b.v.d.
quote:helemaal niet aan gedacht...
Op donderdag 18 december 2003 17:33 schreef __Saviour__ het volgende:
Microsoft Word. Die kan pagina's als webpage opslaan
Simpeler kan het niet
quote:Dreamweaver is niet echt een heel makkelijk programma!
Op donderdag 18 december 2003 17:33 schreef Hammerbee het volgende:
MS. Frontpage, dat zit bij Office. Anders Dreamweaver, een trial hiervan is te downloaden op www.macromedia.com
quote:ik denk dat die vriendin helemaal geen HTML wil leren, maar gewoon snel een website wil opzetten,
Op donderdag 18 december 2003 17:35 schreef RichyRich het volgende:
wat dat betreft is word niet zo heel erg geschikt, zodra je wat visueler wil werken is Frontpage dan een beter geschikte keuze.
verder kan ze het beste vooraf een goed plan opzetten, ga eerst met papier en pen wat ideeen op papier zetten, probeer zo duidelijk moggelijk een indruk te krijgen van wat je precies wil publiceren (en denk daarbij ook aan dingen als, wat wil je zeker niet publiceren, je stelt dingen open voor een publiek, wees daarin voorzichtig)
let zeer op het idee van een consequente en duidelijke navigatie, hoe kan een bezoeker eenvoudig de informatie bereiken.
Frontpage kent ook een aantal templates die hulpzaam kunnen zijn als iemand visueel niet zo sterk is, maar wel een duidelijke en consequente structuur wil brengen in zijn website.
[Dit bericht is gewijzigd door Slarioux op 19-12-2003 08:48]
quote:Klopt
Op donderdag 18 december 2003 17:39 schreef RM-rf het volgende:[..]
ik denk dat die vriendin helemaal geen HTML wil leren, maar gewoon snel een website wil opzetten
quote:Al gedaan
verder kan ze het beste vooraf een goed plan opzetten, ga eerst met papier en pen wat ideeen op papier zetten, probeer zo duidelijk moggelijk een indruk te krijgen van wat je precies wil publiceren (en denk daarbij ook aan dingen als, wat wil je zeker niet publiceren, je stelt dingen open voor een publiek, wees daarin voorzichtig)
quote:Klinkt goed..
Frontpage kent ook een aantal templates die hulpzaam kunnen zijn als iemand visueel niet zo sterk is, maar wel een duidelijke en consequente structuur wil brengen in zijn website.
thanks
Voor makkelijk Flash maken, probeer http://www.swishzone.com/
[Dit bericht is gewijzigd door Slarioux op 19-12-2003 08:49]
[Dit bericht is gewijzigd door Slarioux op 19-12-2003 08:49]
Mij interesseert het geen ruk wat voor zooitje de broncode wordt, het is toch eenmaal typen en nooit meer aanzitten.
Kan ik wel een of ander moeilijk programma gaan gebruiken, maar als word of frontpage het ook doet, waarom niet. Voor mijn doel is het waarschijnlijk, als ik de reacties lees, voldoende.
Bedankt voor de reacties.
[Dit bericht is gewijzigd door Slarioux op 19-12-2003 08:54]
[Dit bericht is gewijzigd door Slarioux op 19-12-2003 08:52]
wens ze maar succes met d'r pagina!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |