Al een tijdje ben ik op zoek naar schoenen voor in deze barre, gure wintertijd. Probleem is dat ik al een hele tijd geen schoenen heb gekocht en er een beetje uit ben over wat hip is en wat niet. Daarom wil ik jullie om wat tips vragen voor kekke schoenen.
Ze moeten wel aan de volgende eisen voldoen:
- Mannenschoenen
- Stijlvol
- Hip
- Tot 200 Euro
- Moet te dragen zijn onder verschillende soorten broeken.
Wie heeft voor mij de gouden tip? Vermeld als het kan ook de plaats waar je ze waarschijnlijk kan kopen en eventueel de prijs.
Dank, Misanthroopia.
plz reageer alleen ontopic; geen dom gezwets
quote:Zitten leuke schoenen tussen.
Op vrijdag 19 december 2003 13:37 schreef ilona-scuderia het volgende:
EccoEen greep uit de collectie: http://www.ecco.nl/webgallery.html
Deze vind ik wel wat hebben.
[Dit bericht is gewijzigd door Misanthroopia op 19-12-2003 13:43]
quote:Mooi, Ecco's lopen ook zo lekker, net alsof je op lucht loopt...
Op vrijdag 19 december 2003 13:42 schreef Misanthroopia het volgende:[..]
Zitten leuke schoenen tussen.
Ik heb vandaag voor het eerst mijn nieuwe schoenen aan - zadelschoenen van Allen Edmonds, 2 weken geleden op Ebay gekocht voor 9.99 USD
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2871097307&category=11503&rd=1
Die zie je dus echt nooit in Nederland. Retekek en stijvol!
@TS: 200 EUR, ik zou kijken voor een Floris van Bommeltje, hip, niet al te duur en redelijk goede kwaliteit. Van Lier maakt ook wel moderne schoenen, alleen die zijn kwalitatief niet al te best....en retestug leer
[Dit bericht is gewijzigd door Solitarias op 19-12-2003 14:25]
quote:10 dollar, daar schrik ik even van... dat is pas echt een spotprijs.... ik zal eens op e-bay kijken wat voor leuks ze daar hebben.
Op vrijdag 19 december 2003 14:22 schreef Solitarias het volgende:
Ja, schoenen!Ik heb vandaag voor het eerst mijn nieuwe schoenen aan - zadelschoenen van Allen Edmonds, 2 weken geleden op Ebay gekocht voor 9.99 USD
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2871097307&category=11503&rd=1
Die zie je dus echt nooit in Nederland. Retekek en stijvol!
@TS: 200 EUR, ik zou kijken voor een Floris van Bommeltje, hip, niet al te duur en redelijk goede kwaliteit. Van Lier maakt ook wel moderne schoenen, alleen die zijn kwalitatief niet al te best....en retestug leer
--------------------------------
Nee, op Ebay koop ik altijd 'used shoes', mijn max. prijs ligt op 20 USD (ex S&H). Deze zijn vaak nog in ZEER GOEDE conditie (lees: vrijwel nieuw). Gewoon ff ontsmetten (Dettol), poetsen, eventueel hakken laten vervangen/bijslijpen en gaan met die banaan.
Daar doe ik niet moeilijk over: als je 10 USD betaalt voor echt bijna (maar idd niet helemaal) nieuwe schoenen of 370-450 EUR voor exact dezelfde nieuw, dan weet ik het wel hoor!
Na 2 maanden zien deze schoenen er toch precies hetzelfde uit als de Ebay-schoenen.....
En: ik houdt niet van nieuwe schoenen qua uiterlijk: goede schoenen worden steeds mooier als je er vaak op loopt, ze rijpen als het ware.
(in NL koop ik wel nieuwe, die kan ik uitgebreid passen en weet dan ook zeker dat ze de prijs waard zijn).
-------------------------------------
quote:Sorry, maar die vind ik echt lelijk.
Op vrijdag 19 december 2003 13:42 schreef Misanthroopia het volgende:[..]
Zitten leuke schoenen tussen.
quote:Ben ik ook wel van plan hoor, maar meestal zie ik door de schoenen het bos niet meer in de winkels. Ook vind ik de meeste verkopers niet van deze tijd, daarom pols ik maar ff op Fok! wat er zoal nu gedragen wordt.
Op vrijdag 19 december 2003 15:09 schreef Biancavia het volgende:
Ik zou zeggen: kom achter je computer vandaan, ga de stad in, en loop een paar schoenenwinkels binnen!
quote:Ik ben wel op zoek naar stijlvolle schoenen, maar ze moeten niet te kak zijn. Ik twijfel of van bommel wel schoenen van deze tijd heeft. (eigenlijk weet ik dat helemaal niet)
Op vrijdag 19 december 2003 14:54 schreef Koningin het volgende:[..]
Sorry, maar die vind ik echt lelijk.
Waarom geen mooie Timberland's? Van Bommel vind ik ook altijd tijdloos.....
quote:Voorbeeld? Hoewel ik ze vroeger wel droeg, vind ik adidas nou niet echt stijlvol.
Op vrijdag 19 december 2003 15:08 schreef Guerreiro het volgende:
niks gaat boven de old school adidasjes
quote:Ehm... dat zijn toch auto's??
Op vrijdag 19 december 2003 16:14 schreef moker het volgende:
Probeer eens mooie suede Donkervoorts.
Kun je me misschien een link geven?
quote:http://www.donkervoort.nl/ dan naar Lifestyle, dan naar shoes.
Op vrijdag 19 december 2003 16:16 schreef Misanthroopia het volgende:[..]
Ehm... dat zijn toch auto's??
Kun je me misschien een link geven?
Helaas staan hier aartslelijke kleuren en foto's op maar voor het idee: ik heb de onderste in mooi donkerbruin. Grappig detail: de zolen zijn speciaal voor rem en gaspedaal ontworpen
quote:Die heb ik al te lang gedragen in mijn jeugd. Elke boerenlul draagt ze nu praktisch, ik wil een keer wat stijlvols.
Op vrijdag 19 december 2003 16:18 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Paar kisten. Kan onder de meeste broeken wel, kosten ongeveer 190 Euro en zien er netjes uit als ze netjes gepoetst zijn. Daarbij gaan ze ook nog eens lang mee.
quote:Jazeker! Opteer voor de Floris van Bommel lijn, deze heeft zeer moderne schoenen en liggen zo rond de 200 EUR
Op vrijdag 19 december 2003 16:13 schreef Misanthroopia het volgende:[..]
Ik twijfel of van bommel wel schoenen van deze tijd heeft. (eigenlijk weet ik dat helemaal niet)
quote:Ik kan niet anders doen dan je gelijk geven, heb zelf 3 paar Floris VB, ondertitel klopt dus
Op vrijdag 19 december 2003 18:38 schreef Solitarias het volgende:
Jazeker! Opteer voor de Floris van Bommel lijn, deze heeft zeer moderne schoenen en liggen zo rond de 200 EUR
quote:ecco?!??! hip&stylevol
Op vrijdag 19 december 2003 13:37 schreef ilona-scuderia het volgende:
EccoEen greep uit de collectie: http://www.ecco.nl/webgallery.html
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |