Ik heb op Google gezocht naar een soort van record van Pikmin, dus wie heeft het in zo min mogelijk dagen voor elkaar gekregen. Nu ben ik tijdens het surfen ook tips tegengekomen over het verkrijgen van paarse Pikmin.
Ik heb alles gedaan zoals het beschreven is, maar helaas, geen paarse Pikmin. Alle andere tips, zoals het vuurwerk en onaantastbaar zijn door te gaan liggen e.d. werken wel.
Volgens de omschrijving moet je met 100 rode, 75 blauwe en 50 gele Pikmin naar de impact site. Daar haal je 25 rode, 25 blauwe en 50 gele Pikmin uit de Onions. Je moet dan naar de raket en daar 5 seconden wachten (wie dát ooit verzonnen heeft... ). Dan ga je met de gele Pikmin de bommen oppakken en die bommen-Pikmin smijt je in het water.
Je maakt het meteen nacht en de volgende dag zouden op die plaats van die lieve paarse wezentjes te vinden moeten zijn.
Nou, noppes dus. Ik heb het een aantal keer geprobeerd, maar het werkt niet.
Heeft iemand misschien aanvullende info?
Alvast bedankt.
In Pikmin 2 trouwens wel, mischien screen daarrvan gezien
quote:Maar dan is het vreemd dat de rest wel klopt, toch
Op maandag 15 december 2003 20:08 schreef HomerJ het volgende:
Informatie die niet waar is, is makkelijk te verspreiden. Er zitten geen paarse pikmin erin.In Pikmin 2 trouwens wel, mischien screen daarrvan gezien
O wacht, alle gamers zitten te gamen natuurlijk!!
quote:Paarse PIKMIN??
Op maandag 15 december 2003 20:01 schreef Sapphire het volgende:
Hello Party-People! (Jaaa, als je op een Pikmin-topic klikt, ben je vast ook een MP fan!).
Ik heb op Google gezocht naar een soort van record van Pikmin, dus wie heeft het in zo min mogelijk dagen voor elkaar gekregen. Nu ben ik tijdens het surfen ook tips tegengekomen over het verkrijgen van paarse Pikmin.
Ik heb alles gedaan zoals het beschreven is, maar helaas, geen paarse Pikmin. Alle andere tips, zoals het vuurwerk en onaantastbaar zijn door te gaan liggen e.d. werken wel.
Volgens de omschrijving moet je met 100 rode, 75 blauwe en 50 gele Pikmin naar de impact site. Daar haal je 25 rode, 25 blauwe en 50 gele Pikmin uit de Onions. Je moet dan naar de raket en daar 5 seconden wachten (wie dát ooit verzonnen heeft...
). Dan ga je met de gele Pikmin de bommen oppakken en die bommen-Pikmin smijt je in het water.
Je maakt het meteen nacht en de volgende dag zouden op die plaats van die lieve paarse wezentjes te vinden moeten zijn.Nou, noppes dus. Ik heb het een aantal keer geprobeerd, maar het werkt niet.
Heeft iemand misschien aanvullende info?
Alvast bedankt.
quote:Nu heb je het helemáál voor elkaar... Jij gaat er echt súper van langs krijgen zondag!!!
Op maandag 15 december 2003 21:06 schreef Urnie het volgende:
Geef het maar op Sapphire, je hebt het waarschijnlijk gedroomd! Je moet ook een keer stoppen met spelen en een pauze nemen.![]()
quote:...
Op maandag 15 december 2003 22:23 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Paarse PIKMIN??
Dan is je beeldbuis versleten....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |