kan je mensen mee kwetsen,
zoals ik bv. vandaag me oom begrafen 57 jaar, gestorven aan kanker.
en als jij je ww niet krijg erg vervelend, maar hoef je je nog niet zo te gedragen, je bent oud genoeg om beetje volwassen te zijn.
quote:Als je h et hele verhaal niet kent, moet je deze opmerkingen ook niet maken. Hij zegt toch dat hij ruim 36 jaar al heeft gewerkt?
Op donderdag 25 december 2003 00:03 schreef Thijster het volgende:
tering zeg, ga werk zoeken, loopt een btje te profiteren als een of andere smerige parasiet
Ik ken ook iemand die jaren en jaren werkt en door omstandigheden dus zn baan kwijt is. Hij is gelijk gaan solliciteren maar je moet ondertussen wel eten/huurbetalen etc
Denk dat het dan zeer verstandig is om WW aan te vragen of wilde jij zonder eten gaan leven??
En ja hij had ook problemen met cadans, eerst naar gak, toen naar cadans toen weer naar gak en cadans, eindelijk een deel van zn geld, werdt hij gekort omdat hij niets liet horen, werdt later wel uitbetaald omdat cadans geen werkbrief had opgesturrd... zooitje daar
quote:Ga jij eens even afkoelen in dat koude duitse meertje. Er staat toch TERECHTE WW? Plus ik ben van mening dat iemand die 36 jaar gewerkt heeft, recht heeft op ww.
Op donderdag 25 december 2003 00:03 schreef Thijster het volgende:
tering zeg, ga werk zoeken, loopt een btje te profiteren als een of andere smerige parasiet
@TS: Wat ging er mis?
quote:
Op donderdag 25 december 2003 00:06 schreef GC het volgende:
maar liever toch niet met het woord "kanker" als topic titel.kan je mensen mee kwetsen,
zoals ik bv. vandaag me oom begrafen 57 jaar, gestorven aan kanker.
en als jij je ww niet krijg erg vervelend, maar hoef je je nog niet zo te gedragen, je bent oud genoeg om beetje volwassen te zijn.
quote:idd, dus modjes.. slotje?? of verandering topictitel
Op donderdag 25 december 2003 00:07 schreef Peewee het volgende:[..]
Mijn pa is er afgelopen zomer op 55 jarige leeftijd ook aan overleden,.. Tsjah, Kerst is al niet zo'n leuke tijd en komt er hier effe een gast er de nadruk op leggen.
quote:Allebei?
Op donderdag 25 december 2003 00:09 schreef GC het volgende:[..]
idd, dus modjes.. slotje?? of verandering topictitel
quote:Omdat iemand met een flink probleem zit moet er maar een slotje op zijn topic komen
Op donderdag 25 december 2003 00:09 schreef GC het volgende:[..]
idd, dus modjes.. slotje?? of verandering topictitel
Of stoort het je ook als ik zeg, dat je van roken kanker krijgt?
quote:
Op donderdag 25 december 2003 00:10 schreef Thijster het volgende:
als je 36 jaar hebt gewerkt kan je best teren op die zak, dan moet je niet ons geld gaan lopen jatten, laat ze daar maar wegen van aanleggen, dat is veel belangrijker dan zo iemand van eten te voorzien
quote:lees ff wat er nog meer staat ja
Op donderdag 25 december 2003 00:10 schreef Muizig het volgende:[..]
Omdat iemand met een flink probleem zit moet er maar een slotje op zijn topic komen
quote:Sta je zo ook op straat?
Op donderdag 25 december 2003 00:11 schreef Babbelzz het volgende:
doe ff gezond
mods... kan dit een schopje krijgen naar Kb en ene andere titel!
"HEY parkeerwachter, het kaartje van deze auto is 5 minuten ovetijd?"
Of ben je assistent Mod?
quote:tis nie nodig toch t woord... draagt niets bij aan de inhoud van t verhaal
Op donderdag 25 december 2003 00:12 schreef Italiaan het volgende:
Ik vind dat mensen zich niet zo veel moeten aantrekken van het woord kanker? Ja ook als het voorkwam in je familie. (zoals bij mij ook)Of stoort het je ook als ik zeg, dat je van roken kanker krijgt?
En Peewee een GC sterkte want ik weet uit ervaring dat je dat hard nodig gaat hebben.
[Dit bericht is gewijzigd door ShadowHawk op 25-12-2003 00:15]
Verder:
ja, werkgevers zijn luizen. Ik geef je groot gelijk, je betaalt nota bene je eigen uitkering en dan ben je een profiteur als je er noodgedwongen of niet aanspraak op moet maken. Dank je wel vvd, dank je wel cda en vooral dank je wel PVDA en dan met name die klote Kok
[Dit bericht is gewijzigd door Harry_Sack op 25-12-2003 00:30]
quote:ik zou bijna zeggen 'Ik mag hopen dat jij de maandag na Kerst werkeloos wordt en dan zes maanden (bij voorkeur nog langer) tevergeefs moet gaan proberen om een nieuwe baan te vinden". Kan je aan den lijve gaan ondervinden dat datgene jij tot twee keer toe uitkraamt gewoon totale onzin is.
Op donderdag 25 december 2003 00:10 schreef Thijster het volgende:
als je 36 jaar hebt gewerkt kan je best teren op die zak, dan moet je niet ons geld gaan lopen jatten, laat ze daar maar wegen van aanleggen, dat is veel belangrijker dan zo iemand van eten te voorzien
[edit]
okee, ik zou idd. wel ff de topic-titel veranderen...
[Dit bericht is gewijzigd door bas-beest op 25-12-2003 00:16]
quote:Mijn opa is gestorven aan kanker door overmatig roken, ik heb liever niet dat je dit soort uitspraken doet in topics waar het eigenlijk niet nodig is
Op donderdag 25 december 2003 00:12 schreef Italiaan het volgende:
Of stoort het je ook als ik zeg, dat je van roken kanker krijgt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |