Bij mannen ligt dat echter anders: eet je evenveel als dat je verbruikt, dan blijf je een iel mannetje. Eet je meer dan dat je verbruikt, dan word je niet breed maar dik. Mannen moeten zeer veel aan sport doen, het lieft zwemmen of fitness om als 'jonge god' door het leven te kunnen gaan.
Oneerlijk eigenlijk, vind je niet?
quote:Ik snap jou redenering niet, maar ook als je wat breder bent gebouwd als man zijnde en je eet je dagelijks benodigde hoeveelheid calorieen dan blijf je op gewicht hoor. Je wordt dan niet opeens iel ofzo hoor.
Op woensdag 20 juni 2001 00:44 schreef Potlood het volgende:
Voor een meisje/vrouw is het betrekkelijk eenvoudig erotisch aantrekkelijk te blijven. Het ENIGE dat zij hoeven te doen (of liever gezegd: moeten laten) is eten. Wanneer een vrouw normaal eet (dwz: niet meer cal. inneemt dan dat zij verbruikt) zal zij slank blijven. Ik ga er hier dus van het slankheidsideaal uit, de meeste mannen willen liever niet met een moddervet figuur in bed liggen (zie andere post 'Dikke Meisjes'). Als zij nog een leuk gezichtje heeft en nog een beetje let op wat voor voedsel zij binnenkrijgt, komt zij al snel in aanmerking voor de titel 'godin'.Bij mannen ligt dat echter anders: eet je evenveel als dat je verbruikt, dan blijf je een iel mannetje. Eet je meer dan dat je verbruikt, dan word je niet breed maar dik. Mannen moeten zeer veel aan sport doen, het lieft zwemmen of fitness om als 'jonge god' door het leven te kunnen gaan.
Oftwel eet zoveel als je nodig hebt.
Ben ik het overigens niet mee eens
quote:Ooow, slank en klein voor de V tegenover breed en gespierd voor de M.
Op woensdag 20 juni 2001 01:04 schreef ThijNtjE het volgende:
wat hij bedoeld, denk ik, is dat als je als vrouw niet te veel eet je al gauw een 'goddelijk' lichaam hebt en bij mannen als je een goddelijk lichaam wil niet alleen niet te veel moet eten maar daarbij ook nog eens moet gaan trainen ofzoBen ik het overigens niet mee eens
quote:DAT vind ik nou zo ongelofelijk hypocriet; laat me raden, jij bent dik?!? De meeste dikke mensen willen anderen DOEN GELOVEN dat zij er werkelijk niets aan kunnen doen dat zij zo dik zijn, maar als er even niemand kijkt, gaan de repen chocolade en de zakken borrelnootjes er doorheen! Mijn ex-huisgenootje beweerde dat het in haar genen zat dat ze dik wordt, maar om elke dag deed zij boodschappen; 1 tas met 'normale' producten en echt 1 zak vol met vette rotzooi. De hele dag door was zij aan het eten... Als je haar daarmee confronteerde, ontkende ze eerst, daarna waren het de genen, daarna werd ze dik van water etc.etc, de hele smoezenpot ging open.
Op woensdag 20 juni 2001 07:49 schreef mad26 het volgende:
De meeste echt dikke mensen (mannen en vrouwen) zijn dik door een stofwisselingsstoornis. Die hoeven dus maar een cracker met linera te eten en ze komen alweer 5 kilo aan, bij wijze van spreken (ehh, typen)...
Kijk eens in een snackbar; 60% van de bezoekers is mollig, 30% is ronduit dik.
quote:In je andere topic zei je dat je 60 kilo het maximum vond.
Voor een meisje/vrouw is het betrekkelijk eenvoudig erotisch aantrekkelijk te blijven. Het ENIGE dat zij hoeven te doen (of liever gezegd: moeten laten) is eten. Wanneer een vrouw normaal eet (dwz: niet meer cal. inneemt dan dat zij verbruikt) zal zij slank blijven. Als zij nog een leuk gezichtje heeft en nog een beetje let op wat voor voedsel zij binnenkrijgt, komt zij al snel in aanmerking voor de titel 'godin'.
Het argument dat jij die vriendin van je nooit als seks partner kan zien heeft volgens mij niets met de omvang van haar lichaam te maken, maar gewoon met het feit dat je niet op haar valt. Je valt toch ook niet voor iedere slanke vrouw die je ziet? Verliefd worden op iemand heeft te maken met een totaal plaatje innerlijk en uiterlijk.
Ik hoop overigens dat die vriending van jou nooit deze topics leest!
quote:Ik ben 1,72 en 55 kilo dus of ik dik ben mag jij bepalen...
Op woensdag 20 juni 2001 08:24 schreef Potlood het volgende:[..]
DAT vind ik nou zo ongelofelijk hypocriet; laat me raden, jij bent dik?!? De meeste dikke mensen willen anderen DOEN GELOVEN dat zij er werkelijk niets aan kunnen doen dat zij zo dik zijn, maar als er even niemand kijkt, gaan de repen chocolade en de zakken borrelnootjes er doorheen! Mijn ex-huisgenootje beweerde dat het in haar genen zat dat ze dik wordt, maar om elke dag deed zij boodschappen; 1 tas met 'normale' producten en echt 1 zak vol met vette rotzooi. De hele dag door was zij aan het eten... Als je haar daarmee confronteerde, ontkende ze eerst, daarna waren het de genen, daarna werd ze dik van water etc.etc, de hele smoezenpot ging open.
En ik kom vaak bij de snackbar, vroeger gingen er heel wat chips en chocolade repen naar binnen, maar ik werd echt niet dik hoor... Sporte zelf maar heel weinig.
Nu sport ik wel omdat ik anders last krijg van vermoeidheid (dus ik doe het niet voor me gewicht)
Dus beetje onzin om te zeggen dat als je stopt met eten dat je dan slank word, je hebt het of je hebt het niet.
Sommige moeten er echt hard voor werken om een beetje af te vallen...
Trouwens mooi dik is niet lelijk...
Nu kun je wel gaan roepen dat mensen met stofwisselingsproblemen meer voorkomen, maar dat vind ik toch wel onzin!
Kijk bv eens naar Amerika: kijk naar hun voeding en kijk dan eens naar de statistieken....... lijkt me toch wel duidelijk dat er een relatie is.
Psychologisch gezien is het heel normaal dat je een 'excuus' gaat zoeken voor je overgewicht. Een excuus bedenken is altijd makkelijker dan ervoor uit te komen dat je teveel eet en er moeite mee hebt om dit niet te doen.
Natuurlijk is er wel een aardige groep die idd problemen heeft met zij/haar stofwisseling, maar lang niet iedereen die dit roept heeft dit ook daadwerkelijk!
quote:Je vergeet even dat steeds meer vrouwen dit ook van mannen verlangen (althans de meeste van de door jou genoemde zaken
Op woensdag 20 juni 2001 10:03 schreef sataN het volgende:
Tja, maar wij moeten ontharen, peelen, anti-rimpelen, waxen, smeren, verzachten, verstevigen, nagels-vijlen en lakken, epileren, poederen, weken, scrubben, bijwerken, wimpers krullen, boezems verstevigen, eelt verwijderen, op kilo's letten, manieren hebben en ook nog eens zorgen dat je niet in een onbewaakt ogenblik een gigantische ladder in je kousen trekt....
Daarbij moeten zij zich elke dag scheren en sommigen zelfs twee keer. Lijkt me ook niet altijd zo'n pretje.
Zo hebben we allemaal onze probs....
quote:Ik vraag me af hoe Vulpotloodje over buitenlanders denkt...
Op woensdag 20 juni 2001 08:24 schreef Potlood het volgende:[..]
DAT vind ik nou zo ongelofelijk hypocriet; laat me raden, jij bent dik?!? De meeste dikke mensen willen anderen DOEN GELOVEN dat zij er werkelijk niets aan kunnen doen dat zij zo dik zijn, maar als er even niemand kijkt, gaan de repen chocolade en de zakken borrelnootjes er doorheen! Mijn ex-huisgenootje beweerde dat het in haar genen zat dat ze dik wordt, maar om elke dag deed zij boodschappen; 1 tas met 'normale' producten en echt 1 zak vol met vette rotzooi. De hele dag door was zij aan het eten... Als je haar daarmee confronteerde, ontkende ze eerst, daarna waren het de genen, daarna werd ze dik van water etc.etc, de hele smoezenpot ging open.
quote:Wat ik nou niet snap is dat je altijd weer direct discrimineerd als je gewoon voor je mening durft uit te komen.
Op woensdag 20 juni 2001 10:07 schreef Modderman het volgende:[..]
Ik vraag me af hoe Vulpotloodje over buitenlanders denkt...
"Landgenoten!...."
Ik moet toch zeggen dat ik geneigd ben om het er grotendeels mee eens te zijn. Zo ken ik ook iemand die hetzelfde doet; slechte dingen eten, maar het ligt aan mijn stofwisseling....
quote:Je hebt ook nog zoiets als een natuurlijke bouw
Voor een meisje/vrouw is het betrekkelijk eenvoudig erotisch aantrekkelijk te blijven. Het ENIGE dat zij hoeven te doen (of liever gezegd: moeten laten) is eten. Wanneer een vrouw normaal eet (dwz: niet meer cal. inneemt dan dat zij verbruikt) zal zij slank blijven. Ik ga er hier dus van het slankheidsideaal uit, de meeste mannen willen liever niet met een moddervet figuur in bed liggen (zie andere post 'Dikke Meisjes'). Als zij nog een leuk gezichtje heeft en nog een beetje let op wat voor voedsel zij binnenkrijgt, komt zij al snel in aanmerking voor de titel 'godin'.Bij mannen ligt dat echter anders: eet je evenveel als dat je verbruikt, dan blijf je een iel mannetje. Eet je meer dan dat je verbruikt, dan word je niet breed maar dik. Mannen moeten zeer veel aan sport doen, het lieft zwemmen of fitness om als 'jonge god' door het leven te kunnen gaan.
Sommige iele mannetjes die ik ken van de sportschool zullen nooit breed worden terwijl ze elke fitnessen.
Dat zelf denken dat ze breed zijn laat ik daarbuiten
Sommige vrouwen zullen in jouw ogen nooit in aanmerking komen voor de titel 'godin' ( ) omdat ze nogal een brede bouw hebben die van generatie op generatie wordt door gegeven. Dan kan je nog zo gezond eten, maar een ideaal figuurtje zal je nooit krijgen.
quote:Het gaat waarschijnlijk om de manier waarop...
Op woensdag 20 juni 2001 10:12 schreef Swiss het volgende:[..]
Wat ik nou niet snap is dat je altijd weer direct discrimineerd als je gewoon voor je mening durft uit te komen.
Ik moet toch zeggen dat ik geneigd ben om het er grotendeels mee eens te zijn. Zo ken ik ook iemand die hetzelfde doet; slechte dingen eten, maar het ligt aan mijn stofwisseling....
Overigens ook slanke mensen kunnen slechte eetgewoontes hebben. Ik heb ook weleens een junk food periode gehad en als ik niet 'gezegend' was met een snelle stofwisseling, dan zou dat zeker gevolgen gehad hebben voor mijn gewicht.
quote:Ach, kom nou toch, Swiss... Discriminatie over een meningsuiting? Probeer er een beetje een grappig nootje in te brengen. Daarbij vind ik absoluut dat dat generaliseren van Potlood errug slecht uitpakt en leidt tot een oneerlijke argumentatie... Je kent iemand, dus bij iedereen is het zo... Nee, das koosjer! Ik zal je eerlijk zeggen dat ik ook een gezonde Hollands menneke ben en gerust wel weet dat mijn buikje nou niet echt komt door die twee keer 7 kilometer hardlopen in de week, maar dat krat bier wat ik na het hardlopen naar binnen sla... Maar dat gelul dat iedereen zichzelf vet mest, blablabla...
Op woensdag 20 juni 2001 10:12 schreef Swiss het volgende:[..]
Wat ik nou niet snap is dat je altijd weer direct discrimineerd als je gewoon voor je mening durft uit te komen.
Wij komen regelmatig in een parenclub en persoonlijk moet ik toch zeggen dat ik een 'dikke' vrouw er nou ook niet echt appetijtelijk uit vind zien...... daarbij als zij de whirpool ingaan, stroomt dat ding bijna over.....
Waar ik wel weer ontzag voor heb is het feit dat ze zich toch zo zeker voelen dat ze gewoon naar zo'n club komen! Ik twijfel nu al vaak genoeg aan mezelf terwijl ik toch niet dik ben (1.68m & 50kg).
quote:En mooi commentaar, maar dat kan ik niet anders met een studente VORMgeving... Iz dat jouw pic? Of gewoon een babe uit Milaan... Anyway, het zou errug prettig zijn als jij jouw vormgeving zou posten...
Op woensdag 20 juni 2001 10:41 schreef Marty het volgende:
Ik begin eigenlijk wel een beetje nieuwsgierig te worden naar het 'goddelijke' lichaam van potlood.
Hij heeft zoveel commentaar op dikke mensen dat hij zelf wel een heel mooi lichaam zal hebben: POSTEN!
quote:Ach, Modderman vindt Swiss toch best wel liev...
Op woensdag 20 juni 2001 10:46 schreef Swiss het volgende:
Ik denk dat iedereen gewoon een eigen voorkeur heeft mbt uiterlijk, gewicht etc. Sommigen vinden een vrouw met wat meer vlees rond de heupen aantrekkelijk, een ander houd weer van een grote neus...... Het is maar goed dat we niet allemaal hetzelfde zijn, dan zou het toch erg saai worden op deze aardkloot.Wij komen regelmatig in een parenclub en persoonlijk moet ik toch zeggen dat ik een 'dikke' vrouw er nou ook niet echt appetijtelijk uit vind zien...... daarbij als zij de whirpool ingaan, stroomt dat ding bijna over.....
Waar ik wel weer ontzag voor heb is het feit dat ze zich toch zo zeker voelen dat ze gewoon naar zo'n club komen! Ik twijfel nu al vaak genoeg aan mezelf terwijl ik toch niet dik ben (1.68m & 50kg).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |