Maar.....eentje heeft een eitje gelegd....en dat heb ik maar naar het balkon van de buurman verplaatst....
Nog steeds druk met duiven wegjagen dus...
Anyway...ik kijk nu 1 minuut geleden op t balkon omdat ik ze weer hoorde... jaag er een paar weg...en kijk of die moeder daar nog zat...Zit er een net uitgekomen duifje ....te bibberen van de kou..... ik heb het maar met rust gelaten...want toen het mij zag...wou het naar me toe lopen
.... dacht zeker dat ik ze mammie was
Ik hoop toch wel dat mamma zo voor em terugkomt om em eten te geven....
Straks moet ik dat anders doen
Fuckzooi! Ik wou heel gemeen en mannelijk al die duiven en eieren wegpleuren...maar als ik dat zo niet kan ik t niet....
quote:Lost dan de hele Supersoaker niet op
Op vrijdag 22 juni 2001 18:51 schreef SunChaser het volgende:
een supersoaker met zoutzuur
quote:Moerwijk?
Op vrijdag 22 juni 2001 18:51 schreef SunChaser het volgende:
Heb het zelfde probleem, vijf hoog.
Rattegif wil ik
een luchtbuks
een supersoaker met zoutzuur
Nu wel een beetje laat alleen als er jonkies zitten, heb een hekel aan duiven (Go Rotterdam ~:-) maar je nie zomaar die kleine laten zitten
quote:Psies, voor de prijs van 2 biertjes bij de bouwmarkt...
Op vrijdag 22 juni 2001 19:31 schreef cptmarco het volgende:
Ik had hetzelfde probleem ook. Ik heb een net gespannen, en sindsdien geen last meer van die rot beesten.
quote:Ah,da's dan wel weer lief.
Op vrijdag 22 juni 2001 18:34 schreef X-Ray het volgende:Fuckzooi! Ik wou heel gemeen en mannelijk al die duiven en eieren wegpleuren...maar als ik dat zo niet kan ik t niet....
Zodra er geen jonkies of eitjes meer zijn,meteen wat van die dunne knisperende plastic tasjes (bijv aan de waslijn) hangen,
komen ze gegarandeerd niet meer terug.
quote:LUDO! LUDO!
Op vrijdag 22 juni 2001 18:51 schreef TheKloon het volgende:
Probeer een vogelverschrikker...
- Is dit flamen?
- Oeps, sorry....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |