quote:Moet ik ze dan alle 5 uit laten stappen
Op donderdag 18 december 2003 14:36 schreef Goodluck het volgende:[..]
Daar heb je toch je hoogblonde vriendin voor die uitstapt en je over de drempen heen dirigeert
quote:Misschien dan eens proberen een multipla station te krijgen.
Op donderdag 18 december 2003 14:39 schreef slashme het volgende:[..]
Moet ik ze dan alle 5 uit laten stappen
denk niet dat het daar beter van wordt.
quote:In amerika doen ze niet aan drempels....althans ik ben ze amper tegengekomen
Op donderdag 18 december 2003 14:36 schreef Goodluck het volgende:[..]
Daar heb je toch je hoogblonde vriendin voor die uitstapt en je over de drempen heen dirigeert
quote:Anders pik je toch gewoon een andere op ?
Op donderdag 18 december 2003 14:39 schreef slashme het volgende:[..]
Moet ik ze dan alle 5 uit laten stappen
denk niet dat het daar beter van wordt.
quote:haha, je hebt helemaal gelijk, ik merk al dat iedereen naar me kijkt als ik in de auto zit, niet alleen vrouwen trouwens. Ze beginnen dan spontaan naar me te lachen. Dat had ik in die golf nooit. Nu alleen die tuning nog...
Op donderdag 18 december 2003 14:43 schreef Goodluck het volgende:[..]
Anders pik je toch gewoon een andere op ?
Die vrouwtjes beginnen massaal te soppen als jij voorbij komt in je Italiaanse sportwagen.
Is weereens wat anders als een standaard Golf sportwagen.
quote:Dat heb ik nou nooit!
Op donderdag 18 december 2003 14:45 schreef slashme het volgende:[..]
haha, je hebt helemaal gelijk, ik merk al dat iedereen naar me kijkt als ik in de auto zit, niet alleen vrouwen trouwens. Ze beginnen dan spontaan naar me te lachen. Dat had ik in die golf nooit. Nu alleen die tuning nog...
Ach, die mensen zullen hun dag wel niet hebben gehad.
quote:Ik kijk anders ook altijd kwaad als er weer zo'n loser met een golf langsrijdt.
Op donderdag 18 december 2003 14:51 schreef Goodluck het volgende:[..]
Dat heb ik nou nooit!
Laatst sjeesde ik op mijn dooie gemakkie in mijn vet omgebouwde en getunede golf met 80 door een woonerf en toen begonnen er allemaal mensen (vooral ouders) boos naar me te kijken.Ach, die mensen zullen hun dag wel niet hebben gehad.
quote:Ontopic please.
Op donderdag 18 december 2003 14:51 schreef Goodluck het volgende:[..]
Dat heb ik nou nooit!
Laatst sjeesde ik op mijn dooie gemakkie in mijn vet omgebouwde en getunede golf met 80 door een woonerf en toen begonnen er allemaal mensen (vooral ouders) boos naar me te kijken.Ach, die mensen zullen hun dag wel niet hebben gehad.
quote:Je bent gewoon jaloers!
Op donderdag 18 december 2003 14:55 schreef Tjabbo het volgende:[..]
Ik kijk anders ook altijd kwaad als er weer zo'n loser met een golf langsrijdt.
Hoe heet je melkboer, welke kleur hebben je sokken, en wat voor auto rijd jij zelf eigenlijk ?
quote:Maar hoe zit dat nou dan, met dat leasen.
Op donderdag 18 december 2003 14:56 schreef slashme het volgende:[..]
Ontopic please.
het gaat hier om de multipla, maak anders je eigen golftopic.
quote:ik lust geen melk, heb witte sokken van de markt 5 paar voor 4 euro, en rijdt een mooie auto. dat je niet weet welke zeg.
Op donderdag 18 december 2003 14:59 schreef Goodluck het volgende:[..]
Je bent gewoon jaloers!
Hoe heet je melkboer, welke kleur hebben je sokken, en wat voor auto rijd jij zelf eigenlijk ?
quote:Dan zijn we vanaf nu geen tuning-vrienden meer.
Op donderdag 18 december 2003 14:56 schreef slashme het volgende:[..]
Ontopic please.
het gaat hier om de multipla, maak anders je eigen golftopic.
Ga maar alleen naar de Halfords!
quote:wel potverdriedubbeltjes
Op donderdag 18 december 2003 15:01 schreef Goodluck het volgende:[..]
Dan zijn we vanaf nu geen tuning-vrienden meer.
![]()
halfords heeft anders wel kwaliteitsspul ja
quote:Ik had erg veel geluk, omdat ik mijn golf al 2 jaar had mocht ik een ander, we sinds vorig jaar allemaal overgestapt op een italiaanse dealer. Zodoende vroeg mijn baas wat ik vond van een alfa 156, die kon ik ook kiezen, toen heb ik gevraagd of ik ook een multipla mocht. Dat mocht dus wel, heb zelfs een speciale parkeerplaats gekregen aan de achterkant van ons bedrijf zodat je hem niet ziet vanaf de straatkant. De auto schijnt nogal gewild te zijn bij het dievengilde.
Op donderdag 18 december 2003 14:59 schreef Tjabbo het volgende:[..]
Maar hoe zit dat nou dan, met dat leasen.
je bent als ik het goed begrijp [i]verplicht[/] om een statusauto te rijden?
[Dit bericht is gewijzigd door slashme op 18-12-2003 15:06]
quote:
Op donderdag 18 december 2003 15:05 schreef slashme het volgende:Ik had erg veel geluk, omdat ik mijn golf al 2 jaar had mocht ik een ander, we sinds vorig jaar allemaal overgestapt op een italiaanse dealer. Zodoende vroeg mijn baas wat ik vond van een alfa 156, die kon ik ook kiezen, toen heb ik gevraagd of ik ook een multipla mocht. Dat mocht dus wel, heb zelfs een speciale parkeerplaats gekregen aan de achterkant van ons bedrijf zodat je hem niet ziet vanaf de straatkant. De auto schijnt nogal gewild te zijn bij het dievengilde.
quote:Oh zo ja. ja ik wilde zelf ook zo'n auto kopen, maar aangezien die verzekering behoorlijk in de papieren gaat lopen heb ik er vanaf gezien.
Op donderdag 18 december 2003 15:05 schreef slashme het volgende:[..]
Ik had erg veel geluk, omdat ik mijn golf al 2 jaar had mocht ik een ander, we sinds vorig jaar allemaal overgestapt op een italiaanse dealer. Zodoende vroeg mijn baas wat ik vond van een alfa 156, die kon ik ook kiezen, toen heb ik gevraagd of ik ook een multipla mocht. Dat mocht dus wel, heb zelfs een speciale parkeerplaats gekregen aan de achterkant van ons bedrijf zodat je hem niet ziet vanaf de straatkant. De auto schijnt nogal gewild te zijn bij het dievengilde.
quote:Dat zou wel heel subtiel zijn...
Op donderdag 18 december 2003 15:05 schreef slashme het volgende:[..]
Dat mocht dus wel, heb zelfs een speciale parkeerplaats gekregen aan de achterkant van ons bedrijf zodat je hem niet ziet vanaf de straatkant. De auto schijnt nogal gewild te zijn bij het dievengilde.
quote:Oh, en die 2 fast 2 furious stickers en golf killers die ik hier nog voor je had liggen kun je ook op je buik schrijven.
Op donderdag 18 december 2003 15:01 schreef Goodluck het volgende:[..]
Dan zijn we vanaf nu geen tuning-vrienden meer.
![]()
Bah!
quote:Hmmm... en als mijn Toyota Yaris Verso geleverd wordt... zou ik dan misschien zo'n sticker mogen hebben?
Op donderdag 18 december 2003 15:08 schreef Goodluck het volgende:[..]
Oh, en die 2 fast 2 furious stickers en golf killers die ik hier nog voor je had liggen kun je ook op je buik schrijven.
Bah!
[Dit bericht is gewijzigd door Spyder op 18-12-2003 15:10]
quote:Dan krijg jij mijn vossestaartje niet
Op donderdag 18 december 2003 15:08 schreef Goodluck het volgende:[..]
Oh, en die 2 fast 2 furious stickers en golf killers die ik hier nog voor je had liggen kun je ook op je buik schrijven.
Bah!
En ik heb toch lekker al een grote No-Fear stikker.
Ik hoop dat dit geen geintje is van je, want ik heb lang geleden overwogen om ook een topic over de multipla te openen maar omdat men hier meestal alleen van sportwagens houdt heb ik dat nooit gedaan.
Ik hoop dus dat het echt waar is !
Ik heb zelf een multipla uit DLD
Met een mooi bullbar en dikke bandjes wil je meer info dan lees ik het wel
quote:De Yaris is een Multipla Wannabe.
Op donderdag 18 december 2003 15:09 schreef Spyder het volgende:[..]
Hmmm... en als mijn Toyota Yaris Verso geleverd wordt... zou ik dan misschien zo'n sticker mogen hebben?
quote:Had ik het tegen jou ?
Op donderdag 18 december 2003 15:09 schreef Tjabbo het volgende:[..]
Dan krijg jij mijn vossestaartje niet
En ik heb toch lekker al een grote No-Fear stikker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |