de film is gebasseerd op het boek van Grisham.
Belangrijkste verschillen tussen boek / film is dat het in het boek om een sigaretten fabrikant ging, en in deze film om een wapen fabrikant.
Korte inhoud
(wel in het engels)
Wendell Rohr is a torts lawyer taking on the gun lobby. Rankin Fitch is the jury consultant for the Defendants and between them the battle is for the hearts and minds of the jury. But there is someone on the inside. Nicholas Easter is a juror with a girlfriend, Marlee, on the outside. they have a past ..... and their own agenda.
Enkele foto's van de film
Gene Hackman
John Cusack
Rachel Weisz
Deze film is al een tijdje uit in de USA, maar komt pas op 10 maart 2004 in België uit (nederland weet ik eigenlijk niet )
Ik heb hem al gezien (Xvid rulez ) en daarom start ik dit topic eigenlijk, want hij was zeker de moeite waard!
Ik ga hem wel zien in de cinema als ie uiteindelijk uitkomt!
aanrader!
Grisham rules
Wel jammer dat het niet meer om een sigarettenfabrikant gaat
quote:Idd...hoe irritant is dat...juist dat het over die sigarettenfabrikant ging, maakte het zo bijzonder...
Op zaterdag 27 december 2003 20:21 schreef yohan.nl het volgende:Wel jammer dat het niet meer om een sigarettenfabrikant gaat
quote:Zolang ze voor de rest niet al te veel aan het verhaal gesleuteld hebben vind ik et wel prima
Op zondag 28 december 2003 11:05 schreef trinbe het volgende:[..]
Idd...hoe irritant is dat...juist dat het over die sigarettenfabrikant ging, maakte het zo bijzonder...
Trouwens, The Firm en The Raimaker. Ook toppers van Grisham.
quote:Je vergeet: The Client
Op zondag 28 december 2003 13:54 schreef yohan.nl het volgende:[..]
Zolang ze voor de rest niet al te veel aan het verhaal gesleuteld hebben vind ik et wel prima
Trouwens, The Firm en The Raimaker. Ook toppers van Grisham.
quote:The Pelican Brief, the Chamber, The Gingerbread Man...als we dan toch bezig zijn
Op zondag 28 december 2003 18:23 schreef Virus3000 het volgende:[..]
Je vergeet: The Client
Nu nog The Partner verfilmen
Dit project loopt al zo lang, ik weet nog dat er 6 jaar geleden of zo werd geroepen dat 'ie gemaakt zou worden met Edward Norton, Gwyneth Paltrow en Sean Connery (ipv Cusack, Weisz en Hackman). Toen ging het ook nog over tabak ipv wapens (dat was voor The Insider).
Klopt, jammer genoeg.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 01:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als er niet bij had gestaan dat hij gebasseerd is op het verhaal van John Grisham had niemand het geweten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |