De users van Fok! hebben er dus wel kijk op. In tegenstelling tot de UEFA, die hem niet eens nomineerden voor Europees speler van het jaar.
quote:Maar goed dat ze geen Klaas Jan Huntelaar hebben geroepen.
Op vrijdag 12 december 2003 22:17 schreef mitt het volgende:
als een iemand iets roept...
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 22:20 schreef tong80 het volgende:[..]
Maar goed dat ze geen Klaas Jan Huntelaar hebben geroepen.
quote:Talk to the mirror.
Op vrijdag 12 december 2003 22:29 schreef Kiedis het volgende:[..]
loser
quote:De UEFA medewerkers lezen de verkeerde fora
Op vrijdag 12 december 2003 22:16 schreef tong80 het volgende:
Pavel Nedved is door de lezers van World soccer gekozen tot de wereldspeler van het jaar.De users van Fok! hebben er dus wel kijk op. In tegenstelling tot de UEFA, die hem niet eens nomineerden voor Europees speler van het jaar.
quote:Hij was gisteren weer goed he?
Op zaterdag 13 december 2003 23:33 schreef Smeich het volgende:
nEDVED PEZZO DI MERDA!!!sorry, moest ff....
Alleen het is gewoon een vieze klootzak want wat hij na de wedstrijd Sparta-Lazio gezegd heeft kan gewoon niet. Hij zei dat hij zoooo blij was dat Lazio uit de CL was (ok, zijn eerste club was Sparta maar dan zeg je zoiets nog niet!) en dat hij het niet kon verdragen dat Juve had verloren in Olimpico vorig weekend. wat is dat toch met al die spelers die groot zijn geworden bij clubs als Lazio en Parma en als ze eenmaal bij Juve of een andere grotere club spelen dat ze zich zo negatief uitlaten tegen die clubs die hen heeft groot gemaakt. walgelijk gewoon!
Hij heeft geen sympathie meer van mij, maar oh oh oh wat een speler blijft het!
Kun je t trouwens voorstellen dat Nedved op de 4e plaats is gekomen van de wereldspeler van het jaar? Wat mij trouwens meer verbaast is de winnaar.
quote:Wel eens van CLUBLIEFDE gehoord? Lijkt me vrij logisch dat ie blij is. Lazio is zijn club niet, Sparta wel...
Op maandag 15 december 2003 17:38 schreef Smeich het volgende:
Alleen het is gewoon een vieze klootzak want wat hij na de wedstrijd Sparta-Lazio gezegd heeft kan gewoon niet. Hij zei dat hij zoooo blij was dat Lazio uit de CL was (ok, zijn eerste club was Sparta maar dan zeg je zoiets nog niet!) en dat hij het niet kon verdragen dat Juve had verloren in Olimpico vorig weekend. wat is dat toch met al die spelers die groot zijn geworden bij clubs als Lazio en Parma en als ze eenmaal bij Juve of een andere grotere club spelen dat ze zich zo negatief uitlaten tegen die clubs die hen heeft groot gemaakt. walgelijk gewoon!
quote:Lazio uit de CL en Sparta door heeft natuurlijk direct met elkaar te maken, en met de verse nederlaag tegen Lazio in het geuegen kan ik me voorstellen dat je het dan op de negatieve manier brengt: Lazio eruit. (beetje het glas halfvol, glas halfleeg principe).
Op maandag 15 december 2003 17:38 schreef Smeich het volgende:
Hij was weer geweldig ja!Alleen het is gewoon een vieze klootzak want wat hij na de wedstrijd Sparta-Lazio gezegd heeft kan gewoon niet. Hij zei dat hij zoooo blij was dat Lazio uit de CL was (ok, zijn eerste club was Sparta maar dan zeg je zoiets nog niet!) en dat hij het niet kon verdragen dat Juve had verloren in Olimpico vorig weekend.
Maar als ik Nedved zo elke week bij Juve zie voetballen, dan zijn er dus een hele hoop trainers die veel te weinig van Juve zien of te negatief denken over het Italiaanse voetbal in het algemeen, gezien de uitslag van de verkiezing van voetballer van het jaar.
quote:Is het niet zo dat Nedved ook bij Lazio gespeeld heeft? Ik weet het niet meer zeker.
Op dinsdag 16 december 2003 13:32 schreef DIGGER het volgende:[..]
Lazio uit de CL en Sparta door heeft natuurlijk direct met elkaar te maken, en met de verse nederlaag tegen Lazio in het geuegen kan ik me voorstellen dat je het dan op de negatieve manier brengt: Lazio eruit. (beetje het glas halfvol, glas halfleeg principe).
Maar als ik Nedved zo elke week bij Juve zie voetballen, dan zijn er dus een hele hoop trainers die veel te weinig van Juve zien of te negatief denken over het Italiaanse voetbal in het algemeen, gezien de uitslag van de verkiezing van voetballer van het jaar.
quote:een lijstje om jaloers op te zijn
Op woensdag 17 december 2003 14:14 schreef Silverado het volgende:
anno Squadra presenze reti segnate
Leagues Curriculum
Serie A 2003/2004 Juventus 3
Serie A 2002/2003 Juventus 8
Serie A 2001/2002 Juventus 4
Serie A 2000/2001 Lazio 31 9
Serie A 1999/2000 Lazio 28 5
Serie A 1998/1999 Lazio 21 1
Serie A 1997/1998 Lazio 26 11
Serie A 1996/1997 Lazio 32 7
Prima divisione 1995/1996 Sparta Praga 30 14
Prima divisione 1994 Sparta Praga 27 6
Prima divisione 1993 Sparta Praga 23 3
Prima divisione 1992 Sparta Praga 18
Misschien dat de heren buntskoosjes eens wakker geschud zijn. Zidane is een fantastische voetballer, maar hij heeft erg weinig bijzonders gepresteerd het afgelopen seizoen, dit in tegenstelling tot Nedved.
quote:Vandaar mijn reactie!
Op woensdag 17 december 2003 14:11 schreef Silverado het volgende:[..]
Is het niet zo dat Nedved ook bij Lazio gespeeld heeft? Ik weet het niet meer zeker.
quote:Ik had het al opgezocht (Zie vorige pagina)
Op woensdag 17 december 2003 15:10 schreef Smeich het volgende:[..]
Vandaar mijn reactie!
Pavel Nedved is de nieuwe eigenaar van de Gouden Bal. De Tsjechische aanvallende middenvelder werd door het gezaghebbende France Football gekozen tot beste speler van 2003.
http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=55929/sc=0fb806
Terecht.
quote:
Op maandag 22 december 2003 18:10 schreef popolon het volgende:
22/12/2003 17:46Pavel Nedved is de nieuwe eigenaar van de Gouden Bal. De Tsjechische aanvallende middenvelder werd door het gezaghebbende France Football gekozen tot beste speler van 2003.
http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=55929/sc=0fb806
Terecht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |