Nou hier komt mijn vraag: Heeft er iemand ervaringen met de Wilkinson Sword Protector Diamond (pff hele mond vol), daar schijn je je nml niet zo gemakkelijk mee te kunnen snijden. Niet dat ik me nou zó vaak snij, maar toevallig pas in 1 week tijd een stuk uit me kin en een stuk uit me neus (ja hoe ik dat voor elkaar krijg weet ik ook niet , en néé ik probeerde niet mijn neusharen te scheren).
Of werkt dat ding voor geen meter en kan ik beter voor de Mach3 gaan
K heb nu een andere van gilette, welke weet ik niet precies maar iig niet die mach.
Daarna koop je extra mesjes, want die zijn verrekte duur, en daar verdienen ze op, niet aan die handvaatjes zeg maar...
'k gebruik de standaard dubbele mesjes met gladscheerstrip
('k koop ze bij de DA...)
Ik.
Scheerde mezelf altijd met Gillette Sensor, maar nu met iets van Wilkinson.
HEMA mesjes. Gilette scheercrčme.
quote:In de lucht misschien... maar niet op mijn tere huidje !
Op dinsdag 19 juni 2001 22:16 schreef Miko8m het volgende:
mach3 roeleert
Ik gebruik altijd Gilette Sensor Excell. Wilkinson heb ik een keertje geprobeerd, maar die waren duidelijk veel minder. 1 keer nooit meer.
Weet iemand trouwes of er ook een goei scheermes is en waar losse mesjes niet zo duur voor zijn? Of is dat alles hetzelfde..?
quote:nee hoor... nadat je er 9003 keer met de haarrichting mee overheen bent gegaan, kan je rustig een paar keer tegen de richting in...
Op dinsdag 19 juni 2001 23:16 schreef speknek het volgende:
Ook Mach 3. Doet het lekker, maar doe niet die gozer uit de reclame na, want dan is je kin weg.
Die wilkinson protector is erg klote, die veiligheids tralies werken juist averechts, je houdt elke keer een redelijke stoppelbaard aan over
quote:Ik ga altijd tegen de richting in, dat is het probleem niet. Wat ik bedoelde dat hij zich in een hele snelle roetsj beweging scheert.
Op dinsdag 19 juni 2001 23:29 schreef Jordy-B het volgende:
nee hoor... nadat je er 9003 keer met de haarrichting mee overheen bent gegaan, kan je rustig een paar keer tegen de richting in...
quote:Idd, erg eng. Heb dat ook een keer gedaan, maar nooooit weer
Op dinsdag 19 juni 2001 23:54 schreef speknek het volgende:
Ik ga altijd tegen de richting in, dat is het probleem niet. Wat ik bedoelde dat hij zich in een hele snelle roetsj beweging scheert.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |