Schopje naar onzin lijkt me op z'n plaats.
quote:Ok PDD jij bent de baas
Op maandag 22 december 2003 00:21 schreef Pjederdy het volgende:
nee aktama, dit soort topics doen we dus echt niet meer aan. Stuur hem maar een mooie mail met een lieve kerstwens.dicht
.
Maar waarom mag het dan niet? Er worden toch wel vaker naamtopics geplaatst die goed lopen?
quote:Je topics zijn iets te doorzichtig. Niet leuk, dat ook. Net als jij eigenlijk.
Op maandag 22 december 2003 02:15 schreef ohdenneboom het volgende:
Wat heeft Pjederdy tegen mij? Hij sluit telkens mijn topics. Alsof hij bij voorbaat al iets tegen mij heeft? Pjederdy, als je dit leest, kun je wat uitleg geven. Alsjeblieft?
quote:Maar neem bijvoorbeeld mijn topic over mijn broer die gekapt is in het bos en nu zonder kluit nog wel als kerstboom gebruikt wordt. Dat topic werd behoorlijk leuk gevonden. Is "leuk zijn" niet iets subjectiefs en jij als moderator onpartijdig mee om zou moeten gaan?
Op maandag 22 december 2003 02:20 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Je topics zijn iets te doorzichtig. Niet leuk, dat ook. Net als jij eigenlijk.
Je krijgt op het gebied van humor of leuk altid met subjectiviteit te maken. Allereerst die van de TopicStarter, daarna die van de users die er al dan niet in posten en ten slotte die van de moderator die het wel of niet op slot gooien. Daar ontkom je niet aan.
quote:Ehh...zou je hier nog ff op kunnen reageren? Ik zie je wel doodleuk reageren op anderen maar mijn post is nog steeds niet beantwoord!
Op maandag 22 december 2003 00:23 schreef Aktama het volgende:
Ok PDD jij bent de baasMaar waarom mag het dan niet? Er worden toch wel vaker naamtopics geplaatst die goed lopen?
quote:Oke, als je het zo stelt heb je ook wel gelijk. Ik kreeg de indruk dat je het persoonlijk op mij voorzien, aangezien ik een nederig kloontje ben, maar je hebt gelijk. Dank je voor je uitleg.
Op maandag 22 december 2003 02:29 schreef Pjederdy het volgende:
Dat was een topic in KLB waar ik niet over heb geoordeeld. Als het leuk is dan is het het enige leuke topic van de 10 die je vandaag hebt geopend. Ergo, je bent niet leuk.Je krijgt op het gebied van humor of leuk altid met subjectiviteit te maken. Allereerst die van de TopicStarter, daarna die van de users die er al dan niet in posten en ten slotte die van de moderator die het wel of niet op slot gooien. Daar ontkom je niet aan.
quote:Oke, maar ik dacht misschien vanwege mijn geschiedenis met een aantal users hiervoor.
Op maandag 22 december 2003 02:34 schreef Pjederdy het volgende:
ik heb het niet snel op iemand persoonlijk voorzien hoor!
quote:Kuch, het ligt eerder aan jezelf.
Op maandag 22 december 2003 02:35 schreef ohdenneboom het volgende:[..]
Oke, maar ik dacht misschien vanwege mijn geschiedenis met een aantal users hiervoor.
quote:Een topic openen met als openingspost: "Hoi, dit is een fantopic voor X" is toch echt te mager hoor.
Op maandag 22 december 2003 02:31 schreef Aktama het volgende:[..]
Ehh...zou je hier nog ff op kunnen reageren? Ik zie je wel doodleuk reageren op anderen maar mijn post is nog steeds niet beantwoord!
quote:Hoe bedoel je?
Op maandag 22 december 2003 02:37 schreef Burner2000 het volgende:[..]
Kuch, het ligt eerder aan jezelf.
quote:Ik heb hem geopend en hierheen getrokken. Succes.
Op maandag 22 december 2003 02:34 schreef Burner2000 het volgende:
Dit topic was leuk. Mijn broer is gekapt
Kan deze weer open, maar dan in Onzin?
http://forum.fok.nl/search.php?on=user&search=12947
pssst Fantopic
quote:Tering, op die manier wordt je er weer eens op gewezen wat er toch een bagger geopend wordt op een dag.
Op maandag 22 december 2003 04:01 schreef Burner2000 het volgende:
Bezig met record slotjes zetten Pjederdy?http://forum.fok.nl/search.php?on=user&search=12947
pssst Fantopic
Goed werk PDD
Trommelgeroffel....
spoiler:
ik dacht even dat veerboot van fok vermist was.
Hm. Ook niet veel bijzonders
quote:Klopt.
Op maandag 22 december 2003 07:47 schreef Riedel1 het volgende:
Ik mis de 'WAT ZIT ER ONDER JE CTRL-V' reeks
Op dit moment wil ik heel graag laten zien wat er onder zit (weet het zelf nog niet)...
Maar er is geen reeks om het in kwijt te kunnen.
[Dit bericht is gewijzigd door de_HORDE op 22-12-2003 09:38]
quote:* jogy vindt het heel erg voor je, maarja hij denkt toch dat het topic dicht blijft wegens bagger
Op maandag 22 december 2003 09:32 schreef de_HORDE het volgende:
De Horde vindt het meest recente slotje van Jogy ( praten in 3e persoon.. ) een beetje inopportuun. Hij wilde daar net reageren.
quote:Dan ben jij een van de weinige die dat vind
Op zondag 21 december 2003 17:41 schreef Pjederdy het volgende:
Topic 1 was dicht want bagger, en topic 2 was ook niet hoogstaand.
quote:Nee, dat ben ik niet.
Op maandag 22 december 2003 11:38 schreef Biggs het volgende:[..]
Dan ben jij een van de weinige die dat vind
quote:Neuh.
Op maandag 22 december 2003 11:38 schreef Biggs het volgende:[..]
Dan ben jij een van de weinige die dat vind
Jullie topics waren in den beginne wel grappig, maar na 10 keer van hetzelfde hebben we het hier ook wel gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |