Een kleine samenvatting van de "schoonheidsfoutjes"
- de gitariste kotste de colieze vol van de zenuwe
- ik deed halve gare dansjes
- een microfoon deed het niet (weg 50% achtergrondzang
)
- ik scheet in me broek tijdes het concert (egt waar!)
dit doe ik dit nooit meer!!!!!
[Dit bericht is gewijzigd door rickywilliams op 16-12-2003 08:05]
quote:In dat geval ga ik zoeken naar "Britney spears first concert" op Emule
Op dinsdag 16 december 2003 08:01 schreef Sm0keZ het volgende:
ik denk dat iedereen zo is begonnen
quote:iedereen schijt in zijn broek?
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 08:02 schreef th0r het volgende:[..]
iedereen schijt in zijn broek?
quote:In grove lijnen ja, maar zo bont maken het er maar enkelen
quote:goed geraden
Op dinsdag 16 december 2003 08:14 schreef CH100.000 het volgende:
Dus, er kwam poeb in je broek?
quote:bekijk het van de zonnige kant, het volgende optreden is stukken beter want slechter als dit kan niet. Veel succes!!!
Op dinsdag 16 december 2003 07:58 schreef rickywilliams het volgende:
Mijn concert Setlist nieuw optreden zoog!!!Een kleine samenvatting van de "schoonheidsfoutjes"
- de gitariste kotste de colieze vol van de zenuwe
- ik deed halve gare dansjes
![]()
- een microfoon deed het niet
(weg 50% achtergrondzang
)
- ik scheet in me broek tijdes het concert (egt waar!)
![]()
![]()
dit doe ik dit nooit meer!!!!!
![]()
![]()
![]()
het concert was dus gister we waren er, hadden gesoundchecked e.d. en alles was goed
een kwartiertje voordat we op moesten begon de ellende
me gitariste "kon de spanning niet aan" en besloot om voor onze neus haar lekkere pizza eruit te kotsen
nou, toen ze tot kalmering was gebracht, had ik snel een paar ferme slokken wodka genomen
want ik kan er niet tegen als andere mensen nerveus zijn
dus toen was ik dus een beetje niet nuchter
nou, toen begonnen we dus en het leek eerste goed te gaan maar toen merkte ik dat ik wel erg weinig backup kreeg en bleek een microfoon t nie te doen
toen werd ik dus vet zenuwachtig en dat het zijn weerslag op mijn dans
ik werd nerveuzer en nerveuzer en de alcohol bleef maar op komen
en op een gegeven moment had ik vette buikpijn, maar ik was pas halverwege, dus ik dacht: "ff een klein scheetje kan geen kwaad"
dus ik laat dat 'scheetje' en scheet me hele broek vol
van buiten was het niet te zien, maar de drumster zei dat ze het kon ruiken
nu gaan we vandaag de boel evalueren en er zullen rake woorden vallen
dus...
de adrenaline gierde wel door mijn lichaam omdat we pas 2 keer gerepeteerd hadden en voordat we op moesten zat ik even op de wc in de spiegel te kijken en mezelf moed in te praten (kom op johnny je kunt het, nu, nu nu!)
ik speelde niet helemaal foutloos maar maakte niet uit want we speelden 4-akkoorden tellende nummers, en het publiek was zo'n beetje de hele school, maar die vonden het allemaal geweldig.
ze hadden de belichting zo gedaan, dat je de gezichten in de zaal niet zo heel goed kon zien vanaf het podium, dat scheelt echt, voel je je niet zo aangekeken.
we speelden een tussenstukje van wat zelfverzonnen blues, en toen zag ik een paar hele mooie dames dansen op die muziek die ik zelf verzonnen had, dat gaf zo'n geweldige kick!
quote:AAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHA!!!
Op dinsdag 16 december 2003 08:23 schreef rickywilliams het volgende:en op een gegeven moment had ik vette buikpijn, maar ik was pas halverwege, dus ik dacht: "ff een klein scheetje kan geen kwaad" dus ik laat dat 'scheetje' en scheet me hele broek vol
Dude, you're killing me!
Sorry....
Je moet je serieus afvragen of dit wel is wat je echt wil, want zulke zenuwen lijken me niet normaal.
Als je nu al in je broek poept voor een klein publiek, hoe moet dat dan ooit voor een grote zaal of festival?
Want ik neem aan dat jullie ooit een bekende band hopen te worden.
Toch iets om even over na te denken, lijkt me.
quote:na 1 keer uit de band stappen vind ik wel overdreven zeg.
Op dinsdag 16 december 2003 09:11 schreef Brett-Anderson het volgende:
Ach ja, stage fright of ging het gewoon echt fout?
Mijn eerste optreden was ook een drama. Al had ik nog zoveel geoefend en kende ik alles op mijn gevoel, toen het moest was ik het vanaf een bepaald punt ineens kwijt en viel ik gewoon weg en dat is als bassist die de groove moet maken natuurlijk funest.
Of mijn bandleden hier zo blij mee waren? Ik stapte uit schaamte zelf op uit de band, gelukkig hebben ze een goede vervanger gevonden. Ik doe dit ook niet meer.
[Dit bericht is gewijzigd door rickywilliams op 16-12-2003 11:15]
quote:WWWahahahahahahaaaaaaaa.
Op dinsdag 16 december 2003 08:23 schreef rickywilliams het volgende:
ok ff een verhaaltje er bij om het wat duidelijker te maken:ik werd nerveuzer en nerveuzer en de alcohol bleef maar op komen
en op een gegeven moment had ik vette buikpijn, maar ik was pas halverwege, dus ik dacht: "ff een klein scheetje kan geen kwaad"
dus ik laat dat 'scheetje' en scheet me hele broek vol
![]()
![]()
![]()
van buiten was het niet te zien, maar de drumster zei dat ze het kon ruiken
![]()
Sjhitterend zullen we maar zeggen. Ik snap niet dat je het podium toen niet afgerend bent.
jij maakt mun dag weer goed. (een beetje leedvermaak in de morgen moet kunnen)
[Dit bericht is gewijzigd door P.bertens op 16-12-2003 09:25]
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 09:18 schreef rickywilliams het volgende:
incontinentieklootzak die niet kon zingen :
Nee maar serieus, de meeste bandjes beginnen toch zo? Zolang je geen echt foute covers met eigen teksten gaat maken zal het wel goedkomen
* greatgonzo Huivert nog steeds bij een bandje wat hij laatst zag en van het refrein van all the small things "zonder bier heb ik geen plezier" maakte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |