abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15614429
Voor iedereen die geinteresseerd is in risico volle aankopen op het gebied van aandelen en opties, dan moeten jullie eens kijken naar Prolion holding N.V.

Momenteel is de koers 0,08 Euro.

Dit fonds wordt geplaagd door voorkennis / fraude en marktmanipulatie (VSP)

Echter, de koers/winst verhouding is hier -0,18. Wat natuurlijk een prachtig (misschien wel vertekende) verhouding is.

Na wat informatie te hebben opgezocht doet dit bedrijf het toch redelijk goed.

Het is niet aannemelijk dat dit fonds door de beurswaakhond billekoek krijgt binnen een normaal termijn.

Doe er je voordeel mee en neem risico!

Algemene info: Hoogste koers (52 weken) : 0.49 Euro

Symbol voor www.reuters.com : Prol.AS

Humans are ultimate agressors, capable of killing themselves and others.
pi_15614625
verkeerde forum
  vrijdag 2 januari 2004 @ 13:00:29 #3
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_15897632
quote:
Op maandag 22 december 2003 17:20 schreef JackHerer het volgende:
Voor iedereen die geinteresseerd is in risico volle aankopen op het gebied van aandelen en opties, dan moeten jullie eens kijken naar Prolion holding N.V.

Momenteel is de koers 0,08 Euro.

Dit fonds wordt geplaagd door voorkennis / fraude en marktmanipulatie (VSP)

Echter, de koers/winst verhouding is hier -0,18. Wat natuurlijk een prachtig (misschien wel vertekende) verhouding is.

Na wat informatie te hebben opgezocht doet dit bedrijf het toch redelijk goed.

Het is niet aannemelijk dat dit fonds door de beurswaakhond billekoek krijgt binnen een normaal termijn.

Doe er je voordeel mee en neem risico!

Algemene info: Hoogste koers (52 weken) : 0.49 Euro

Symbol voor www.reuters.com : Prol.AS

ja het leek me ook een goede aankoop, Na wat onderzoek denk ik dat een normale koers voor dit fonds rond de ¤0.20 zou moeten liggen.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_15898485
Naar WGR
-
pi_15900470
Prolion doet het redelijk goed Je maakt een grapje. De produkten die zij verkopen, verkopen zij aan verkooppunten die ook weer onder hun bedrijf van vallen. Ze verkopen dus aan zichzelf, en hebben werkelijk geen 1 melkrobot bij een klant staan omdat het een waardeloos apparaat is. Die High Tech is slechts besteed aan Lely (NL) en DeLaval (Zweden).
  vrijdag 2 januari 2004 @ 15:40:28 #6
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_15901550
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 14:53 schreef knodreev het volgende:
Prolion doet het redelijk goed Je maakt een grapje. De produkten die zij verkopen, verkopen zij aan verkooppunten die ook weer onder hun bedrijf van vallen. Ze verkopen dus aan zichzelf, en hebben werkelijk geen 1 melkrobot bij een klant staan omdat het een waardeloos apparaat is. Die High Tech is slechts besteed aan Lely (NL) en DeLaval (Zweden).
Er ligt een gigantische markt op en in polen en China, ze hebben moeilijke tijden achter de rug met alle crises in de landbouw, maar na de aandelenomissie is de financiele positie van het bedrijf weer oké , het zegt al genoeg dat de directeur van het bedrijf zijn aandelenpakket heeft verdubbeld (dat doe je niet als je er geen vertrouwen meer in hebt) . Het dumpen van VSP is gebeurd om ze weer geodkoop terug te kunnen kopen. Dat moment is bijna aangbroken. Ik verwacht binnenkort een rally van dit aandeel richting 0.20 tot half februari, wat er daarna ghebeurt is grotendeels afhankelijk van die cijfers.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  vrijdag 2 januari 2004 @ 19:35:44 #7
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_15907497
Had in het centrale topic gemoeten. Ik zal een linkje van dit topic daar plaatsen.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')