quote:op een ouwe fiets moet je het leren....
Op zondag 14 december 2003 21:54 schreef Georges het volgende:
Bejaardensex
quote:Zelf
Op zondag 14 december 2003 21:53 schreef Nr.11 het volgende:[..]
Hij zit nog in de ontkenningsfase
quote:valt je de mond van open
Op zondag 14 december 2003 21:56 schreef G.deVader het volgende:
Ouwe vrouwe
quote:
Op zondag 14 december 2003 21:54 schreef JaWi het volgende:
quote:Post jij maar eens wat foto materiaal .... je bent er toch
Op zondag 14 december 2003 22:00 schreef Pooks het volgende:
hahaha ohh myy godd.
quote:hele dikke vette pech hebben jackson. is allemaal niet voor jouw jonge oogjes toegestaan. trouwens. nu je hier toch bent. gaat eens naar je bed. het is allang voorbij kinderbedtijd
Op zondag 14 december 2003 22:01 schreef jackson het volgende:[..]
Post jij maar eens wat foto materiaal .... je bent er toch
Ans Appelman
quote:Pech ... pech is relatief, jou tietjes lijken wel oke ....zo is het ook. Verder niet interresant.
Op zondag 14 december 2003 22:06 schreef Pooks het volgende:hele dikke vette pech hebben jackson. is allemaal niet voor jouw jonge oogjes toegestaan. trouwens. nu je hier toch bent. gaat eens naar je bed. het is allang voorbij kinderbedtijd
quote:
Op zondag 14 december 2003 22:22 schreef Aurelium het volgende:
ophoeren Ans
quote:De email was voor een iemand anders bedoeld. Tiemmie is nu G-I-L-L-E-N-D weggerend
Op zondag 14 december 2003 22:13 schreef Ans het volgende:
waar is dat leuke guitige mannetje?Ans Appelman
quote:ah gossie, het arme kind toch
Op zondag 14 december 2003 22:23 schreef Shark.Bait het volgende:[..]
De email was voor een iemand anders bedoeld. Tiemmie is nu G-I-L-L-E-N-D weggerend
Ans Appelman
quote:is Tiemmie al gesignaleerd? Of issie nog steeds gillend aan het rennen???
Op maandag 15 december 2003 08:37 schreef Ans het volgende:
ah gossie, het arme kind tochAns Appelman
Ja, maar bejaarden doen wel hun best, want het kan hun laatste keer zijn
Mijn naam is Jantje S. en kom uit het bekendste palingdorp van Nederland. Op een dag vertelde mijn lieve oma, laat me eens jou piemeltje zien. Sindsdien wordt ik zeer opgewonden van bejaarde vrouwen. Een absolute top-doelgroep. Vandaar dat ik nu dan ook nog steeds liedjes voor hen zing. Op mijn concerten kan ik dan op die manier lekkere oma-groupies mijn kleedkamer inlokken.
Maar goed, m.b.t U mevrouw Appelmans. Ik zou u bij deze gaarne eens uit willen nodigen voor een vip arrangement op mijn concert. Na afloop wil ik dan ook graag, als guitig jochie, een prive showtje voor u geven.
U heeft interesse, laat het me dan zo snel mogelijk via dat geinige forum weten.
Met vriendelijke groet,
Jantje S.
quote:Je bent zeker geen lekkere neger?
Op maandag 15 december 2003 14:02 schreef Theomaster het volgende:
Hoi Ans,Mijn naam is Jantje S. en kom uit het bekendste palingdorp van Nederland. Op een dag vertelde mijn lieve oma, laat me eens jou piemeltje zien. Sindsdien wordt ik zeer opgewonden van bejaarde vrouwen. Een absolute top-doelgroep. Vandaar dat ik nu dan ook nog steeds liedjes voor hen zing. Op mijn concerten kan ik dan op die manier lekkere oma-groupies mijn kleedkamer inlokken.
Maar goed, m.b.t U mevrouw Appelmans. Ik zou u bij deze gaarne eens uit willen nodigen voor een vip arrangement op mijn concert. Na afloop wil ik dan ook graag, als guitig jochie, een prive showtje voor u geven.
U heeft interesse, laat het me dan zo snel mogelijk via dat geinige forum weten.
Met vriendelijke groet,
Jantje S.
Ans Appelman
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |