ik zal meer bijposten als ik weer wat foto's heb of wat leuke verhalen. nogmaals bedankt voor alle leuke reacties in het eerste deel!
on request samenvattinkje:
me rutger - zij kim - 24 feb 23:54 Leidseplein - die avond
- zij nederlands, maar woont in Frankrijk, zij terug naar huis volgende dag. maar ik
en zij ook
- 10 dagen later ik op trein naar Frankrijk - tjoek tjoek ... spannend!!! (*iiiii* verklaring) ... toen heel erg veel meer leuke dingen en veel foto's en die zijn allemaal terug te vinden in andere topic ;x
inmiddels hebben we het 9 maanden met elkaar, zij woont in bordeaux waar ze een enorm intensieve visuele communicatie opleiding doet (waar ze ontzettend veel tekent (wat ze ook heel erg goed kan)) - en ik woon in Amsterdam waar ik al jaren Informatica studeer. volgend jaar ga ik een jaar in Engeland studeren. en ik hoop dat ik mijn vriendinnetje zo vaak mogelijk kan zien! (wat moeilijk wordt, but we'll see! )
[Dit bericht is gewijzigd door -Kraiden- op 13-12-2003 14:10]
naja genoeg over UT, isse tijdje geleden
wel een ontzettend cool verhaal Krai, ik vind 15 km al ver om te fietsen voor een meisje maja
have fun
- RefleXs
Aparte en coole stijl van leven heb jij; mijn waardering!
VEEL PLZR NOG!
Straw, VU-student Bedrijfswetenschappen
quote:yo [EoF]RefleXs
Op zaterdag 13 december 2003 13:56 schreef RefleXs het volgende:
[rYs]Kraiden, GoD Inkie en AmD Alias was t geloof ik ?naja genoeg over UT, isse tijdje geleden
wel een ontzettend cool verhaal Krai, ik vind 15 km al ver om te fietsen voor een meisje maja
have fun
- RefleXs
nadeel is natuurlijk wel dat je het allemaal van te voren moet plannen ... en het centjes kost of course, maar dat heb ik er zeker wel voor over!
quote:oeh je kent me nog
Op zaterdag 13 december 2003 14:12 schreef -Kraiden- het volgende:[..]
yo [EoF]RefleXs
- ach afstand is relatief, met de tram/fiets/trein/vliegtuig/bus + wachten kan ik binnen 3.5 uur bij haar zijn ... ben je ook nog eens lekker weg van thuis!
nadeel is natuurlijk wel dat je het allemaal van te voren moet plannen ... en het centjes kost of course, maar dat heb ik er zeker wel voor over!
hehe inderdaad, ik ben 45 min onderweg en ik hoef maar 15 km :|
maja ik heb t er graag voor over... en als je toch de centjes heb, geniet er van zou ik zeggen
Ik heb 4 jaar geleden precies hetzelfde meegemaakt. En op dit moment woon ik dus al 2 1/2 jaar in Spanje met mijn vriendin. Ff kort mijn verhaal
Ik ging in zomer 2000 op vakantie met vrienden naar Lloret de mar en daar ontmoette ik in een Spaans barretje mijn Eva.
Eva en ik in Bar "El Paso" zomer 2000
Eva en ik op het strand zomer 2000
Echt liefde op het eerste gezicht en na een week weer terug naar NL toe
Maar 2 maanden later zat ik daar weer voor een weekje. We hebben toen goed gepraat wat en hoe verder..... en zij wilde ook wel een keer naar Nederland komen. Dus in December 2000 kwam zij naar Nederland toe. Brrr ... koud...nat...maar heel gezellig en romantisch.
Toen hebben we besloten dat we of moeten stoppen of bij elkaar moesten komen....want zo verder gaan dat is veel te moeilijk op zo´n afstand....Ik bood gelijk aan om naar Spanje te vertrekken, maar zij wilde dat niet....ze zij dat ik nooit in Spanje werk kon vinden en me kon integreren. En ze wilde zelf veel liever naar Nederland komen, omdat haar alles in NL beter leek. Werk, dinero, mogelijkheden.
Dus een ruime maand later (eind januari 2001) ben ik naar Spanje gevlogen om samen in haar auto naar Nederland te rijden...... 2500km!!
Eerst haar ouders ontmoet in zuid Spanje, daarna doorgereden naar Lloret de mar. Daarna richting Nederland... en ja... Na 300km in Montpellier (Francia) autopech....uiteindelijk ¤2000 armer aan reparatie van de auto en een week verder kwamen we in Nijmegen aan.
Eva aan de computer in NL
Eva en ik in de efteling
Na een half jaar in Nederland gewoond te hebben zijn we samen toch maar naar Spanje vertrokken. Zij vond het verschrikkelijk om in Nederland te wonen, de cultuur, de kou, (ook de Nederlanders!)
Ik woon nu dus al 2 1/2 jaar in Spanje en ik heb zeker Geen spijt dat ik de moeilijke weg gekozen heb. Als je verliefd bent maakt het allemaal niet uit!..Ik weet alleen dat je op een gegeven moment toch moet kiezen en daar moet je een hoop voor opgeven. Maar je krijgt er ook een hoop voor terug. Ik zou nu niet meer terug willen naar Nederland!!
Hier woon ik nu dus....heerlijk
Op schiphol (vakantie naar NL 2002)
Veel succes, ik hoop voor je dat jullie uiteindelijk bij elkaar komen!!!
quote:Ook een mooi verhaal BeniFreak! Dit topic staat echt in mijn favoriete drie!
Op zaterdag 13 december 2003 16:41 schreef BeniFreak het volgende:
Super, Kraiden!!!!!!!!!!Ik heb 4 jaar geleden precies hetzelfde meegemaakt. En op dit moment woon ik dus al 2 1/2 jaar in Spanje met mijn vriendin. Ff kort mijn verhaal
Ik ging in zomer 2000 op vakantie met vrienden naar Lloret de mar en daar ontmoette ik in een Spaans barretje mijn Eva.
[afbeelding]
Eva en ik in Bar "El Paso" zomer 2000[afbeelding]
Eva en ik op het strand zomer 2000Echt liefde op het eerste gezicht en na een week weer terug naar NL toe
Maar 2 maanden later zat ik daar weer voor een weekje. We hebben toen goed gepraat wat en hoe verder..... en zij wilde ook wel een keer naar Nederland komen. Dus in December 2000 kwam zij naar Nederland toe. Brrr ... koud...nat...maar heel gezellig en romantisch.Toen hebben we besloten dat we of moeten stoppen of bij elkaar moesten komen....want zo verder gaan dat is veel te moeilijk op zo´n afstand....Ik bood gelijk aan om naar Spanje te vertrekken, maar zij wilde dat niet....ze zij dat ik nooit in Spanje werk kon vinden en me kon integreren. En ze wilde zelf veel liever naar Nederland komen, omdat haar alles in NL beter leek. Werk, dinero, mogelijkheden.
Dus een ruime maand later (eind januari 2001) ben ik naar Spanje gevlogen om samen in haar auto naar Nederland te rijden...... 2500km!!
Eerst haar ouders ontmoet in zuid Spanje, daarna doorgereden naar Lloret de mar. Daarna richting Nederland... en ja... Na 300km in Montpellier (Francia) autopech....uiteindelijk ¤2000 armer aan reparatie van de auto en een week verder kwamen we in Nijmegen aan.
[afbeelding]
Eva aan de computer in NL[afbeelding]
Eva en ik in de efteling
Na een half jaar in Nederland gewoond te hebben zijn we samen toch maar naar Spanje vertrokken. Zij vond het verschrikkelijk om in Nederland te wonen, de cultuur, de kou, (ook de Nederlanders!)Ik woon nu dus al 2 1/2 jaar in Spanje en ik heb zeker Geen spijt dat ik de moeilijke weg gekozen heb. Als je verliefd bent maakt het allemaal niet uit!..Ik weet alleen dat je op een gegeven moment toch moet kiezen en daar moet je een hoop voor opgeven. Maar je krijgt er ook een hoop voor terug. Ik zou nu niet meer terug willen naar Nederland!!
[afbeelding]
Hier woon ik nu dus....heerlijk[afbeelding]
Op schiphol (vakantie naar NL 2002)Veel succes, ik hoop voor je dat jullie uiteindelijk bij elkaar komen!!!
quote:Wat een súper lief verhaal zeg
[...]
quote:Verhalen als deze geven de (wanhopige) burger moed
Super, Kraiden!!!!!!!!!!...
maar ik ben nog steeds helemaal weg van 'r, little:)
Ik weet hoe moeilijk het is.....steeds elkaar een hele tijd niet kunnen zien.....Vooral moeilijk als je elkaar weer hebt gezien en dat je weer terug bent in Nederland en je weet dat het weer zo laaaaaaang gaat duren voordat je elkaar weer ziet. De eerste tijd zeer klote voelen en dan weer toeleven naar de volgende keer.....soms vraag je je af wat beter is....zo doorgaan of.......
Heb je er met haar al over gehad hoe jullie zo door willen gaan. Ik vind het persoonlijk knap van je, dat je zolang al op een afstand van elkaar kan leven. Voor Eva en ik viel na een half jaar de beslissing. En gelukkig de goede....maar het scheelde niet veel (hoe moeilijk ook) en we hadden er een punt achter gezet....
Is er voor jou echt geen mogelijkheid om een tijd bij elkaar te komen.....misschien om in Frankrijk te gaan studeren?
Alvast veel plezier bij je vriendin
quote:Ook benieuwd
Op zondag 25 januari 2004 13:53 schreef BeniFreak het volgende:
Al terug, Kraiden? Hoe was het?
maar het sprookje is uit. de situatie waar ze in is gekomen is te moeilijk geworden. we willen alle twee zo graag, maar ze kan me niet geven wat ik nodig heb hoe het is geworden zo, en ik weet ergens dat ze gelijk heeft.
het doet zo'n zeer,
maar het zal de goede beslissing zijn.
ergens
en toch soms..soms wou ik dat ik ;t niet had uitgemaakt..maar t;is wel beter zo ..geloof ik
Bedoel je nou dat het over is?
Dat vind ik toch wel erg... las dit topic altijd stiekem mee en de foto's en verhalen zijn zo leuk om allemaal eens te zien.
Als het de afstand is zou ik gewoon wat aan de afstand doen.
groeten Ramón
quote:ja =(
Op woensdag 4 februari 2004 15:32 schreef Radiohoofdje het volgende:
Hallo Kraiden,Bedoel je nou dat het over is?
Dat vind ik toch wel erg... las dit topic altijd stiekem mee en de foto's en verhalen zijn zo leuk om allemaal eens te zien.Als het de afstand is zou ik gewoon wat aan de afstand doen.
er is niet makkelijk iets aan de afstand te doen. ik moet mijn studie hier af maken en ga volgend jaar een jaar in Bournemouth studeren. zij moet nog 4 jaar haar opleiding daar doen. ik zou daar kunnen gaan wonen, maar samenwonen lijkt me nog niet zo'n goed idee. ik denk ergens dat het voor nu de goede beslissing is. en ik hoop met heel mijn hart dat we over 4 jaar elkaar weer tegenkomen en het zal zijn hoe het geweest is.
it might be a dream, but without one
i would never have met her
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |