quote:
Mensen hebben geen idee hoe zwaar het is om een genie te zijn zoals ik. Het is niet eenvoudig om een verstand te hebben dat functioneert op een hoger niveau dan dat van ieder ander! Mensen zien niet in dat de geschiedenis om mij draait, een jongen met een bestemming.
quote:
Welke garantie heb ik dat dit onderwijs een adequate voorbereiding is op de toekomst? Krijg ik wel de vaardigheden die ik nodig heb om me staande te houden in de keiharde wereldeconomie? Ik reken op een baan met een topsalaris als ik straks klaar ben! Ik wil kansen!
quote:
Is het niet raar dat de evolutie ons gevoel voor humor heeft bezorgd? Als je erover nadenkt is het toch vreemd dat wij lichamelijk reageren op absurditeit. We lachen om nonsens! We vinden het grappig! We houden ervan!Vind je het niet gek dat we absurditeiten zo waarderen? Waarom hebben we dat vermogen ontwikkeld? En wat hebben we er nou aan?
quote:
Mijn kauwgom heeft zijn smaak verloren. Iedere keer als dat gebeurt spuug ik 't niet uit, maar stop een nieuw stukje in m'n mond. Na een paar pakjes is het net alsof ik op een grote zompige sok kauw! Mijn kaken doen zeer en ik kan mijn lippen niet meer op elkaar krijgen, dus ik moet wel met open mond praten en gaan kwijlen.
quote:
De meesten mensen modderen maar wat aan tijdens hun leven! Ze zijn passief en ongemotiveerd! Ze hebben geen spirit of ambitie.Maar dat geldt niet voor mij! Ik ga groots en meeslepend leven! Ik ga de uitdagingen van de eeuw aan en verander de loop van de geschiedenis.
quote:
Als ik volwassen ben ga ik geen kranten lezen, ga ik me niet verdiepen in allerlei ingewikkelde zaken en ik ga ook niet stemmen.Op die manier kan ik altijd klagen dat de regering mij niet vertegenwoordigt. En als dan alles verkeerd loopt kan ik de schuld geven aan de maatschappij en zeggen dat ik daarom niet meedoe.
quote:
Ik ben gestopt met het maken van huiswerk. Huiswerk is slecht voor mijn zelfrespect. Het geeft aan dat ik niet genoeg weet. Dus in plaats van te leren, concentreer ik mij nu op het waarderen van mezelf zoals ik ben. Ik hoef geen dingen te leren om mezelf te waarderen. Ik ben goed zoals ik ben.
quote:
De ware kunst is dood. Niemand begrijpt het, niemand waardeert het, niemand neemt er kennis van. Het is irrelevant in de cultuur van vandaag.Als je mensen wilt bereiken, moet je kiezen voor populaire kunst. Commerciële kunst voor de grote massa heeft de toekomst.
Bovendien is dat de enige manier om veel geld te verdienen en dat is toch wat telt als je een kunstenaar bent.
Kijk, het probleem van de kunst is dat het eigenlijk de waarheid moet uitdrukken. Maar wie is er nu geïnteresseerd in originaliteit en waarheid?! Het leven is zonder dat al zwaar genoeg! Alleen een idioot zou ervoor willen betalen!
Maar met populaire kunst heeft de klant altijd gelijk! Mensen willen altijd meer van wat ze al kennen, dus de populaire kunst zorgt ervoor dat ze dat krijgen.
quote:
Terwijl ik, de maniakale tiran, neerkijk op armzalige onderdanen overdenk ik dat hun nietige levens helemaal niets voor mij betekenen, tenzij ik ze kan gebruiken als slaven voor de totstandkoming van mijn krankzinnige projecten! Mijn grillen zijn hun wetten!
quote:
Onwetendheid is een zegen. Als je veel dingen weet, begin je overal problemen te zien en als je eenmaal problemen ziet, heb je ook de neiging om ze aan te pakken. En het aanpakken van problemen vraagt altijd individuele inspanning. En inspanning betekent dat je iets moet doen wat niet leuk is! Ik moet er niets van hebben.Maar als je met opzet dom blijft, weet je niet beter en kan je doen wat je leuk vindt. Het geheim van gelukkig zijn ligt in stupide eigenbelang!
quote:
Iedereen zegt dat je even stil moet staan om aan de rozen te ruiken. Nou, dat deed ik vanmorgen. Geweldig hoor! Het rook naar en zooitje stomme bloemen! Het saaiste wat ik ooit heb meegemaakt.Wie heeft er nou tijd voor die onzin? Ik heb het druk, ja! M'n hoofd loopt om! Het laatste waar ik behoefte aan heb, is m'n neus in één of andere suffe plant steken.
quote:
Het geheim van succes is om op de juiste plaats en op de juiste tijd te zijn. Maar je weet nooit wanneer het de juiste tijd is, dus denk ik dat het de truc is om de juiste plek te vinden en daar maar te blijven.En als de juiste plek nou de supermarkt is, kan ik tijdens het wachten mooi strips lezen.
quote:
Het probleem met popmuziek is dat de generatie die het uitvond nu zelf gevestigd is. Ze doen in videoclips net of popmuziek nog opstandig en rebels is, maar wie gelooft dat nog? De popsterren zijn 50-jarige multimiljonairs die softdrinks aanprijzen! Hun 'revolutie' is onderdeel van de kapitalistische muziekindustrie. Laat me niet lachen!
quote:
Als ik één ding van het leven heb geleerd, is dat alles zijn prijs heeft. Als de beloning maar groot genoeg is, verdwijnen alle scrupules. Mensen gaan tot het uiterste als de prijs maar hoog genoeg is!
quote:
De mensen zijn zo egocentrisch. De wereld zou er heel wat beter uitzien als mensen eens een keer ophielden alleen maar aan henzelf te denken en zich voor de verandering eens zouden richten op een ander. Mijzelf bijvoorbeeld.
quote:
O, machtigste van alle massamedia. Dank u voor ale valse sentimenten, bedrieglijke emoties, fantasieloos vermaak en inhoudsloze informatie. Dank u wel voor praatprogramma's vol schijnoplossingen en voor geniepige manipulatie van de menselijke behoeften, en ook alle commerciële opzetjes.
quote:
Weet je wat ik heb ontdekt? Een beetje aanmatigend en onbeschoft gedrag kan een saaie ontmoeting veranderen in een strijd tussen sterke geesten en spanning en drama toevoegen aan een anders zo duffe dag.
quote:Ja, ik vond 18 losse topics ook overzichtelijker
Ik heb genoeg van dat gezeur over persoonlijke verantwoordelijkheid! Ik heb mijn aandeel al geleverd aan het verbeteren van de wereld. Ik ben tenslotte geboren
quote:Ook goed,
Op woensdag 24 december 2003 19:38 schreef JanDenSmeerpoets het volgende:
calvin
Sometimes I think the surest sings that intelligent life exists elswhere in the universe is that none of it has tried to contact us.
quote:Die is ook erg goed ja
Op woensdag 24 december 2003 19:40 schreef calvobbes het volgende:
Ik vind deze ook wel erg goed:Sometimes I think the surest sign that intelligent life exists elswhere in the universe is that none of it has tried to contact us.
quote:Is ook erg leuk ja, maar niet van hun geloof ik. Tenminste, ik had em al eerder gehoord.
Ik vind deze ook wel erg goed:Sometimes I think the surest sings that intelligent life exists elswhere in the universe is that none of it has tried to contact us.
quote:Perfect
Ik vind deze ook wel erg goed:Sometimes I think the surest sings that intelligent life exists elswhere in the universe is that none of it has tried to contact us.
quote:Héél benieuwd hoe die in het Nederlands is.
C: What's a pronoun?
H: A noun that's lost it's amateur status
C: Well, maybe I'll get a point for originality
quote:Denk dat deze niet in het Nederlands vertaald zal worden.
Op donderdag 25 december 2003 00:12 schreef Dagonet het volgende:[..]
Héél benieuwd hoe die in het Nederlands is.
quote:Volgens mij is die wel vertaald. Maar gebruikten ze iets anders dan Pronoun.
Op donderdag 25 december 2003 09:35 schreef Pizza_Shooter het volgende:Denk dat deze niet in het Nederlands vertaald zal worden.
[Dit bericht is gewijzigd door calvobbes op 25-12-2003 11:50]
quote:Zal wel iets van een 'voornaam-woord' geweest zijn.
Op donderdag 25 december 2003 11:47 schreef calvobbes het volgende:[..]
Volgens mij is die wel vertaald. Maar gebruikten ze iets anders dan Pronoun.
De nederlandse vertaleing (door Gerrit de Jager) vond ik altijd wel erg goed
Die is vrij briljant
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |