(nee, ben iig geen fan, ken ze (denk ik) niet )
Muziek zonder kloten, als je mijn bescheiding mening wilt horen. Retecommercieel, hij haalt het gemiddelde Idols niveau niet eens.
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 27-12-2003 14:42]
quote:Ik weet het hij haalt idols niet omdat hij geen pop muziek maakt..hijs meer pop/klassiek 8ig..niet echt idols muziek
Op zaterdag 27 december 2003 00:28 schreef SCH het volgende:
Groban is toch die Amerikaanse krullebol.Muziek zonder kloten, als je mijn bescheiding mening wilt horen. Retecommercieel, hij haalt het gemiddelde Idols niveau niet eens.
quote:Delta is van hun allemaal de beste en ze heeft echt talent voor zingen en piano spelen, je zou dr live es moeten hore
Op zaterdag 27 december 2003 19:33 schreef Flaw het volgende:
Delta Goodrem speelt natuurlijk in de Australische soap Neigbours waar ook andere sterren zoals Kylie Minogue, Natalie Imbruglia en Holly Valance in speelden. Muzikaal gezien kan ze me nauwelijks boeien.
quote:Idd de teksten zijn geweldig en 3 van de 14 nummers op haar album heb ze nie geschreve zelf de rest wel!!!
Op zaterdag 27 december 2003 19:52 schreef hellmondunited het volgende:
De teksten van Delta Goodrem vind ik wel aantrekkelijk, en haar zelf natuurlijk ook
quote:
Op zaterdag 27 december 2003 20:27 schreef Ilse_Delta_Josh het volgende:[..]
Idd de teksten zijn geweldig en 3 van de 14 nummers op haar album heb ze nie geschreve zelf de rest wel!!!
Ze is mooi ja van binne en buiten => she is born to shine![]()
Ilse
quote:yeah niggah
Op zaterdag 27 december 2003 20:45 schreef hellmondunited het volgende:[..]
zijn teminste teksten die ergens op slaan en niet van die fopneger muziek van neuk me hier neuk me daar blabla neuk dit neuk dat
quote:die ja
Op zondag 28 december 2003 15:41 schreef ChimeraOffline het volgende:[..]
yeah niggah
quote:Hij maakt echt zulke mooie muziek..t gaat me niet om t uiterlijke..
Op zaterdag 27 december 2003 20:35 schreef Toadette het volgende:
Volgens mij heeft deze Josh te vaak gelogen en is zijn neus enorm gegroeid.
maarja het gaat je vast om zijn (goede??) muziek...dat hoop ik dan maar.
quote:net iets te classy ???
Op zondag 28 december 2003 19:58 schreef Avani het volgende:
Delta Goodrem vind ik erg goed. Ze maakt mooie muziek en mensen die piano spelen doen het bij mij altijd goed![]()
Josh Groban ken ik wel, maar die muziek spreekt me niet echt aan. Hij kan mooi zingen, maar ik vind het niet leuk genoeg.
quote:Super muziek
Op zondag 28 december 2003 20:08 schreef marky_mark het volgende:
Ik vind Lost without you van Delta wel een goede single. De rest van haar album heb ik ook beluisterd, maar vond ik beduidend minder. En met Josh Groban heb ik niets.
quote:Dat niet, maar ook de helft van z'n album is spaans en dat vind ik dan weer jammer, omdat ik dan niet weet waar het over gaat.
Op zondag 28 december 2003 21:01 schreef Ilse_Delta_Josh het volgende:[..]
net iets te classy ???
Ilse
quote:Niet spaans..Italiaans
Op zondag 28 december 2003 21:15 schreef Avani het volgende:[..]
Dat niet, maar ook de helft van z'n album is spaans en dat vind ik dan weer jammer, omdat ik dan niet weet waar het over gaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |