quote:Oh, en hoe deed je dat dan?
Op zaterdag 27 december 2003 19:01 schreef Tiemie het volgende:
Het zuigt. mn account doet t niet meer
en 5 plaatjes tegelijk uploaden kon al hoor!
quote:Mijne ook niet, maar met de passmailer krijg je een nieuwe naam en een nieuw wachtwoord maar wel je ouder plaatjes terug.
Op zaterdag 27 december 2003 19:01 schreef Tiemie het volgende:
. mn account doet t niet meer
quote:Gezien de reacties in de quickchat daar, stroomt iedereen over van enthousiasme
-
Godverdomme! Ik haat deze picserver! Ik kan niet eens plaatjes uploaden! Grrrrrrr
-
ja idd...
-
Wat een tering ding zeg....pas naar 10duizend x ben k eindelijk ingelogd....
-
ahh, thnx (y) maar, hoe stop je foto's in een aparte, openbare, nieuwe gallery?? (de gallery heb ik al) aargh, ik snap er niks van :/
-
quote:je hebt gelijk
Op zaterdag 27 december 2003 19:02 schreef SunChaser het volgende:[..]
Mijne ook niet, maar met de passmailer krijg je een nieuwe naam en een nieuw wachtwoord maar wel je ouder plaatjes terug.
quote:Je kon zo'n programma downloaden en dan met rechtermuisknop->send to > picserver een hele selectie erop gooien
Op zaterdag 27 december 2003 19:01 schreef mrcool het volgende:[..]
Oh, en hoe deed je dat dan?
quote:per maand?
Op zaterdag 27 december 2003 19:02 schreef SunChaser het volgende:
Het limiet is 75 plaatjes.
No limit
No registration needed
En super snel.
Maximum file size is set to 200.00 kb. You have in total 15.00 Mb space availible to upload pictures. You may have 75 files on PicServer.
quote:Ja, en ik heb er 25 en hij beweert dat ik aan mijn limiet zit!
Op zaterdag 27 december 2003 19:06 schreef SunChaser het volgende:[..]
totaal
quote:Weet je zeker dat het 25 zijn? Kijk eens bij manage.
Op zaterdag 27 december 2003 19:07 schreef mrcool het volgende:[..]
Ja, en ik heb er 25 en hij beweert dat ik aan mijn limiet zit!
quote:Misschien zit je aan de limiet van 15 MB?
Op zaterdag 27 december 2003 19:07 schreef mrcool het volgende:[..]
Ja, en ik heb er 25 en hij beweert dat ik aan mijn limiet zit!
quote:Tegelijk uploaden bedoel je? ik heb er toch echt meer dan 300 instaan hoor
Op zaterdag 27 december 2003 19:02 schreef SunChaser het volgende:
Het limiet is 75 plaatjes.
quote:.tk klinkt al amateuristisch en niet echt hoopvol voor een betere picserver..
Op zaterdag 27 december 2003 19:00 schreef mrcool het volgende:
Er is een nieuwe PicServer!![]()
Wat vinden jullie?
Deze gebruik ik, is best handig. Gratis, zonder registratie en je kunt best wel wat uploaden.
quote:Dan kun je nu niet meer uploaden vermoed ik.
Op zaterdag 27 december 2003 19:09 schreef Tiemie het volgende:[..]
Tegelijk uploaden bedoel je? ik heb er toch echt meer dan 300 instaan hoor
quote:jawel, ik heb er net nog wat opgezet
Op zaterdag 27 december 2003 19:10 schreef SunChaser het volgende:[..]
Dan kun je nu niet meer uploaden vermoed ik.
[edit] ik zit trouwens nog niet aan de 15MB, dat zal t wel zijn
quote:
There are currently 3 types of file you can upload to PicServer: GIF, JPEG and PNG.Maximum file size is set to 200.00 kb. You have in total 15.00 Mb space availible to upload pictures. You may have 75 files on PicServer.
You have 578 file(s) online and you have used 3.99 Mb.
quote:WTF heb je in hemelsnaam aan die opmerking dat je slechts 15 mb kunt uploaden? Als ik goed tel maakt 75 (aantal plaatjes) x 0,2 (max. mb per plaatje) = 15 mb!
There are currently 3 types of file you can upload to PicServer: GIF, JPEG and PNG.
Maximum file size is set to 200.00 kb. You have in total 15.00 Mb space availible to upload pictures. You may have 75 files on PicServer.
quote:Wat dacht je van 100 pics van 150 KB per stuk?
Op zondag 28 december 2003 13:32 schreef Yeahinho het volgende:
Nog even over:
[..]WTF heb je in hemelsnaam aan die opmerking dat je slechts 15 mb kunt uploaden? Als ik goed tel maakt 75 (aantal plaatjes) x 0,2 (max. mb per plaatje) = 15 mb!
Wat heb je dan aan die opmerking dat je slechts 15 mb mag gebruiken.. Wordt ook lastig om daar overheen te gaan met 75x200 kb he
![]()
![]()
www.petuhr.nl gebruik ik, nooit problemen mee, geen registratie, *volgens mij* geen limiet....
Total 1 file(s) processed. 0 file(s) processed successful, 1 file(s) failed.
40.jpg, maximum number of files reached.
Dit is bullsjit want ik heb mijn maximum aantal zeker niet bereikt, ik heb namelijk 25 plaatjes erin staan met een totale grootte van 1.36mb, dus daar kan het niet aan liggen. Wel zie ik als ik in dat uploadvenster zit de volgende melding:
You have 877 file(s) online and you have used 39.94 Mb.
Wat ik nu denk is dat dat de bestanden zijn die nog op de vorige PicServer stonden maar die ik nu dus gewoon niet meer heb, maar die wel meetellen in mijn totaal aantal bestanden waardoor ik nu nix meer kan uploaden. Ik kan verder ook niet bij die bestanden omdat die weg zijn doordat er nu een nieuwere versie is. Je kon toen op een gegeven moment aangeven of je een plaatje wel of niet mee wou nemen naar de volgende (nieuwere) PicServer, en die sjit heb ik dus maar met 25 plaatjes gedaan! Snap er geen ruk meer van!
quote:Ik kom niet eens tot de passmailer.
Op zaterdag 27 december 2003 19:02 schreef SunChaser het volgende:[..]
Mijne ook niet, maar met de passmailer krijg je een nieuwe naam en een nieuw wachtwoord maar wel je ouder plaatjes terug.
quote:Er staat toch 75 plaatjes van maximaal 200 kb per stuk...
Op zondag 28 december 2003 14:42 schreef PuR3_D4RkN355 het volgende:[..]
Wat dacht je van 100 pics van 150 KB per stuk?
Wat ik dus duidelijk wil maken: ze moeten er gewoon neerzetten '75 plaatjes van maximaal 200 kb per stuk', dat je niet meer dan 15 mb mag uploaden is daarmee al duidelijk he...
quote:spam?
Op zaterdag 27 december 2003 19:07 schreef Patrick007 het volgende:
http://seekme.nl/uploadNo limit
No registration needed
En super snel.
quote:Ik heb strax ook weer een nieuwe en verspreidbaar component
Op zondag 28 december 2003 21:53 schreef sylvesterrr het volgende:
spam?
qUploader, een script die je op iedere php host neer kan planten en je hebt gelijk een upload service klaar; zonder registratie en met beheer van eigen plaatjes op ip basis!!
PicServer; hear me comming..............
quote:Nou geweldig hoor :S
De pagina kan niet worden weergegeven.
De pagina waarnaar u zoekt, is momenteel niet beschikbaar. Er zijn mogelijk technische problemen met de website of u moet mogelijk uw browserinstellingen aanpassen.--------------------------------------------------------------------------------
Probeer het volgende:
Klik op de knop Vernieuwen of probeer het later opnieuw.
Controleer of u het juiste adres hebt opgegeven, als u het adres van de pagina in de adresbalk hebt getypt.
Klik als u de verbindingsinstellingen wilt controleren op het menu Extra en vervolgens op Internet-opties. Ga naar het tabblad Verbindingen en klik op Instellingen. De instellingen dienen overeen te komen met de instellingen die uw LAN-beheerder of Internet-provider u heeft gegeven.
Microsoft Windows kan het netwerk onderzoeken en de netwerkverbindingsinstellingen automatisch bepalen, als uw netwerkbeheerder dat mogelijk heeft gemaakt.
Als u wilt dat Windows de instellingen probeert te vinden,
kunt u op Netwerkinstellingen detecteren klikken.
Voor sommige websites is 128-bits verbindingsbeveiliging noodzakelijk. Klik op het menu Help en vervolgens op Info om vast te stellen welk beveiligingsniveau bij u is geïnstalleerd.
Als u een beveiligde website probeert te bereiken, dient u ervoor te zorgen dat uw beveiligingsinstellingen dit ondersteunen. Klik op het menu Extra en vervolgens op Internet-opties. Ga op het tabblad Geavanceerd naar het groepsvak Beveiliging en schakel de opties SSL 2.0, SSL 3.0 en TLS 1.0 in.
Klik op de knop Vorige als u een andere koppeling wilt proberen.Kan de server niet vinden of DNS-fout
Internet Explorer
quote:Mod wannabee?
Op zondag 28 december 2003 21:53 schreef sylvesterrr het volgende:[..]
spam?
quote:Thnx!!
Op zaterdag 27 december 2003 19:07 schreef Patrick007 het volgende:
http://seekme.nl/uploadNo limit
No registration needed
En super snel.
You have 197 file(s) online and you have used 9.53 Mb.
en nu ?
quote:Die vervuilt het plaatje met Seekme.nl in de onderhoek
Op maandag 29 december 2003 15:42 schreef Martijn_77 het volgende:[..]
Thnx!!
quote:http://galleries.vinyamar.com/qUp doet er niets mee
Op maandag 29 december 2003 16:35 schreef brighton het volgende:[..]
Die vervuilt het plaatje met Seekme.nl in de onderhoek
minder opties :: minder problemen
quote:En doe jij ook generaten?
Op maandag 12 januari 2004 15:12 schreef Chandler het volgende:
Geen last vanminder opties :: minder problemen
quote:Thumbnails = automatisch, verder mischien in de toekomst het verdraaien, spiegelen etc van plaatjes.
Op maandag 12 januari 2004 15:13 schreef mrcool het volgende:
En doe jij ook generaten?
quote:Kan je ff niet volgen hoor.
Op maandag 12 januari 2004 15:37 schreef Chandler het volgende:[..]
Thumbnails = automatisch, verder mischien in de toekomst het verdraaien, spiegelen etc van plaatjes.
quote:Kijk, ik upload mijn plaatje, ga daarna naar de Manage-section. Daar selecteer ik het plaatje en kies voor generate. Nu krijg ik een url die werkende zou moeten zijn. Zo nu en dan blijven de plaatjes ook staan maar soms gaan ze na een tijdje weer weg en zijn ze zelfs in de Manage-section op PicServer niet meer zichtbaar!
Op maandag 12 januari 2004 16:18 schreef Chandler het volgende:
leg dan eens uit wat jij precies bedoeld...
quote:Die maakt er een url van! Dat is ook de bedoeling dat je het zo doet volgens PicServer.
Op maandag 12 januari 2004 17:27 schreef Chandler het volgende:
en wat doet generate?
code:|
|
|
|
|
|
\./
quote:Dit is jouw eigen space?
Op maandag 12 januari 2004 17:58 schreef Chandler het volgende:
owlekker omslachtig
mja ik houd niet van fratsen en doe lekker simpel
code:|
|
|
|
|
|
\./
quote:Wat?
Op maandag 12 januari 2004 22:56 schreef Chandler het volgende:
Ja ook mp3's tot wel 500kbmaar letop als ik gezeur krijg krijg de persoon die de files heeft geuploaded deze zelf...
verder nix
quote:Ah zo, maar das begrijpelijk!
Op maandag 12 januari 2004 23:37 schreef Chandler het volgende:
Dat de auteur (gebruiker die de zaken upload) zelf verantwoordelijk is voor zijn bestanden dus stel ik vind van iemand een gecopyrighted mp3tje (door bv een hint van een derde) dan zal ik dit zekers verwijderen...verder nix
Hij staat op jouw webspace!
quote:Owkee dan!.
Op dinsdag 13 januari 2004 09:36 schreef mrcool het volgende:
Ah zo, maar das begrijpelijk!
Leuke banner b.t.w, vooral dat process balkje
quote:Je kan hem wel waarderen? Deze mensen denken er anders over: Banner-design, wat vinden jullie?
Op dinsdag 13 januari 2004 11:45 schreef Chandler het volgende:[..]
Owkee dan!.
Leuke banner b.t.w, vooral dat process balkje
quote:Het is aan jou wat je er verder mee doet, zag dat je een banner nodig had dus ik dacht ik bouw er ff eentje!
Op dinsdag 13 januari 2004 12:40 schreef Chandler het volgende:
Ik waardeer je inzet erg maar vele mensen hebben idd gelijk het is een leuk bannertje maar geeft toch weer dat het een 'cheap' sitetje is... niet dat ik dat erg vind hoor
quote:Ik heb het zelfde probleem
Op maandag 12 januari 2004 16:35 schreef mrcool het volgende:(...) Zo nu en dan blijven de plaatjes ook staan maar soms gaan ze na een tijdje weer weg en zijn ze zelfs in de Manage-section op PicServer niet meer zichtbaar!
quote:Hoe zit het nou met users die met de oude picserver bijvoorbeeld 400pics hebben geupload die hebben ze nogsteeds en het zit bij hun nog niet vol
Op woensdag 21 januari 2004 01:30 schreef ddofborg het volgende:
Hallo, de maker van PicServer hier... als jullie ideeen hebben/foutjes vinden... meld het please!
* MasterDisaster heeft alle onnodige shit verwijdert en nu nog 15pics
quote:Als het goed is, kunnen ze dan niet meer uploaden. En opgegeven moment worden die plaatjes verwijderd! Of kun je wel uploaden met 400 pics?
Op woensdag 21 januari 2004 15:10 schreef MasterDisaster het volgende:Hoe zit het nou met users die met de oude picserver bijvoorbeeld 400pics hebben geupload die hebben ze nogsteeds en het zit bij hun nog niet vol
quote:-10 reactie niet toepasselijk op de vragen en of onderwerp
Op donderdag 22 januari 2004 16:11 schreef Steelo het volgende:
BOEIEND!!!
quote:Ik kon met mee "oude" pics nog uploaden net als een paar users eerder in dit topic
Op woensdag 21 januari 2004 20:34 schreef ddofborg het volgende:[..]
Als het goed is, kunnen ze dan niet meer uploaden. En opgegeven moment worden die plaatjes verwijderd! Of kun je wel uploaden met 400 pics?
quote:Hoort niet te kunnen
Op donderdag 22 januari 2004 20:44 schreef MasterDisaster het volgende:[..]
Ik kon met mee "oude" pics nog uploaden net als een paar users eerder in dit topic
Steeds als ik een goed lopend product op deze webserver zet gaat er iets fout of het nu aan mij of een van de andere gebruiker ligt... gatver..
maar ik heb goed nieuws ik ga strakjes over na een betaalde hoster; kost iets meer maar daarvoor hebben jullie dan ook meer plezier.
daarom staat er ook geen link meer in me sig hé
De maatschappij is (redelijk) verwend geraakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |