abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15741613
De kerstdagen staan voor velen garant voor lekker eten, waarbij altijd iets meer gegeten wordt dan de broekriem aankan. En misschien staat u nog in de keuken om de laatste hand te leggen aan de lekkernijen voor vanavond.
Maar we eten niet alleen met Kerst erg veel. We eten structureel te veel. Uit onderzoek blijkt dat het aantal dikkerds in Nederland zorgwekkend toeneemt. Maar liefst 45 van de 100 landgenoten kampen met overgewicht. Het Voedingscentrum luidt de noodklok over deze ontwikkeling en wil meer voorlichting. Maar lost voorlichting het probleem op of moeten er verregaande middelen ingezet worden?
  zaterdag 27 december 2003 @ 14:43:32 #2
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_15741623
quote:
Op zaterdag 27 december 2003 14:43 schreef robbedoes het volgende:
De kerstdagen staan voor velen garant voor lekker eten, waarbij altijd iets meer gegeten wordt dan de broekriem aankan. En misschien staat u nog in de keuken om de laatste hand te leggen aan de lekkernijen voor vanavond.
Maar we eten niet alleen met Kerst erg veel. We eten structureel te veel. Uit onderzoek blijkt dat het aantal dikkerds in Nederland zorgwekkend toeneemt. Maar liefst 45 van de 100 landgenoten kampen met overgewicht. Het Voedingscentrum luidt de noodklok over deze ontwikkeling en wil meer voorlichting. Maar lost voorlichting het probleem op of moeten er verregaande middelen ingezet worden?
ja opsluiten en verplicht afvallen ja
Niet meer actief op Fok!
pi_15741643
stuur ze naar een afslank kamp in somalie ofzow en haal een groep van die mensen hier 2 problemen opgelost
did you ever took off your clothes and ran backwards through a cornfield?
  zaterdag 27 december 2003 @ 14:44:58 #4
8372 Bastard
Persona non grata
pi_15741660
Werkkampen!
The truth was in here.
pi_15741685
Ik zie meer in onderzoek naar een vetvervanger. Als er een veilige en goede vetvervanger op de markt komt dan scheelt dat al heel veel mensen met overgewicht. Verplicht afvallen past meer bij een dictatuur ofzo...
pi_15741703
Mensen moeten gewoon meer sporten! Zo noem ik de meeste pubermeisjes die vanaf hun 15e besluiten om niet meer te gaan sporten en vaak dik te worden. Ook de opkomst van de 'Amerikaanse' way of living is helemaal fout, dus teveel Fastfood en zooi. Gewoon 5 x per week gewoon normaal eten, gewoon sporten en dan kan je nog genoeg andere dingen eten... Via commercials ofzo met de gevolgen van te dik zijn duidelijk maken en hoe het voorkomen kan worden...
pi_15741721
Ik ben al 2 jaar bezig Dan moeten alle mensen die roken ook verplicht stoppen. Als we zo beginnen ken ik er nog een paar.
pi_15741725
quote:
Op zaterdag 27 december 2003 14:45 schreef Qi het volgende:
Ik zie meer in onderzoek naar een vetvervanger. Als er een veilige en goede vetvervanger op de markt komt dan scheelt dat al heel veel mensen met overgewicht. Verplicht afvallen past meer bij een dictatuur ofzo...
en dan bakken we binnenkort in kunstmatig smaak gegeven ''bakvocht'' ofzow ??
pi_15741737
quote:
Op zaterdag 27 december 2003 14:47 schreef StephanL het volgende:
Ik ben al 2 jaar bezig Dan moeten alle mensen die roken ook verplicht stoppen. Als we zo beginnen ken ik er nog een paar.
alle junks verplicht laten stoppen
  zaterdag 27 december 2003 @ 14:47:51 #10
42123 Manji
Cursed with Immortality
pi_15741741
Jazeker. Te dikke mensen moeten verplicht op rantsoen. Agenten moeten daarop toezien dat ze zich ook daadwerkelijk aan het rantsoen houden. Die hebben immers toch geen belangrijker dingen te doen. En als de dikkerds worden betrapt moeten ze achter slot en grendel voor een maand. Er zijn immers leegstaande cellen genoeg.
The Horizons Of The Spring
Glare Of Autumn
...And Winter Becomes
pi_15741742
knal ze dan meteen af, is nog goedkoper ook
fok! dorpsgek...
  zaterdag 27 december 2003 @ 14:47:59 #12
11845 Jipje
Ik heb em gezien hoor, echt!
pi_15741747
Allemaal de griep geven...

Ik ben 3 kilo afgevallen in 3 dagen tijd....

Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje

Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
pi_15741750
quote:
Op zaterdag 27 december 2003 14:43 schreef robbedoes het volgende:
Je wordt niet dik tussen Kerst en Oud-en-Nieuw, maar tussen Oud-en-Nieuw en Kerst....

Maar heeft denk ik geen zin om te gaan voorlichten ( dan zouden de meeste milieuproblemen wel over zijn denk ik zo ).

Untill I awake - / - Elu Elensar
pi_15741764
quote:
Op zaterdag 27 december 2003 14:47 schreef lange het volgende:
knal ze dan meteen af, is nog goedkoper ook
het vet nemen ze met plezier aan in een of ander ontwikkelingsland
pi_15741780
Topicstarter moet meer gegevens van zichzelf meegeven.
(Te dik, te licht, te grote neus, te grote voeten, kwaaltjes?) en... je iq.
Dan kunnen we bepalen of er bij jouw ook iets aan gedaan zal moeten gaan gebeuren.
Tis maar een email adres. :-)
  zaterdag 27 december 2003 @ 14:49:16 #16
28560 toska
Let's All Chant
pi_15741781
Ik ben te dik
Normaal zing ik de sterren van de hemel
pi_15741802
Ik denk dat je meer voorlichting moet geven en ook voedingswijzers moet benadrukken zodat mensen weten wat wel en niet gezond voor z ekan zijn. Mensen hebben geen flauw idee wat ze binnen krijgen . Maar verplicht afvallen vind ik zware onzin.
pi_15741817
quote:
Op zaterdag 27 december 2003 14:47 schreef Jipje het volgende:
Allemaal de griep geven...

Ik ben 3 kilo afgevallen in 3 dagen tijd....

Dat had ik ook. binnen een maand, twee keer ziek geweest, 7 kilo afgevallen ofzo
pi_15741818
patatzaken die tijdens de schoolpauze open zijn verbieden.

de nieuwe generatie junkfoodkinderen staat immers al klaar.

pi_15741820
Was dit geen stelling op een of andere nationale jeugddebatwedstrijd?
pi_15741831
quote:
Op zaterdag 27 december 2003 14:47 schreef post-it het volgende:

[..]

en dan bakken we binnenkort in kunstmatig smaak gegeven ''bakvocht'' ofzow ??

Is toch geen probleem als het veilig is en het precies hetzelfde smaakt?
pi_15741832
quote:
Op zaterdag 27 december 2003 14:50 schreef Chadi het volgende:
Ik denk dat je meer voorlichting moet geven en ook voedingswijzers moet benadrukken zodat mensen weten wat wel en niet gezond voor z ekan zijn. Mensen hebben geen flauw idee wat ze binnen krijgen . Maar verplicht afvallen vind ik zware onzin.
voorlichting en shit heb ik ook gehad op sgool voedingswijzers leren dat soort onzin maar daar word door de meeste toch geen aandacht aan besteedt
  zaterdag 27 december 2003 @ 14:52:22 #24
28560 toska
Let's All Chant
pi_15741845
quote:
Op zaterdag 27 december 2003 14:49 schreef dolle_hond het volgende:
laten we ze opeten
Ik heb in de aanbieding , kilootje of 10 spekvet, hebben?
Normaal zing ik de sterren van de hemel
pi_15741855
quote:
Op zaterdag 27 december 2003 14:51 schreef Qi het volgende:

[..]

Is toch geen probleem als het veilig is en het precies hetzelfde smaakt?

je hebt altijd mensen die geen kunstmatige smaakstoffen enzow mogen
die kunnen dan zeker geen frituurvoer eten ofzow ??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')