abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 december 2003 @ 20:01:18 #1
70972 Sapphire
Rooie dakduvel
pi_15436625
Hello Party-People! (Jaaa, als je op een Pikmin-topic klikt, ben je vast ook een MP fan! ).

Ik heb op Google gezocht naar een soort van record van Pikmin, dus wie heeft het in zo min mogelijk dagen voor elkaar gekregen. Nu ben ik tijdens het surfen ook tips tegengekomen over het verkrijgen van paarse Pikmin.

Ik heb alles gedaan zoals het beschreven is, maar helaas, geen paarse Pikmin. Alle andere tips, zoals het vuurwerk en onaantastbaar zijn door te gaan liggen e.d. werken wel.

Volgens de omschrijving moet je met 100 rode, 75 blauwe en 50 gele Pikmin naar de impact site. Daar haal je 25 rode, 25 blauwe en 50 gele Pikmin uit de Onions. Je moet dan naar de raket en daar 5 seconden wachten (wie dát ooit verzonnen heeft... ). Dan ga je met de gele Pikmin de bommen oppakken en die bommen-Pikmin smijt je in het water.
Je maakt het meteen nacht en de volgende dag zouden op die plaats van die lieve paarse wezentjes te vinden moeten zijn.

Nou, noppes dus. Ik heb het een aantal keer geprobeerd, maar het werkt niet.

Heeft iemand misschien aanvullende info?
Alvast bedankt.

"Here we gooooo!", "I'ma tired...", "Letsa go!", "I'ma the Partystar!", "Mamma Mia!", "Woohoo" en natuurlijk het meest gebruikte "WAAAAAAAHHHHH!!!!!!"
  maandag 15 december 2003 @ 20:08:08 #2
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_15436834
Informatie die niet waar is, is makkelijk te verspreiden. Er zitten geen paarse pikmin erin.

In Pikmin 2 trouwens wel, mischien screen daarrvan gezien

"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
  maandag 15 december 2003 @ 20:09:27 #3
70972 Sapphire
Rooie dakduvel
pi_15436873
quote:
Op maandag 15 december 2003 20:08 schreef HomerJ het volgende:
Informatie die niet waar is, is makkelijk te verspreiden. Er zitten geen paarse pikmin erin.

In Pikmin 2 trouwens wel, mischien screen daarrvan gezien

Maar dan is het vreemd dat de rest wel klopt, toch
"Here we gooooo!", "I'ma tired...", "Letsa go!", "I'ma the Partystar!", "Mamma Mia!", "Woohoo" en natuurlijk het meest gebruikte "WAAAAAAAHHHHH!!!!!!"
  maandag 15 december 2003 @ 20:27:47 #4
70972 Sapphire
Rooie dakduvel
pi_15437546
Anyone else...? Please...??

O wacht, alle gamers zitten te gamen natuurlijk!!

maandag 15 december 2003 @ 21:06:46 #5
71384 Urnie
.... is een zij
pi_15439017
Geef het maar op Sapphire, je hebt het waarschijnlijk gedroomd! Je moet ook een keer stoppen met spelen en een pauze nemen.
I wish I were you, so I can be friends with me...
  maandag 15 december 2003 @ 22:23:47 #6
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_15441827
quote:
Op maandag 15 december 2003 20:01 schreef Sapphire het volgende:
Hello Party-People! (Jaaa, als je op een Pikmin-topic klikt, ben je vast ook een MP fan! ).

Ik heb op Google gezocht naar een soort van record van Pikmin, dus wie heeft het in zo min mogelijk dagen voor elkaar gekregen. Nu ben ik tijdens het surfen ook tips tegengekomen over het verkrijgen van paarse Pikmin.

Ik heb alles gedaan zoals het beschreven is, maar helaas, geen paarse Pikmin. Alle andere tips, zoals het vuurwerk en onaantastbaar zijn door te gaan liggen e.d. werken wel.

Volgens de omschrijving moet je met 100 rode, 75 blauwe en 50 gele Pikmin naar de impact site. Daar haal je 25 rode, 25 blauwe en 50 gele Pikmin uit de Onions. Je moet dan naar de raket en daar 5 seconden wachten (wie dát ooit verzonnen heeft... ). Dan ga je met de gele Pikmin de bommen oppakken en die bommen-Pikmin smijt je in het water.
Je maakt het meteen nacht en de volgende dag zouden op die plaats van die lieve paarse wezentjes te vinden moeten zijn.

Nou, noppes dus. Ik heb het een aantal keer geprobeerd, maar het werkt niet.

Heeft iemand misschien aanvullende info?
Alvast bedankt.

Paarse PIKMIN??
Dan is je beeldbuis versleten....
Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
  maandag 15 december 2003 @ 22:24:10 #7
70972 Sapphire
Rooie dakduvel
pi_15441839
quote:
Op maandag 15 december 2003 21:06 schreef Urnie het volgende:
Geef het maar op Sapphire, je hebt het waarschijnlijk gedroomd! Je moet ook een keer stoppen met spelen en een pauze nemen.
Nu heb je het helemáál voor elkaar... Jij gaat er echt súper van langs krijgen zondag!!!
  maandag 15 december 2003 @ 22:27:19 #8
70972 Sapphire
Rooie dakduvel
pi_15441948
quote:
Op maandag 15 december 2003 22:23 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Paarse PIKMIN??
Dan is je beeldbuis versleten....
...
Niemand gelooft me...
Ik ben een onbegrepen persoonlijkheid..........

maandag 15 december 2003 @ 23:03:56 #9
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_15443085
Nope, geen Paarse Pikmin Kijk anders ff op GameFaqs.com
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')