abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 januari 2004 @ 15:46:59 #101
63036 Mons
Opgezwolle de Volle
pi_16460434
quote:
hey jij ... wat denk je wel niet man met je blije opmerking ... de enige n00b hier ben jij ... hieronder zie je de link naar het achtergrondje wat ik gebruikt heb ...

http://www.andassoc.com/ampersand/images/road.jpg
je zult zien dat dit achtergrondje nogal vreemde afmetingen heeft ... nou

ik heb hier de auto ingeplakt en toen geresized ... maar de foto vervormd gewoon als je er 800X600 van maakt ... vandaar heb ik er 800X787 van gemaakt ...

ohw sorry hoor dus omdat jij een rare achtergrond achter je auto gaat plakken mag jou pic groter zijn dan die van de rest. verder heb je een hele handige crop-tool in photoshop zitten waar je je pic mee aan kunt passen. als je auto nou iets te groot zou zijn maar hij is gewoon huge.
quote:
Dus hou je "n00b" praatjes bij je en oordeel eens niet zo snel

Oh en by the way , zie je hoe laat ik mijn inzending heb ingezonden ? Nou ik ben aan mijn inzending pas begonnen vandaag om 14:15 ... ik heb hem gesoept , geupload en gepost op dit forum om 14:50 ...

ook vanwege het feit dat je zo snel wat in elkaar gefixed is natuurlijk een heel goed excuus om je auto groter te laten... tis gewoon een regel en daar moet je je aan houden (re-sizen duurt niet zo lang hoor)
quote:
doe jij me dat maar eens na ... n00bie
verder zat ik met een gebroken hadn waarvan ik herstellende ben en soepen zonder handen gaat nogal slecht. verder denk ik dat ik hier wat langer meekijk dan jij maar dat zou nog nieteens uitmaken want ik loop iig niet verkeerd te posten zoals je "off-topic poging tot Mons diss" zit in het verkeerde topic

en als je wat meer gelezen had, had je gemerkt dat er bij de vorige poll ook een te grote pic zat en daar is dit gebitch ook al geweest dus LEES voortaan even voordat je goed willende mede Fok!kers probeert te dissen

"Even langs de kapper, hij pakt de tondeuze, shit is simpel plus gewoon goedkoopste keuze"
  woensdag 21 januari 2004 @ 15:57:08 #102
49118 down_impact
i Love FotoSoep :-)
pi_16460776
ik weet niet of je het doorhebt maar jij begon dat offtopic gediss tegen mij hoor ????

Op woensdag 21 januari 2004 15:07 schreef Mons het volgende:

gast leer je auto eens resizen... hij is te groot.... fokkin n00bs.

Poll: Welke Beetle is het stoerst gesoept?
Je hebt gestemd op: Mr._T-Rex
Je IP is:

ja vond hem gewoon phat

---------------------

Dat had je dus hier moeten vermelden en niet daar waar je moet stemmen ...

En wat doet het ertoe hoe lang je hier op fok! rond huppelt ??? omdat je hier mischien wat meer vriendjes hebt mag je zeker meer en mag jij wel offtopic gaan daar en ik niet ???

Sjonge jonge wat een niveau

ps.... sterkte met je hand

Tsjop Tsjop !!!
  woensdag 21 januari 2004 @ 16:06:12 #103
63036 Mons
Opgezwolle de Volle
pi_16461078
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 15:57 schreef down_impact het volgende:
ik weet niet of je het doorhebt maar jij begon dat offtopic gediss tegen mij hoor ????

Op woensdag 21 januari 2004 15:07 schreef Mons het volgende:

gast leer je auto eens resizen... hij is te groot.... fokkin n00bs.

Poll: Welke Beetle is het stoerst gesoept?
Je hebt gestemd op: Mr._T-Rex
Je IP is:

ja vond hem gewoon phat

---------------------

Dat had je dus hier moeten vermelden en niet daar waar je moet stemmen ...

En wat doet het ertoe hoe lang je hier op fok! rond huppelt ??? omdat je hier mischien wat meer vriendjes hebt mag je zeker meer en mag jij wel offtopic gaan daar en ik niet ???

Sjonge jonge wat een niveau

ps.... sterkte met je hand

dat was niet irritant offtopic maar gewoon mijn stem die iuk poste met daarbij de mededeling dat ik het wel een beetje zat was met een aantal mensen die alleen soepen... vervolgens hun auto hier (verkeerd) posten, geen poll maken en vervolgens dingen in verkeerde topics zetten. ik heb niks tegen jou maar tegen die actie. vervolgens zeg ik dus dat ik de n00bs (nieuwe lui die het nog niet snappen) wel zat ben. vervoglens reply jij met de text dat ik een grotere n00b ben, wat dus niet klopt wnat ik doe niet (zoveel) dingen fout. en ik ga al helemaal niet replyen op iemand die zegt dat ik wat verkeerd heb gedaan.

en als je van plan was om de discussie voort te zetten maak je maar een ander topic aan want ik ga het hier niet volspammen

"Even langs de kapper, hij pakt de tondeuze, shit is simpel plus gewoon goedkoopste keuze"
  woensdag 21 januari 2004 @ 17:22:31 #104
49118 down_impact
pi_16463586
Even over iets anders ... hoe kan een auto als die van T-rex , Sparco reclame op de auto hebben ... in combinatie met de orriginele stoelen
Tsjop Tsjop !!!
pi_16466736
Waarom zitten er bij T-Rex van die rode vlekken op de bumper en bij de moterkap? :s
  woensdag 21 januari 2004 @ 19:55:13 #106
40067 Demon-X
"What duck?"
pi_16468170
k vraag me toch af wie er nou telkens voor mij stemt
If you want to see a picture of the future, imagine a boot stamping on a human face...forever.
pi_16468290
laten we het wel gezellig houden, mekaar voor n00b uitmaken is niet nodig....
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_16470346
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 17:22 schreef down_impact het volgende:
Even over iets anders ... hoe kan een auto als die van T-rex , Sparco reclame op de auto hebben ... in combinatie met de orriginele stoelen
Alleen de pedaaltjes en pookknop zijn van sparco, de originele stoeltjes zaten wel lekker
(en mijn raceoverall, maar ik zit er niet in )

Ik ben het trouwens wel een beetje met Mons eens over dat resizen. Je achtergrond aanpassen is 10 sec werk en het is al vaak genoeg gezegd.

quote:
Op woensdag 21 januari 2004 19:09 schreef Parvus het volgende:
Waarom zitten er bij T-Rex van die rode vlekken op de bumper en bij de moterkap? :s
Dat is de lichtval van het donor plaatje. die vlekjes waren eerst wit. Was al een tijdje met de soep bezig, dus ik had het over het hoofd gezien en toen kreeg ik het niet meer fatsoenlijk weg.
Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
pi_16475731
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 15:57 schreef down_impact heel erg veel onzin
Gast, je moet je gewoon aanpassen net als iedereen, Dus val Mons niet aan, hij zegt slechts wat iedereen denkt.
  donderdag 22 januari 2004 @ 02:14:17 #110
49118 down_impact
pi_16478506
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 23:47 schreef Henkmanz het volgende:

[..]

Gast, je moet je gewoon aanpassen net als iedereen, Dus val Mons niet aan, hij zegt slechts wat iedereen denkt.

*snif * , *snif * ...

Ruik ik daar vriendjespolitiek

( hij viel mij eerst aan door me meteen als n00b te verklaren ... maar jeh jullie weten alles beter )

Tsjop Tsjop !!!
pi_16479905
Neenee, hij zei 'n00bs' in het algemeen, omdat er telkens weer van die n00bs () zijn die hun plaatje niet 800 x 600 hebben...
pi_16482726
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 02:14 schreef down_impact het volgende:

[..]

*snif * , *snif * ...

Ruik ik daar vriendjespolitiek

( hij viel mij eerst aan door me meteen als n00b te verklaren ... maar jeh jullie weten alles beter )

He gast, je begaat een flinke fout door even flink de man uit de hangen hier met je "tjsopper" als beroep .

Ik hoop niet dat je zo denkt vrienden te maken hier want dan heb je het goed mis, laat ik het zo zeggen: Smoel houden en photoshoppen, anders donder je maar op .

En ja, we weten alles beter. Dat komt omdat we al een flinke tijd meedraaien in deze topicreeks, daarom weten we zo veel. Lurken, beste kerel, lurken. Daar leer je van.

pi_16483037
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 11:18 schreef Henkmanz het volgende:

[..]

He gast, je begaat een flinke fout door even flink de man uit de hangen hier met je "tjsopper" als beroep .

Ik hoop niet dat je zo denkt vrienden te maken hier want dan heb je het goed mis, laat ik het zo zeggen: Smoel houden en photoshoppen, anders donder je maar op .

En ja, we weten alles beter. Dat komt omdat we al een flinke tijd meedraaien in deze topicreeks, daarom weten we zo veel. Lurken, beste kerel, lurken. Daar leer je van.

Het wordt weer gezellig......
Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
  donderdag 22 januari 2004 @ 11:36:01 #114
29029 SiNz
of a twisted mind
pi_16483205
Gasten.... STFU!!!!!!!!!!

Hou gewoon op! We zijn hier om te Photoshoppen en niet om mekaar aan te vallen...toch?!?!

Gooi je frustraties maar in de soeps

Life suxx, deal with it!
pi_16484396
* op de grond ligt rollend van het lachen over alle commotie over het soepen
pi_16486620
En niet om te flamen ofzo, maar volgens zou Down_impact zowieso gediskwalificeerd moeten worden: Hij heeft niet de originele auto gephotoshopt. Het is wel dezelfde auto, maar uit een andere hoek gefotografeerd... en ja, als we daar aan beginnen....
  donderdag 22 januari 2004 @ 14:19:42 #117
29029 SiNz
of a twisted mind
pi_16487195
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 13:57 schreef Henkmanz het volgende:
En niet om te flamen ofzo, maar volgens zou Down_impact zowieso gediskwalificeerd moeten worden: Hij heeft niet de originele auto gephotoshopt. Het is wel dezelfde auto, maar uit een andere hoek gefotografeerd... en ja, als we daar aan beginnen....
ach, hij heeft toch niet gewonnen....dus boeien
Life suxx, deal with it!
pi_16487494
Ja, check liever mijn inzending voor de astra
pi_16487798
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 14:31 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Ja, check liever mijn inzending voor de astra
vette inzending dude, tof dat je weer meedoet, maar waarom die rode en groene streep man?!
pi_16488508
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 14:42 schreef Henkmanz het volgende:

[..]

vette inzending dude, tof dat je weer meedoet, maar waarom die rode en groene streep man?!

Vond ik wel grappig staan
  donderdag 22 januari 2004 @ 16:36:30 #121
40067 Demon-X
"What duck?"
pi_16491079
al wel wat mooie inzendingen, k kom morgenmiddag wel terug deze keer doe k niet mee, te weinig tijd
If you want to see a picture of the future, imagine a boot stamping on a human face...forever.
  donderdag 22 januari 2004 @ 16:40:27 #122
29029 SiNz
of a twisted mind
pi_16491194
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 14:29 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[afbeelding]

best goed gelukt al zeg ik het zelf

(met dank aan Henkmanz voor de striping-tutorial)

Ik kan um niet mooi vinden....sorry. Die gekke kieuwen voorop en die striping
Sorry, maar je heb een mooie bak flink verkracht
Life suxx, deal with it!
pi_16493330
zo ik doet ook ffies mee...

hoe jan ik de intercooler eigenlijk aan de bovenkant zegmaar gradient donkerder maken??

2825cc Single Turbo Beast
  donderdag 22 januari 2004 @ 17:50:28 #124
63036 Mons
Opgezwolle de Volle
pi_16493486
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 17:45 schreef Ultimora het volgende:
zo ik doet ook ffies mee...

hoe jan ik de intercooler eigenlijk aan de bovenkant zegmaar gradient donkerder maken??

[afbeelding]

layer dr overheen plakken... gradient-en en dan met de opacity van de layer spelen?
pi_16493527
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 17:50 schreef Mons het volgende:

[..]

layer dr overheen plakken... gradient-en en dan met de opacity van de layer spelen?

gaat testen...
2825cc Single Turbo Beast
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')