quote:mag Youp wil, gewoon lekker de gemiddelde en bovengemiddelde Nederlander afzeiken
Op maandag 15 december 2003 19:02 schreef Gerdo het volgende:
Die dikke plofkop van een Youp van 't Hek was zaterdag bij Kopspijkers, en ondanks dat ie die kerel niet uit kan staan blijft het een leuk liedje!.
quote:Dat vind ik nu zo jammer aan hem: hij loopt de bovengemiddelde Amsterdamse yup af te zeiken terwijl ie zelf geen steek anders is!
Op maandag 15 december 2003 19:04 schreef onetouch het volgende:[..]
mag Youp wil, gewoon lekker de gemiddelde en bovengemiddelde Nederlander afzeiken
quote:...geen idee, als ik kan copy/pasten vind ik dat al goed genoeg
Op maandag 15 december 2003 19:03 schreef Gerdo het volgende:
..en waarom is die H zo klein?.
close II you - baby don't go (Xmas version) (Marsha
)
quote:Jij luie don.......
Op maandag 15 december 2003 19:06 schreef onetouch het volgende:[..]
...geen idee, als ik kan copy/pasten vind ik dat al goed genoeg
close II you - baby don't go (Xmas version)
(Marsha
)
Close II you? .
Santaclaus is cominnnggg to town!
Ik heb net om even de sfeer te verbeteren samen gekookt met mijn huisgenote, maar dat bleek voor mij niet zo succesvol: ,,De telefoon gaat pak jij hem even" ,,Doe jij dat in de pan" ,,We gaan in de vakantie alles opruimen" ---> dat heb ik al tig keer voorgesteld maar dan heeft ze geen tijd. Ik bakte de aardappeltjes en dan gaat zij zich daarmee bemoeien en ,,als je toch boodschappen gaat doen neem jij de vuilniszak dan even naar beneden" rrrraaaaaaaaaaawwwwww!!!!!!
Maargoed, er heeft weer iemand voor me gekookt Ik heb voor de aardbeienvla gezorgd
quote:Hé gezellig, elkaar irriteren onder het genot van heerlijk geurende bakkende aardappeltjes!
Op maandag 15 december 2003 19:11 schreef Waxxer het volgende:
FlappieNou, van Kiki blijven ze helemaaaaal af!!!
Ik heb net om even de sfeer te verbeteren samen gekookt met mijn huisgenote, maar dat bleek voor mij niet zo succesvol: ,,De telefoon gaat pak jij hem even" ,,Doe jij dat in de pan" ,,We gaan in de vakantie alles opruimen" ---> dat heb ik al tig keer voorgesteld maar dan heeft ze geen tijd. Ik bakte de aardappeltjes en dan gaat zij zich daarmee bemoeien en ,,als je toch boodschappen gaat doen neem jij de vuilniszak dan even naar beneden" rrrraaaaaaaaaaawwwwww!!!!!!
Maargoed, er heeft weer iemand voor me gekookt
Ik heb voor de aardbeienvla gezorgd
quote:had ook driving homoe for Xmas kunnen zijn
Op maandag 15 december 2003 19:10 schreef Gerdo het volgende:Jij luie don.......
.
Close II you?
.
Santaclaus is cominnnggg to town!
quote:Hehe, idd elkaar, want een vriendin van mij (en benedenbuurvrouw) belde om naar mijn parkietje te kijken
Op maandag 15 december 2003 19:13 schreef Gerdo het volgende:[..]
Hé gezellig, elkaar irriteren onder het genot van heerlijk geurende bakkende aardappeltjes!
.
en: goeieavond
quote:oooooehw, leuk zo'n kamergenote! ik zou het wel weten: "wat dacht je er van zelf eens met die fat ass de phone op te gaan nemen en loop dan meteen even door om de vuilnisbak vol te kotsen met aardappeltjes"
Maargoed, er heeft weer iemand voor me gekookt
Ik heb voor de aardbeienvla gezorgd
okeay dit was niet zo heel subtiel
quote:woei! Joop Braakhekke is in da house !
Op maandag 15 december 2003 19:11 schreef Waxxer het volgende:[..] Ik heb voor de aardbeienvla gezorgd
[..]
quote:prego @ school dus
Op maandag 15 december 2003 19:16 schreef Prego het volgende:
kom je op school aan, zegt de leraar dat je zelfstandig ergens je opdrachten mag gaan maken. had dat eerder gezegd dan was ik pas om half 9 op school gekomen. of helemaal nieten: goeieavond
quote:Vrouwen!
Op maandag 15 december 2003 19:15 schreef Waxxer het volgende:[..]
Hehe, idd elkaar, want een vriendin van mij (en benedenbuurvrouw) belde om naar mijn parkietje te kijken
staat zij te koken terwijl ik lekker met mijn bezoek zit te kleppen
Dus eigenlijk mag ik niet zeiken, maar ik kreeg toch niet de kans om iets te doen, door zulk delegerend gedrag
..
..
..
!
!
*aan liedje van Veldhuis en Kemper moet denken*
Ik mis de kleine dingen, van een vrouwwwwwww!
quote:Hahahaha
Op maandag 15 december 2003 19:17 schreef onetouch het volgende:[..]
oooooehw, leuk zo'n kamergenote! ik zou het wel weten: "wat dacht je er van zelf eens met die fat ass de phone op te gaan nemen en loop dan meteen even door om de vuilnisbak vol te kotsen met aardappeltjes"
quote:Ik vind ze niet echt heel knap eigenlijk...
Op maandag 15 december 2003 19:15 schreef onetouch het volgende:[..]
had ook driving homoe for Xmas kunnen zijn
quote:
Op maandag 15 december 2003 19:17 schreef onetouch het volgende:[..]
oooooehw, leuk zo'n kamergenote! ik zou het wel weten: "wat dacht je er van zelf eens met die fat ass de phone op te gaan nemen en loop dan meteen even door om de vuilnisbak vol te kotsen met aardappeltjes"
Wat een tact, bravo! . Overigens is een dergelijke uitbrander waarschijnlijk wel de enige manier waarmee zo'n wijf de boodschap doorkrijgt!
quote:
Op maandag 15 december 2003 19:17 schreef XMN8R het volgende:[..]
woei! Joop Braakhekke is in da house !
Ook in haar opdracht gekocht, ik moest bellen als ik klaar was met boodschappen doen, dan kon zij vast beginnen als ik op de terwugweg was (zij komt uit een geemancipeerd gezin joh!! ) maar toen zei ik dus dat ik bij de toetjes stond en vroeg wat ze nu wilde. Dus ik noemde oa aardbeienvla en ik kreeg dus de opdracht de aardbeienvla mee te nemen. Toen ik thuis kwam, zat ze alleen nog op haar kamer en was niet begonnen. Voor heel even wenste ik dat ik een moslim was
Maar wat bleek dus: het meiske in kwestie had zelf aardbeien gekocht en deed deze in haar eigen vla!!
quote:Wat doen ze daar, bij de grasfabriek?
Op maandag 15 december 2003 19:22 schreef Prego het volgende:
ik heb het wel weer gezien hier, geen zin meer in communicatie2. dat heb ik al gehad op de heao en is allemaal herhaling. ff naar tilburg nog. kent iemand de Grasscompany daar?
quote:En wat als je nou een keer hele erge honger hebt, en alle winkels zijn al dicht?
quote:is gewoon een hele mooie zaak, weliswaar een coffeeshop maar je kunt er erg lekker eten, goede wiet/ hash kopen, spelletjes doen. het geheel ziet er uit als toch een coffeeshop met wat klasse. beveiliging aan de deur. mooi huismerk, en geen schorem binnen
Op maandag 15 december 2003 19:25 schreef Gerdo het volgende:[..]
Wat doen ze daar, bij de grasfabriek?
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |