quote:Of er nog lekker in rondkruipt
Op vrijdag 12 december 2003 02:35 schreef paniekzaaier het volgende:
Toch handig om even te wassen als er een beest overheen gezeken heeft ofzo.
quote:Dat zeg jij
Op vrijdag 12 december 2003 02:50 schreef Mr.Noodle het volgende:
Als je goed bij prei kijkt, zit er nog allemaal zand tussen en dat wil je niet in je eten...
quote:Als je meer van zulke anekdotes hebt raad ik je aan ze op te schrijven. Dit is echt puur goud wat je hebt!
Op vrijdag 12 december 2003 02:53 schreef Devilnl het volgende:[..]
Dat zeg jij
We hebben wel eens (ik meende dat wij ooit eens zand tussen de blad spinazie hadden)
maar iig. toen zei me vader zo van: lekker KROKANT *knars**knars*
quote:Goud knarst ook?
Op vrijdag 12 december 2003 02:54 schreef paniekzaaier het volgende:[..]
Als je meer van zulke anekdotes hebt raad ik je aan ze op te schrijven. Dit is echt puur goud wat je hebt!
quote:lekker veel eiwitten
Op vrijdag 12 december 2003 03:24 schreef Price het volgende:
Ik kom af en toe in mijn versgekochte Broccolli ongedierte tegen. Oorwurmen, luizen en één keer een grote vette witte larve. Die larve kwam ik trouwens tegen bij het afgieten. De hele mik in de vuilnisbak gegooit.
quote:Dit zou ook een argument kunnen zijn om geen prei te eten.
Op vrijdag 12 december 2003 02:50 schreef Mr.Noodle het volgende:
Als je goed bij prei kijkt, zit er nog allemaal zand tussen en dat wil je niet in je eten...
quote:maar dan zijn de eitjes en beesten op dat moment dood. dat de zut er daarna weer afspoelt lijkt me wel zo prettig ivm vergiftiging!
Op vrijdag 12 december 2003 02:22 schreef MariekeP het volgende:
Wat voor zin heeft het om ze met bestrijdingsmiddelen te bespuiten die je met water weg kan krijgen? Het regent immers behoorlijk vaak!
quote:En wat voor een rotzooi zit er welniet in regen....
Op vrijdag 12 december 2003 02:22 schreef MariekeP het volgende:
Wat voor zin heeft het om ze met bestrijdingsmiddelen te bespuiten die je met water weg kan krijgen? Het regent immers behoorlijk vaak!
Dus... Wassjeeeee
Over die beessiies uit de groentes...
Je moet groentes altijd eerst een kwartier in water met een goeie schep zout zetten en daarna goed afspoelen.
Dan gaan alle beessies dood of lossen zelfs op, t'is een beetje een goor verhaal..
maar dan afwassen... dan hebbie schone groente...
Watje gezien hebt was wat je opviel, maar er zit ook een heleboel levend vlees tussen dat je niet (meteen) ziet...
Zo zie je maar m'n moe had de ouderwetse huishoudschool gedaan en heeft ons dit soort dingetjes verteld...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |