Ik zal mezelf hierbij even kort voorstellen voor diegenen die mij nog niet kennen:
Ik ben Stefan alias QuietGuy, 20 jaar en woon in Breda.
Ik zal mijn best doen om zo goed mogelijk te modereren, maar ik kán ook fouten maken. Geloof het of niet, ik ben ook maar een mens
Ik hou van gezelligheid, en ik zal ook altijd mijn best doen het gezellig te houden. Lukt dit niet, helaas
Jullie zullen me nog vaak zien posten, dus tot ziens!
quote:Je bent nog maar net mod en je sluit al een top doe je niet mocht sluiten
Op donderdag 18 december 2003 22:45 schreef Slarioux het volgende:
Whehehe
Goede chatscript voor op mijn site <- Deze namelijk
Het is niet omdat je een script suggestie vraagt dat het daarom illegaal is. Volgens mij ken je er niets van.
Om een chatscript draaiende te maken, moet je een licencekey hebben om een verbinding te maken met chatserver.
Dus open die maar terug
[Dit bericht is gewijzigd door sop op 18-12-2003 22:49]
quote:Ik ben al een tijdje mod hoor
Op donderdag 18 december 2003 22:48 schreef easybid het volgende:[..]
Je bent nog maar net mod en je sluit al een top doe je niet mocht sluiten
Het is niet omdat je een script suggestie vraagt dat het daarom illegaal is. Volgens mij ken je er niets van.
Om een chatscript draaiende te maken, moet je een licencekey hebben om een verbinding te maken met chatserver.Dus open die maar terug
![]()
![]()
quote:Het grote Digital Corner Feedback topic.
<knip> blaat...
quote:Goed topic!
Om een chatscript draaiende te maken, moet je een licencekey hebben om een verbinding te maken met chatserver.Dus open die maar terug
![]()
![]()
quote:Ik bedoelde diene anderen, wil jij de topic terug openen?
Op donderdag 18 december 2003 22:49 schreef Slarioux het volgende:[..]
Ik ben al een tijdje mod hoor
.
quote:Vraag het Het grote Digital Corner Feedback topic. hier eens
Op donderdag 18 december 2003 22:51 schreef easybid het volgende:[..]
Ik bedoelde diene anderen, wil jij de topic terug openen?
Voor klachten: Het grote Digital Corner Feedback topic.
En als ik een topic op slot zet, en ik twijfel over de rede overleg ik áltijd met een andere mod. Ook kunnen mods natuurlijk meer zien dan andere users, zoals notes... coole functie waar wel eens meer in staat dan je weet
quote:Hoi
![]()
![]()
Denk je nu echt dat een net aangestelde mod ff op eigen houtje gaat modden? Hij staat hier onder begeleiding (via ICQ) in verbinding met de andere DIG mods en vraagt om adviezen. En ik heb net gezegd dat dit een warez request is.
Je vraagt tenslotte om een pakket, noemt een maximale prijs die lager ligt dan de werkelijke waarde op de webwinkel (als je de duurdere versie wilt). Misschien begrijp ik het verkeerd, maar zo lees ik je post.
Misschien kan je uitleggen wat je dan wel precies wilt. En een verzoek met kotssmileys maakt de discussie er natuurlijk ook niet makkelijker op.
Liefs,
Lucille
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |