Ik zet hier het awardicoon neer met de winnaar's aangepaste icoon zodat diegene het meteen kan gebruiken. Ik heb geprobeerd de aangepaste icoontjes zoveel mogelijk Fok-uploadable te maken.
Copernicus Award: User met de meest originele posts.
Aristoteles Award: User met de meest doordachte posts.
Mercator Award: Meest hulpbiedende user.
Michaelangelo Award: Meest creatieve user (posts/topics)
James Cook Award: User met de meest leerzame posts.
Columbus Award: User die maar niet wil begrijpen waar het nu over gaat.
JFK Award: User die voor zijn volle bloei verging.
Paulus Saulus Award: User die de markantste ommezwaai heeft gemaakt.
Rorschach Award: Beste RJP-user.
Bibliothecaris Award: User met het stoffigste imago.
Hiërogliefen Award: User met het mooiste schrift.
Barbaar Award: Meest losbandige user.
Kruisridder Award: Meest veelzijdige user in topics en posts.
Nar Award: Meest komische user.
Fabergé Ei Award: Meest waardevolle user voor C&H.
Koh-I-Noor Award: Grootste royalty freak.
Christus Award: Meest populaire user.
Torquemada Award: User die zonder kennis van zaken in elk topic zijn stompzinnige mening wil geven.
Montgomery Award: Meest overschatte user.
Centurio Award: Meest onderschatte user.
Gefeliciteerd met jullie awards en nieuwe icoontjes.
Er is door 13 users 197 keer gestemd in 20 categorieën.
Mocht je niet helemaal tevreden zijn met je aangepaste icoon, geef dan even je wensen door en dan kijk ik of ik het beter kan aanpassen.
Bedankt voor het stemmen en voor het meedoen.
PS- hoe voer ik nu mijn fantastische nieuwe plaatje in mijn profiel in zodat het zichtbaar wordt ? .
[Dit bericht is gewijzigd door SportsIllustrated op 21-12-2003 22:03]
En Sports, je slaat het gifje op, upload het naar Fok, en eventueel bij opties vink je het vakje "alleen geuploade plaatjes" uit.
Nu zouden ze moeten werken.
"I would like to thank my Mom and my Dad, without who's continuous support I wouldn''t have been able to achieve this outstanding fact. I would also like to thank my employer for providing me with ample time and incouragement to participate in this competition. And last but not least I would like to thank all of you Fok! C&H users who voted for me."
P.S.
Is het mogelijk het Award- icoon te koppelen aan mijn Roger Ramjet plaatje ??
Helaas blijven mijn hiërogliefen nu een dikke week in de kast vanwege een pijnlijke schouderblessure Daarna kom ik weer fijn hiëroglieferen.
quote:Als jij mij het plaatje geeft, dan kan ik het wel even aanpassen.
Op maandag 22 december 2003 09:34 schreef Bimmel het volgende:
P.S.
Is het mogelijk het Award- icoon te koppelen aan mijn Roger Ramjet plaatje ??
Ik krijg dat zelf jammer genoeg niet voor elkaar (prutser die ik ook ben)
En het andere plaatje is te groot om te uploaden en als ik 'm via picserver koppel doet het het ook niet...apart.
quote:Lees het topic nou eens door.
Op maandag 22 december 2003 17:16 schreef pro_jeex het volgende:
ik krijg een bmp file en ik zit op m'n werk, dus ik kan m'n icoon niet plaatsen
quote:Dat heb ik gedaan, lees jij mijn post dan, ik kan dat niet op m'n werk doen
Op maandag 22 december 2003 17:18 schreef Quasar_de_Duif het volgende:[..]
Lees het topic nou eens door.
quote:
Op maandag 22 december 2003 15:16 schreef Bimmel het volgende:
Top...hier is ie:
Ik krijg dat zelf jammer genoeg niet voor elkaar (prutser die ik ook ben)
En het andere plaatje is te groot om te uploaden en als ik 'm via picserver koppel doet het het ook niet...apart.
En dat andere plaatje zou het via picserver moeten doen. Om het te zien moet je wel bij opties "alleen geuploade plaatjes laten zien" uitvinken.
quote:En thuis dan?
Op maandag 22 december 2003 17:19 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Dat heb ik gedaan, lees jij mijn post dan, ik kan dat niet op m'n werk doen
quote:Dat heb ik ook gedaan, maar dan zie ik nog niets (wel bij andere users overigens dus de functie doet het gewoon). En in mijn profiel valt de link gewoon weg...zal wel aan mij liggen
Op maandag 22 december 2003 17:21 schreef Quasar_de_Duif het volgende:[..]
En dat andere plaatje zou het via picserver moeten doen. Om het te zien moet je wel bij opties "alleen geuploade plaatjes laten zien" uitvinken.
quote:Ik zie de jouwe wel, maar kijk uit, picserver gaat ze deleten als ze ze vinden (animated gif's)
Op maandag 22 december 2003 17:24 schreef Bimmel het volgende:[..]
Dat heb ik ook gedaan, maar dan zie ik nog niets (wel bij andere users overigens dus de functie doet het gewoon). En in mijn profiel valt de link gewoon weg...zal wel aan mij liggen
Maar goed. Onwijs bedankt voor de moeite ! Echt super dat je er zoveel tijd instopt.HULDE !!
Tnx.
quote:Dat komt omdat je tegenwoordig dit erachter moet zetten: &ext=.jpg
Op maandag 22 december 2003 17:24 schreef Bimmel het volgende:[..]
Dat heb ik ook gedaan, maar dan zie ik nog niets (wel bij andere users overigens dus de functie doet het gewoon). En in mijn profiel valt de link gewoon weg...zal wel aan mij liggen
Maar goed. Onwijs bedankt voor de moeite ! Echt super dat je er zoveel tijd instopt.HULDE !!
Tnx.
dan kan ik hem na de kerst ook nog gebruiken
Volgend jaar iets meer aan representativiteit van de stemmen werken, met enkel een handjevol klonen kan men alle awards in de wacht slepen
quote:Dan moeten we met z'n allemaal C&H nog populairder maken
Op maandag 22 december 2003 18:12 schreef Herostratos het volgende:
Iedereen gefeliciteerd met zijn/haar award (trofee).Volgend jaar iets meer aan representativiteit van de stemmen werken, met enkel een handjevol klonen kan men alle awards in de wacht slepen
quote:KLONEN ...?!
Op maandag 22 december 2003 18:12 schreef Herostratos het volgende:
Iedereen gefeliciteerd met zijn/haar award (trofee).Volgend jaar iets meer aan representativiteit van de stemmen werken, met enkel een handjevol klonen kan men alle awards in de wacht slepen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |