Wie gaat er zonder detector rijden? Of wie gaat hem stealth installeren in zijn auto.
Hoe zit het met de zogenaamde Shadow V2 technology die op sommige dectectors zitten?
Ik ben zelf in het bezit van een Bell 975R. Deze is mooi weggewerkt.
Hier alvast wat juridisch advies:
http://images.flitsservice.com/cm_php/nieuws/nieuwsbericht.php?id=1262
Wie gaat wat doen?
Iemand ideeen?
quote:Dat is de bel 975R ook.
Op zondag 21 december 2003 12:42 schreef Mr-Mackey het volgende:
Koop een Stinger.
Daarvan wordt de detector in je grill ingebouwd en zit het kastje in een slede.
quote:wat dacht je van je aan de snelheid houden. ..
1-1-04 Detector Verbod, Wat nu?
quote:Correct!
Op zondag 21 december 2003 12:43 schreef Kreator het volgende:[..]
Dat is de bel 975R ook.
quote:
Op zondag 21 december 2003 12:45 schreef skizmo het volgende:[..]
wat dacht je van je aan de snelheid houden. ..
het gaat nog altijd goed in frankrijk
quote:Ja en je punt is??????
Op zondag 21 december 2003 12:48 schreef Fixers het volgende:
Leg mij eens uit wat het doel is van een radar detector. volgens mij is er maar één en dat is het ontduiken van bekeurigen en ongestraft te hard te kunnen rijden. Het is dus niet meer dan een hulpmiddel bij een criminele activiteit.
quote:Leg mij eens uit wat het legale nut is van zo'n ding!
Op zondag 21 december 2003 12:49 schreef swenshady het volgende:[..]
Ja en je punt is??????
quote:boete ontlopen van 5 euro.
Op zondag 21 december 2003 12:50 schreef Fixers het volgende:[..]
Leg mij eens uit wat het legale nut is van zo'n ding!
het zijn gewoon nazi's
want als er een relletje is met wat allochtonen gaan ze potje toe staan kijken omdat ze niet durven
quote:250 euro boete en direct inleveren van je dectector
Op zondag 21 december 2003 12:49 schreef Kentaro het volgende:
Gaat het nu echt door dan? Volgens mij kondigen ze bijna maandelijks een verbod aan. Wat worden de boetes?
quote:Op het moment dat je een automobilist in haald die 100 rijd waar je 120 rijd bestaat de kans dat je tijdens het inhalen boven de 120 komt.
Er komt een politie wagen met zwaaiende sirenes aan en jij kan niet aan de kant enkel gas geven om snel de baan vrij te maken. Op dat moment kan je boven de 120 rijden.
Stel je rijd in de polder achter een tractor en je wil die inhalen.
Lullig als je dan net met 90 inhaald waar een flitspaal staat
quote:wat een slap gelul
Op zondag 21 december 2003 12:56 schreef juns het volgende:
want als er een relletje is met wat allochtonen gaan ze potje toe staan kijken omdat ze niet durven
quote:
Op zondag 21 december 2003 12:56 schreef juns het volgende:
het zijn dieven die politieagentenwant als er een relletje is met wat allochtonen gaan ze potje toe staan kijken omdat ze niet durven
quote:Ga toch ergens anders spelen man, en verander je naam aub even in Janmaat ofzo...
Op zondag 21 december 2003 12:49 schreef juns het volgende:
wij hebben een volvo v70 daar past de stinger in de asbak dus bijna niet te vinden
en we hebben knopje om hem uit te zetten zonder de asbak te openenhet gaat nog altijd goed in frankrijk
Hekel aan buitenlanders, wat doet meneer dan met zijn volvo in frankrijk???
Zelden zo'n kortzichtige reactie gelezen hier....
[Dit bericht is gewijzigd door Herr.Flick op 21-12-2003 13:04]
quote:Fout Stinger had vroeger een licentie op Bell Radar dectectors.
Op zondag 21 december 2003 12:45 schreef Mr-Mackey het volgende:[..]
Correct!
Vroeger Stinger, tegenwoordig Bell
Tegenwoordig hebben ze geen licentie meer en maken ze andere dingen.
quote:Leg jij eens uit wat het legale nut is van een snelheidscontrole.
Voor de veiligheid?? Of om de zakken te vullen?
Flitspalen bij gevaarlijke kruispunten vind ik wel goed, want dat verhoogt de veiligheid. Alle overige is voornamelijk om de zakken te vullen.
En als je dat niet kan inzien dan ben jij de overige hier kortzichtig.
En dan nog niet eens gesproken over alle onderzoeken naar de oorzaak van ongevallen, een klein deel wordt toegeschreven aan "te hoge snelheid"
quote:Dus jij financiert samen met de tuftuf club wel even een paar duizend dynamische snelheids aanduidingen, bijkomende verkeersborden, extra bergingsdiensten, ambulance en brandweer personeel?
Op zondag 21 december 2003 13:09 schreef Italiaan het volgende:[..]
Leg jij eens uit wat het legale nut is van een snelheidscontrole.
Als men bv om 22:00 op een lege, rechte en verlichte driebaans snelweg staan te flitsen. Omdat je daar persee 100 moet rijden.
quote:Mooi voorbeeld geef je, ik zal je een ander geven om het iets duidelijker te maken.
Op zondag 21 december 2003 13:09 schreef Italiaan het volgende:[..]
Leg jij eens uit wat het legale nut is van een snelheidscontrole.
En trouwens in nederland word welzeker rekening gehouden met hardrijders.20 kilometer te hard binnen de kom word zwaarder gestraft dan 20 kilometer te hard op de snelweg.
Hou je van hard rijden,dat kan,ga dan naar de duiste autobahn,daar mag het,en kan het,of ga eens een keer naar de nuernbergring,14 euro voor een rondje van 22 kilometer,dat is pas super!
Probeer het maar eens,het zal je zeker goed bevallen!
[Dit bericht is gewijzigd door Herr.Flick op 21-12-2003 13:27]
quote:Wat een ontzettend slap gelul zeg. Dat er nog mensen zijn met ZO'N bord voor hun kop dat ze écht geloven dat die controles voor de veiligheid zijn, dat is misschien nog wel het meest trieste aan de hele situatie. Ook grappig dat het altijd studentjes zijn zonder ook maar enige echte ervaring met autorijden, die als ze eenmaal ouder zijn heus wel anders gaan piepen.
Op zondag 21 december 2003 13:14 schreef Fixers het volgende:[..]
Dus jij financiert samen met de tuftuf club wel even een paar duizend dynamische snelheids aanduidingen, bijkomende verkeersborden, extra bergingsdiensten, ambulance en brandweer personeel?
De politie is al jarenlang een filiaal van de belastingdienst, het enige waarmee ze nog kunnen laten zien dat ze 'succesvol' zijn, is door jaarlijks een steeds hoger quotum aan boetes binnen te slepen. Kijk eens meneer de minister, wat zijn we dit jaar toch weer succesvol geweest in het bestrijden van criminaliteit! Op elk ander gebied zijn ze een walgelijke mislukking, waarbij de kanttekening wel geplaatst moet worden dat dit grotendeels komt door schoften als Spee en zijn collega's die het voor het zeggen hebben. Door dat tuig ben je als normale burger niet meer veilig, omdat alle mogelijke middelen ingezet worden voor stompzinnige controles die geld binnen moeten slepen om de spilzucht van de al even misselijkmakende politici te kunnen stillen. Prioriteiten verkeerd? Kijk maar even net over de grens in de Duitse deelstaat Nederrhein-Westfalen, en dan met name naar de oplossingspercentages/tijden voor criminaliteit.
Veiligheid. Flikker toch op. Dan kunnen ze bijvoorbeeld beginnen met bij alle zogenaamd provinciale dodenwegen de berm eens veilig te maken, dit is de oorzaak van de meeste dodelijke ongelukken en NIET de snelheid. Of je nu 70, 80 of 100 rijdt, zodra jij met een wiel van de weg raakt dan kun je het zonder ervaring meestal schudden. Of door de bomen te verwijderen. Maar dat is natuurlijk te makkelijk, dat kost alleen geld en het levert niets op. Beter is natuurlijk om overal flitspalen te plaatsen want die geven domme burgers -zoals jijzelf dus- het misplaatste gevoel dat snelheid inderdaad de hoofdreden is van alle ongelukken, en dat dit parasitaire beleid de ideale manier is om een eind te maken aan al die walgelijke praktijken van mensen die 10-20 km/uur te hard rijden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |