quote:Whehehe, geweldig! Wat had ik graag hun gezichten gezien.
Op dinsdag 30 december 2003 22:24 schreef Witchy het volgende:Geklooi onder die slaapzak, en ik me afvragen wat ze aan het doen waren... De jonge rechts van mij dacht op een gegeven moment toch even te kijken wat ie nou aan het doen was... Bleek dat ze heel lief met elkaar handen aan het spelen waren denkend de mijne vast te hebben.
Blik op de kop van die gasten was geweldig (:
quote:Hij is zóóóóóóó romantisch
Op dinsdag 30 december 2003 17:40 schreef Chup het volgende:[..]
romantisch ben jij!
* Ingridh007 is vlabakje's gf
quote:klinkt als campzone .. of megabit? (misschien HAL?)
Op dinsdag 30 december 2003 22:24 schreef Witchy het volgende:
Niet direct te maken met het geslachtsdeel maar blunder was het wel.Ik had 8 maanden een relatie met ene jongen en helaas ging dat uit tijdens ene lanparty. Wat lastig, aangezien we nog wel een nacht in de zelfde tent zouden slapen...
Hij vond dat wel een goed plan, ik niet.
Dus, slaapzak gepakt en op een bank in de computerhal gaan liggen/zitten. Met aan beide kanten naast mij jongens die mij blijkbaar wel leuk vonden.
Geklooi onder die slaapzak, en ik me afvragen wat ze aan het doen waren... De jonge rechts van mij dacht op een gegeven moment toch even te kijken wat ie nou aan het doen was... Bleek dat ze heel lief met elkaar handen aan het spelen waren denkend de mijne vast te hebben.
Blik op de kop van die gasten was geweldig (:
quote:
Op woensdag 31 december 2003 00:06 schreef Aventura het volgende:
Misschien niet echt een blunder maar het volgende incident zorgde ervoor dat ik en mijn vrienden nog dagen in een deuk lagen: we zaten met een groep op een terrasje. Het bier vloeide rijkelijk, niet alleen bij ons maar ook bij onze omstanders. Op een gegeven moment komen twee enigszins verlepte en en aangeschoten wijven naar ons tafeltje toe. Een van hen liep naar een vriend van ons toe, tilde haar rokje op (waaronder ze -the horror- niets aanhad) en riep: 'jij kunt vast heel goed beffen, ik zie het aan je neus'). Die jongen ging helemaal dood van schaamte, en wij toch lachen! Het ergste is, dat steeds als ik naar die jongen kijk, die woorden van dat wijf nog hoor nagalmen...'ik zie het aan je neus'...
quote:gezien
Op woensdag 31 december 2003 00:39 schreef Aurelium het volgende:[..]
een heeft ie er nog eff een demonstratie gegeven
(waaronder ze -the horror- niets aanhad)
verwacht ik het toch niet
quote:Gozer,
Op dinsdag 30 december 2003 16:08 schreef vlabakje het volgende:
tis te doen .. (nicht van me belde op terwijl we bezig waren, rustig gesprek van een minuut of 3 gevoerd, onderhand gewoon doorgegaan)
Echt ik zou niks anders van jou verwachten. Misschien leer je nou eindelijk waarom mijn telefoon altijd uit staat en die van jou constant aan.
En Grid ik heb medelijden met je
Peet
quote:wie niet... godver... ik voel nog die pijn... alleen al als je het leest!
Op vrijdag 26 december 2003 14:06 schreef Aurelium het volgende:
Ik werd echt helemaal duizelig toen ik dat verhaal over die gedraaide bal las...
quote:
Misschien niet echt een blunder maar het volgende incident zorgde ervoor dat ik en mijn vrienden nog dagen in een deuk lagen: we zaten met een groep op een terrasje. Het bier vloeide rijkelijk, niet alleen bij ons maar ook bij onze omstanders. Op een gegeven moment komen twee enigszins verlepte en en aangeschoten wijven naar ons tafeltje toe. Een van hen liep naar een vriend van ons toe, tilde haar rokje op (waaronder ze -the horror- niets aanhad) en riep: 'jij kunt vast heel goed beffen, ik zie het aan je neus'). Die jongen ging helemaal dood van schaamte, en wij toch lachen! Het ergste is, dat steeds als ik naar die jongen kijk, die woorden van dat wijf nog hoor nagalmen...'ik zie het aan je neus'...
quote:
Mijn vader zei altijd, je moet leren rijden op een oude fiets. En sinds ik ondervond waarom, heb ik altijd oudere vriendinnen gehad.
Laat maar die 18 jarigen die niet het verschil kennen tussen beffen en vies, of tussen klaarkomen en plassen.
quote:Hehe-voor alle duidelijkheid: dit wijf was echt lelijk met capital L, en oud bovendien. Jezus, als ik die vriend was geweest had ik doodgewild van gene
Op woensdag 31 december 2003 00:41 schreef mr.marcus het volgende:[..]
gezien
(waaronder ze -the horror- niets aanhad)
verwacht ik het toch niet
quote:bah
Op vrijdag 2 januari 2004 00:04 schreef Aventura het volgende:[..]
Er schiet me nog iets van mezelf te binnen, ik was op het strand, bikini-tje aan...lekker zwemmen en zonnen. Ging ik naar het toilet, kom ik erachter dat het touwtje van mijn tampon gewoon uit mijn broekje hing, al die tijd
ook is gezien iemand die bij de schaamstreek (in bikini) de schaamharen er had uitsteken ....
quote:Nou zeg, wat een hysterische reactie. Wat is er nu precies zo vies aan dan? Aan een tampontouwtje, bedoel ik. Maar jij bent ws. zon jongetje die nog nooit een vrouw op minder dan 5 meter afstand gezien
Op vrijdag 2 januari 2004 01:08 schreef Stroef het volgende:[..]
bah
![]()
ook is gezien iemand die bij de schaamstreek (in bikini) de schaamharen er had uitsteken ....
quote:Woehahahahaha, zal jij je ff k*t gevoeld hebben zeg
Ging ik naar het toilet, kom ik erachter dat het touwtje van mijn tampon gewoon uit mijn broekje hing, al die tijd
quote:Ach waarschijnlijk dacht iedereen die het uberhaupt al gezien heeft gewoon dat't een stiknaadje van je bikini was....althans, dat hoop ik dan maar
Hehe-voor alle duidelijkheid: dit wijf was echt lelijk met capital L, en oud bovendien. Jezus, als ik die vriend was geweest had ik doodgewild van gene
Er schiet me nog iets van mezelf te binnen, ik was op het strand, bikini-tje aan...lekker zwemmen en zonnen. Ging ik naar het toilet, kom ik erachter dat het touwtje van mijn tampon gewoon uit mijn broekje hing, al die tijd
quote:tuurlijk heeft iedereen dat gezien. denk je dat iedereen voor de grap naar iemand wijst terwijl ze keihard lachen
Op vrijdag 2 januari 2004 17:59 schreef SilentChaos het volgende:[..]
Ach waarschijnlijk dacht iedereen die het uberhaupt al gezien heeft gewoon dat't een stiknaadje van je bikini was....althans, dat hoop ik dan maar
Bij degene waar ik de hoestdrank over had gegoten (zie ergens hier boven), sliep ik regelmatig. Maar haar ouders wisten dat vaak niet. Dan ging ik zogenaamd weg op het eind van de avond (keurig dag zeggen tegen de ouders natuurlijk) maar sneakte ik naar boven. Op 1 van die keren sneakte ik naar boven, zij mee... wij zoenen en alles, fijn wat bezig; kleren gingen verder uit (vooral bij mij). Zij moest nog even naar de wc toe. Op de overloop komt ze haar moeder tegen: "is Tootoo al weg? Ik heb hem nl niet weg horen gaan". "Jahoor die is zeker al weg!!". "Dus als ik nu naar binnenloop zie ik niemand?". "Nee zeker niet!".
Gelukkig geloofde die moeder haar, want ik lag kledingloos in haar bed al. Ook door haar broertje en zus zijn we weleens vaker bijna betrapt op momenten dat niemand wist dat ik daar was. Het huis zou anders te klein zijn geweest natuurlijk, aangezien ik daar niet zo geliefd was
quote:ja, ik ben ws. de enige die het heeft opgemerkt, zo'n touwtje is namelijk echt geen meter lang ofzo
Op vrijdag 2 januari 2004 17:59 schreef SilentChaos het volgende:[..]
Ach waarschijnlijk dacht iedereen die het uberhaupt al gezien heeft gewoon dat't een stiknaadje van je bikini was....althans, dat hoop ik dan maar
quote:Mijn vriendin ging een keertje zitten in de trein, (lange benen
Op zaterdag 3 januari 2004 00:44 schreef Aventura het volgende:[..]
ja, ik ben ws. de enige die het heeft opgemerkt, zo'n touwtje is namelijk echt geen meter lang ofzo
Toch is het ongesteldheid-fenomeen wel een bron van talloze blunders bij veel vrouwen vermoed ik. Ik las al over vlekken tijdens de sex, of genante doorlek-momenten, of een tamponnetje dat op een heel slecht getimed moment uit je tasje valt...Soms is vrouw zijn wel zwaar
quote:Shit, wat erg! Schiet me er nu ook weer eentje binnen, was op een feestje, een meisje had een witte broek aan, waar zich -hoe charming- een grote rode vlek op aftekende, aan de achterkant. Het ergste is, iedereen ziet het, maar niemand zegt er iets van. Ik heb haar maar op de schouder getikt, gelukkig had ze nog een vestje dat ze om haar heupen kon doen
Op zaterdag 3 januari 2004 00:58 schreef Flying het volgende:
O ja,
whahaha ik heb deze gehoord 2 jaar geleden van de meisjes op school.
Er zat iemand een jaar lager en dat meisje had der regels.
Ze zat op de wc en der waren zo'n deuren waar je onder kon kijken.
Rolde haar bebloede maandverband vanonder de deur.
![]()
![]()
quote:doet me denken aan de brugklas.
Op zaterdag 3 januari 2004 01:15 schreef Aventura het volgende:[..]
Shit, wat erg! Schiet me er nu ook weer eentje binnen, was op een feestje, een meisje had een witte broek aan, waar zich -hoe charming- een grote rode vlek op aftekende, aan de achterkant. Het ergste is, iedereen ziet het, maar niemand zegt er iets van. Ik heb haar maar op de schouder getikt, gelukkig had ze nog een vestje dat ze om haar heupen kon doen
quote:Wat met broek kan, kan ook met een mooie witte tuinbroek. Dat overkwam een ex van me, dat was haar eerste ongesteldheid
Op zaterdag 3 januari 2004 01:35 schreef Famas het volgende:[..]
doet me denken aan de brugklas.
Zat ook zo'n meid een paar stoelen voor me...het was zomer...en zij had witte kleren aan (incl. broek).
En ja....dan kijk je zo es rond en dan zie je bij die meid een rooie vlek aan de achterkant zitten..best lullig
quote:is dat niet een beetje jong dan? een meisje daten dat nog ongesteld moet worden... of was jij ook nog heel jong?
Op zaterdag 3 januari 2004 01:45 schreef Tootoo het volgende:[..]
Wat met broek kan, kan ook met een mooie witte tuinbroek. Dat overkwam een ex van me, dat was haar eerste ongesteldheid
En natuurlijk midden in de stad!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |