handgelopen weddenschap want uit eindelijk heeft ze het nog een jaar met me uit gehouden.
quote:Ik heb ook respect voor iedereen die mij respecteerd ook voor NERDS! Wat was je beroep ook alweer? Programmeur ofzo? Hahaha
En waarom denk je dat ik een nerd ben. Ik heb respect voor alle mensen die respect voor mij hebben.
quote:Geloof me! Je staat stukken lager in de voedselketen aangezien de menselijke voedselketen bepaalt wordt door vermogen meneer de programmeur!
Maar als mensen me een nerd vinden, dan moet ik altijd bewijzen dat ik een stapje hoger in de voedselketen sta zegmaar, maarja gaat op internet een beetje moeilijk.
Ik verlaag me graag tot andere mensen hun niveau
[Dit bericht is gewijzigd door onschuldig op 28-12-2003 18:24]
quote:Zeker weten
Op zondag 28 december 2003 18:19 schreef zoalshetis het volgende:[..]
nee het WAS gewoon een vraag. fijn huwelijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |