quote:ja opsluiten en verplicht afvallen ja
Op zaterdag 27 december 2003 14:43 schreef robbedoes het volgende:
De kerstdagen staan voor velen garant voor lekker eten, waarbij altijd iets meer gegeten wordt dan de broekriem aankan. En misschien staat u nog in de keuken om de laatste hand te leggen aan de lekkernijen voor vanavond.
Maar we eten niet alleen met Kerst erg veel. We eten structureel te veel. Uit onderzoek blijkt dat het aantal dikkerds in Nederland zorgwekkend toeneemt. Maar liefst 45 van de 100 landgenoten kampen met overgewicht. Het Voedingscentrum luidt de noodklok over deze ontwikkeling en wil meer voorlichting. Maar lost voorlichting het probleem op of moeten er verregaande middelen ingezet worden?
quote:en dan bakken we binnenkort in kunstmatig smaak gegeven ''bakvocht'' ofzow ??
Op zaterdag 27 december 2003 14:45 schreef Qi het volgende:
Ik zie meer in onderzoek naar een vetvervanger. Als er een veilige en goede vetvervanger op de markt komt dan scheelt dat al heel veel mensen met overgewicht. Verplicht afvallen past meer bij een dictatuur ofzo...
quote:alle junks verplicht laten stoppen
Op zaterdag 27 december 2003 14:47 schreef StephanL het volgende:
Ik ben al 2 jaar bezigDan moeten alle mensen die roken ook verplicht stoppen. Als we zo beginnen ken ik er nog een paar.
Ik ben 3 kilo afgevallen in 3 dagen tijd....
quote:Je wordt niet dik tussen Kerst en Oud-en-Nieuw, maar tussen Oud-en-Nieuw en Kerst....
Op zaterdag 27 december 2003 14:43 schreef robbedoes het volgende:
De kerstdagen staan voor velen garant voor lekker eten, waarbij altijd iets meer gegeten wordt dan de broekriem aankan. En misschien staat u nog in de keuken om de laatste hand te leggen aan de lekkernijen voor vanavond.
Maar we eten niet alleen met Kerst erg veel. We eten structureel te veel. Uit onderzoek blijkt dat het aantal dikkerds in Nederland zorgwekkend toeneemt. Maar liefst 45 van de 100 landgenoten kampen met overgewicht. Het Voedingscentrum luidt de noodklok over deze ontwikkeling en wil meer voorlichting. Maar lost voorlichting het probleem op of moeten er verregaande middelen ingezet worden?
Maar heeft denk ik geen zin om te gaan voorlichten ( dan zouden de meeste milieuproblemen wel over zijn denk ik zo ).
quote:het vet nemen ze met plezier aan in een of ander ontwikkelingsland
Op zaterdag 27 december 2003 14:47 schreef lange het volgende:
knal ze dan meteen af, is nog goedkoper ook![]()
quote:Dat had ik ook. binnen een maand, twee keer ziek geweest, 7 kilo afgevallen ofzo
Op zaterdag 27 december 2003 14:47 schreef Jipje het volgende:
Allemaal de griep geven...Ik ben 3 kilo afgevallen in 3 dagen tijd....
de nieuwe generatie junkfoodkinderen staat immers al klaar.
quote:Is toch geen probleem als het veilig is en het precies hetzelfde smaakt?
Op zaterdag 27 december 2003 14:47 schreef post-it het volgende:[..]
en dan bakken we binnenkort in kunstmatig smaak gegeven ''bakvocht'' ofzow ??
quote:voorlichting en shit heb ik ook gehad op sgool voedingswijzers leren dat soort onzin maar daar word door de meeste toch geen aandacht aan besteedt
Op zaterdag 27 december 2003 14:50 schreef Chadi het volgende:
Ik denk dat je meer voorlichting moet geven en ook voedingswijzers moet benadrukken zodat mensen weten wat wel en niet gezond voor z ekan zijn. Mensen hebben geen flauw idee wat ze binnen krijgen . Maar verplicht afvallen vind ik zware onzin.
quote:Ik heb in de aanbieding , kilootje of 10 spekvet, hebben?
Op zaterdag 27 december 2003 14:49 schreef dolle_hond het volgende:
laten we ze opeten
quote:je hebt altijd mensen die geen kunstmatige smaakstoffen enzow mogen
Op zaterdag 27 december 2003 14:51 schreef Qi het volgende:[..]
Is toch geen probleem als het veilig is en het precies hetzelfde smaakt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |