abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15605558
Kent iemand hier het spel Space Colony? Het schijnt op de The Sims te lijken, maar volgens mij moet je ook met Aliens vechten enzo.. Dat lijkt me wat minder..
Heeft iemand hier het spel en wat vind je ervan?
pi_15605601
Geen enkel spel lijkt echt op The Sims. En met Aliens vechten? Ehm ja ik ken de game niet maar alles in verband klinkt me iets te krom.. Verkeerd ingelicht?
  maandag 22 december 2003 @ 12:28:12 #3
34335 radiating
kapitein bromsnor :)
pi_15605649
ik ken het, je hebt gewoon wat gasjes die in je colony leven en af en toe moeten knokken, lijkt totaal NIET op de sims
Is op weg naar sint juttemes
pi_15606334
Ow... nee dan koop ik m niet
Ik verwachtte echt The Sims in de ruimte. De website is ook n beetje misleidend en het hoesje van de doos ook. Is precies zo vormgegeven als bij die van The Sims...:{
  maandag 22 december 2003 @ 12:51:02 #5
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_15606431
Euh, er is al een topic hierover
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zaterdag 10 januari 2004 @ 16:13:34 #6
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_16129846
Open, want ik heb me vergist klaarblijkelijk Excuses
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_16636731
Kan iemand mij helpen, hoe ik in het leven "Heat", de vriendschap/relatie tussen Dean en Candy voor mekaar krijg?

Ze hebben wel een paar activiteiten samen gedaan, maar ik kom niet ver genoeg, zodat het level gehaald is.

Iemand tips?

pi_16648971
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 20:19 schreef Desolate het volgende:
Kan iemand mij helpen, hoe ik in het leven "Heat", de vriendschap/relatie tussen Dean en Candy voor mekaar krijg?

Ze hebben wel een paar activiteiten samen gedaan, maar ik kom niet ver genoeg, zodat het level gehaald is.

Iemand tips?

Hmm is alweer een tijdje geleden... Je moet van beide characters uit de activiteiten doen en ook gewoon laten praten samen. Als het goed is is bij 1 van de characters de kans groter dat hij iets wil beginnen met de ander, dus dan vraag je het met de ander...
"Hope is the denial of Reality"- Raistlin Majere
pi_16661721
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 09:29 schreef primate_ryan het volgende:

Hmm is alweer een tijdje geleden... Je moet van beide characters uit de activiteiten doen en ook gewoon laten praten samen. Als het goed is is bij 1 van de characters de kans groter dat hij iets wil beginnen met de ander, dus dan vraag je het met de ander...

Ja, dat heb ik allemaal geprobeerd en hoeveel ze ook praten, ze willen niet

Maar ik zal het nog blijven proberen, moet wel een keer lukken lijkt me.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')