Medeautomobilisten, bedankt !! scheelt me weer een paar eurootjes!!
Wel zo netjes om even te waarschuwen dat die galbakken weer eens uit hun neus liggen te vreten op een doorgaande snelweg waar het geen last kan als je een beetje door rijd (let wel, ik bedoel niet dat je dan maar me 140 langs moet komen vliegen). Laat ze maar eens in woonwijken gaan staan en bij scholen, maarja, dat levert niet genoeg op natuurlijk.
Hier (Hoorn NH e.o.) staan ze ook weer regelmatig. Het budget voor volgend jaar moet nog rond gemaakt worden
I ben nl al 2 keer geflitst op de motor deze maand
Gelukkig van voren
Maar wel lief van onze medeweggebruikers dat men seintjes geeft. Doe ik ook altijd. Zo behoren we onze geliefde regering dwars te zitten.
Wedden dat ze overigens als dit gemeengoed wordt, auto's wil gaan uitrusten met electronische apperatuur die de snelheid continu meet en doorzend naar een computer.
Zo denkt men in Nederland. Nog meer controle, nog minder vrijheid
Beetje dubbel. Men zegt dat we geen verzorgingsstaat meer zouden moeten zijn, dus worden we een controlestaat.
Er zijn landen waar dat nog zo is: China, Cuba, Korea
Maar toch scheelt het wel als mensen seinen.
quote:helaas in de auto (duurt niet lang meer!!!) van voren? hahaha das het voordeel ve motor!! na die controle te hebben gepaseerd ik natuurlijk ook als een gek met groot licht seinen, er kwam een motor aan met flinke snelheid en daarachter een auto die hem wilde bijhouden volgens mij.
Op woensdag 24 december 2003 09:00 schreef basset het volgende:
Was je op de motor?I ben nl al 2 keer geflitst op de motor deze maand
Gelukkig van voren
Maar wel lief van onze medeweggebruikers dat men seintjes geeft. Doe ik ook altijd. Zo behoren we onze geliefde regering dwars te zitten.Wedden dat ze overigens als dit gemeengoed wordt, auto's wil gaan uitrusten met electronische apperatuur die de snelheid continu meet en doorzend naar een computer.
Zo denkt men in Nederland. Nog meer controle, nog minder vrijheid
Beetje dubbel. Men zegt dat we geen verzorgingsstaat meer zouden moeten zijn, dus worden we een controlestaat.
Er zijn landen waar dat nog zo is: China, Cuba, Korea
Maximum snelheden zijn er niet voor niets
En als iedereen zich er eens aan zou houden, dan hoeft ook niemand te seinen.........
EN JA ik houd me er altijd aan!!!!
[Dit bericht is gewijzigd door lunatix13 op 24-12-2003 09:07]
zo hoort het ook
quote:en altijd heb je ze erbij zitten he...
Op woensdag 24 december 2003 09:05 schreef lunatix13 het volgende:
STELLETJE SUKKELSMaximum snelheden zijn er niet voor niets
EN JA ik houd me er altijd aan!!!!
quote:Gelukkig wel....
Op woensdag 24 december 2003 09:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:[..]
en altijd heb je ze erbij zitten he...
Ik kom je wel eens uitzwaaien bij de boom waartegen je bent gereden omdat je de bocht gemist hebt, dankzij je veel te hoge snelheid
quote:En terecht !
quote:Hou er wel rekening mee dat je strafbaar bent als je seint. Als die gasten lullig willen doen kunnen ze je een boete geven. Dus doe het zo dat ze het niet zien.
Op woensdag 24 december 2003 09:05 schreef DanteVortex het volgende:
En een grote hulde aan diegene die seinen.Amen.......
[Dit bericht is gewijzigd door Maximus.Proximus op 24-12-2003 09:09]
quote:Ideaal toch zoiets. Ze controleerden laatst in Zevenaar voor ons huis!! Bastards.
Op woensdag 24 december 2003 08:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Vanochtend tussen Zevenaar en Doesburg (N338 geloof ik) werd er om de haverklap met groot licht geseind door tegenliggers. Voor de zekerheid toch maar terug van 90-95 naar 80 (max. snelheid dus) en ja hoor, daar stonden ze in berm te controleren.Medeautomobilisten, bedankt
!! scheelt me weer een paar eurootjes!!
Waarom doen ze niet meer alcoholcontroles ipv snelheid?
quote:
Op woensdag 24 december 2003 09:08 schreef lunatix13 het volgende:[..]
Gelukkig wel....
Ik kom je wel eens uitzwaaien bij de boom waartegen je bent gereden omdat je de bocht gemist hebt, dankzij je veel te hoge snelheid
quote:Vind je het van achteren lekkerder dan?!
Gelukkig van voren
quote:Zegt de grootste S.U.K.K.E.L.....
Op woensdag 24 december 2003 09:05 schreef lunatix13 het volgende:
STELLETJE SUKKELSMaximum snelheden zijn er niet voor niets
En als iedereen zich er eens aan zou houden, dan hoeft ook niemand te seinen.........EN JA ik houd me er altijd aan!!!!
quote:Als voor jou die 15 km harder al een aanraking met een boom tot gevolg heeft, dan kun je beter meteen je rijbewijs inleveren.
Gelukkig wel....
Of misschien ook niet, want je voegt toch niets toe aan deze wereld.
quote:ik zeg dat ik me niet altijd aan de snelheid houd, niet dat ik niet kan rijden. in tegenstelling tot de meeste 'ik houd me altijd aan de snelheid-verkeersophouders'
Gelukkig wel....
quote:Ja ja.. die verdraaide moraalridders, hè?
quote:volgens mij heb jij geposeerd hiervoor, of niet luna?
Op woensdag 24 december 2003 09:11 schreef DanteVortex het volgende:
[afbeelding]
ZUCHT....
quote:Dan kom ik je wel een prettige Kerst wensen, als ik je met mijn auto het asvalt in het geduwd, omdat je niet doorreed. Latent zeikwijf.
ik kom je wel eens uitzwaaien bij de boom waartegen je bent gereden omdat je de bocht gemist hebt, dankzij je veel te hoge snelheid
quote:'snelheid-verkeersophouders' hmmzz leuk woord... ik merk inderdaad dat men mij een 'snelheid-verkeersophouder' vind... tja dat heb je wel eens als ik de MAXIMUM snelheid rijd....
Op woensdag 24 december 2003 09:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:[..]
ik zeg dat ik me niet altijd aan de snelheid houd, niet dat ik niet kan rijden. in tegenstelling tot de meeste 'ik houd me altijd aan de snelheid-verkeersophouders'
En hogere snelheden verhogen de kansen op ongelukken gewoon....
Maarja al zou de maximum snelheid 170 zijn op de snelweg, dan nog moet MEN harder rijden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |