Sinds lang heb ik een aantrekkingskracht op homosexuelen. Als ik in een kroeg zit waar ook een homo zit: Tien tegen 1 dat die een praatje komt maken/ mij probeert te versieren. Op zich niet zo erg, ik voel me wel gevleid soms, maar de laatste tijd begint het toch me toch wel zwaar te irriteren. Zelfs als ik met m'n vriendin een biertje drink komen die figuren nog naar me toe om me lastig te vallen. Proberen me te zoenen, knijpen me in mijn kont, etc. Terwijl ik niet eens naar typische homotenten ga.
Er wat van zeggen helpt niet. Een klap geven mag niet, anders ben je gelijk een potenrammer.
Verder heb ik geen problemen met homo's maar dan wel weer met van die nichten. Da's niet relaxed om versierd te worden door een homo als je zelf keihard hetero bent, ik kan dan ook behoorlijk uit mijn pan gaan ....
quote:KEIHARRRRRD HETERRRRRRO
Op maandag 25 juni 2001 12:31 schreef Reanimatie.com het volgende:
keihard hetero bent
quote:Dat lijkt mij wel ja
Op maandag 25 juni 2001 12:34 schreef Vivi het volgende:
Misschien zie je er een beetje nichterig uit?
quote:Nee, jij hebt nog nooit van iemand sjans gehad lijkt me. Hooguit van een loopse reuzenpoedel.
Op maandag 25 juni 2001 12:54 schreef X-Ray het volgende:[..]
Dat lijkt mij wel ja
Ik heb hier nog never last van gehad
quote:leuk he X-Ray, mensen die zich zo laten kennen
Op maandag 25 juni 2001 12:57 schreef links234 het volgende:[..]
Nee, jij hebt nog nooit van iemand sjans gehad lijkt me. Hooguit van een loopse reuzenpoedel.
quote:Heeej, links234! Lekker ding!
Op maandag 25 juni 2001 12:25 schreef links234 het volgende:
Sorry voor de confronterende topictitel, maar ik begin me de laatste tijd zwaar te irriteren aan homo's.
quote:Zo zie je maar wat alle vrouwen allemaal wel niet te verduren hebben van al die hetero-mannen (zoals jij)... en kunnen we er nog wel wat items bijgooien zoals: (na-)fluiten, opmerkingen etc...
...komen die figuren nog naar me toe om me lastig te vallen. Proberen me te zoenen, knijpen me in mijn kont, etc.
Dus niet zo gillen als een meid....want je bent lang niet het enige slachtoffer(tje)...
quote:Tjesis wat een onzin dit zeg.
Proberen me te zoenen, knijpen me in mijn kont, etc. Terwijl ik niet eens naar typische homotenten ga.
quote:de ruigere nichten zijn wat opener en makkelijker wat dat betreft.. het lijkt min of meer een cult.. ooit wel eens op koninginnedag door de halvemaansteeg in A'dam gelopen?
Op maandag 25 juni 2001 13:33 schreef Brighteyes het volgende:[..]
Tjesis wat een onzin dit zeg.
Hetero's pakken elkaar toch ook niet zomaar uit het niets op de bek?
Volgens mij zie jij gewoon dingen die er niet zijn hoor.
Homo's hebben ook smaak hoor, waarom precies jij?
Stel je niet aan man. Gewoon zeggen nee dankjewel. En weer lekker verder feesten. Doe ik ook bij (alle) mensen waar ik ff geen zin in heb.
quote:
Sorry voor de confronterende topictitel, maar ik begin me de laatste tijd zwaar te irriteren aan homo's. Waarom?Sinds lang heb ik een aantrekkingskracht op homosexuelen. Als ik in een kroeg zit waar ook een homo zit: Tien tegen 1 dat die een praatje komt maken/ mij probeert te versieren. Op zich niet zo erg, ik voel me wel gevleid soms, maar de laatste tijd begint het toch me toch wel zwaar te irriteren. Zelfs als ik met m'n vriendin een biertje drink komen die figuren nog naar me toe om me lastig te vallen. Proberen me te zoenen, knijpen me in mijn kont, etc. Terwijl ik niet eens naar typische homotenten ga.
Er wat van zeggen helpt niet. Een klap geven mag niet, anders ben je gelijk een potenrammer.
quote:Nee hoor, behalve met allochtone nichten. Maar die komen niet uit de kast dus heb ik daar geen last van.
Op maandag 25 juni 2001 16:37 schreef Hummerr het volgende:
He Links wat is dat nou!
Heb je problemen met de multiculturele samenleving?
Foei! Vuile racist! hahahahahahahha
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |