Het is een muziek game als Dance Dance Revolution, maar ipv dansen moet je nu trommelen op de maat van de muziek. Er komt een speciale controller (in de vorm van een trommel) uit om het spel optimaal te kunnen spelen.
Cubezone heeft ons er het volgende over te vertellen:
quote:
Enkele weken terug werd Donkey Konga door Namco en Nintendo vol trots aangekondigd. Destijds was er nog niet veel informatie over de game voor handen, behalve dat de game een muziekgame zou worden, Donkey Kong in de hoofdrol zou hebben en te spelen zou zijn met los geleverde conga-drums. Inmiddels weten we dat er een aantal verschillende apen in zal zitten, er verschillende soorten muziekstijlen in zitten (van Latin tot Dance tot Pop) en dat er een multiplayer mode in zit voor 4 spelers. In de Europese versie van Donkey Konga komen volgens Nintendo zo'n 32 nummers te zitten, die aangepast zijn aan de Europese smaak. Geen Japanse kinderliedjes dus!
Het spel is ondertussen in Japan in de winkels te krijgen en binnenkort verwachten we dus de eerste (import) reviews.
De verwachte release datum in NL is ergens zomer 2004.
Op de site van IGN staan een aantal filmpjes van de game.
Screens:
quote:Waarom zou je hier in een week op uitgekeken zijn? Dit soort spellen zijn gezellig
Op dinsdag 16 december 2003 10:34 schreef DKS_ReDHeaD het volgende:
Dit is echt iets waar je na een week op ben uitgekeken, ik kan me niet voorstellen dat dit aanslaat in Europa..... Dat die japanners gek zijn van games dat wist ik al maar in Europa?
quote:Ik denk dat je je af zou moeten vragen waardoor je het langer als een week zal spelen. Op die trommels rammen ben je toch wel na een paar daagjes zat, dan zet je er snel Mario Kart er weer in!
Op dinsdag 16 december 2003 10:36 schreef Khadgar het volgende:[..]
Waarom zou je hier in een week op uitgekeken zijn? Dit soort spellen zijn gezellig
quote:Het is in prenciepe het zelfde als met Eye toy. Er komen zeker meer Donkey Konga games uit die deze trommel gaat gebruiken. Ik denk dat et wel een goede investering is zo'n game.
Op dinsdag 16 december 2003 10:45 schreef DKS_ReDHeaD het volgende:[..]
Ik denk dat je je af zou moeten vragen waardoor je het langer als een week zal spelen. Op die trommels rammen ben je toch wel na een paar daagjes zat, dan zet je er snel Mario Kart er weer in!
quote:Koel, een spel met andere liedjes en/of figuurtjes!
Op dinsdag 16 december 2003 10:48 schreef BMH het volgende:[..]
Het is in prenciepe het zelfde als met Eye toy. Er komen zeker meer Donkey Konga games uit die deze trommel gaat gebruiken. Ik denk dat et wel een goede investering is zo'n game.
Het zou mij verbazen als Nintendo hier veel variaties op kan bedenken.
quote:Konga's zijn niet zo groot. Overigens kun je ze natuurlijk ergens anders inbouwen. Of van een cheapo third party controller een Konga maken.
Op dinsdag 16 december 2003 12:41 schreef Lexie het volgende:
Het zijn wel erg kleine trommels.
quote:Ik heb ook maar kleine handen
Op dinsdag 16 december 2003 12:41 schreef Lexie het volgende:
Het zijn wel erg kleine trommels.
quote:Tweetonig, je hebt twee trommels.
Op dinsdag 16 december 2003 14:48 schreef gieling het volgende:
lijkt me wel cool enzo, maar gaat het na een tijdje niet vervelen? Beetje eentonig lijkt me
quote:Point taken
Op dinsdag 16 december 2003 14:49 schreef Lexie het volgende:[..]
Tweetonig, je hebt twee trommels.
quote:En je kunt er ook nog bij klappen, maar dat valt meer onder ruis, dus dat is niet echt een toon. Tweetonig dus
Op dinsdag 16 december 2003 14:51 schreef gieling het volgende:[..]
Point taken
quote:Wat is dat nou voor argument? Heb je nooit Afrikaanse Zulu trommelaars gehoord?
Op dinsdag 16 december 2003 14:48 schreef gieling het volgende:
lijkt me wel cool enzo, maar gaat het na een tijdje niet vervelen? Beetje eentonig lijkt me
quote:Ik ben inderdaad nog nooit bij je thuis geweest nee!
Op dinsdag 16 december 2003 14:57 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Wat is dat nou voor argument? Heb je nooit Afrikaanse Zulu trommelaars gehoord?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |