quote:bron:
AEL dreigt met verdere escalatieWe hebben nog geen pliesie gezien, maar het is de AEL menens. Ze dreigen zelfs met hardere actie, wanneer de politie de snelwegbezetters niet onmiddellijk op vrije voeten stelt. Het lijkt Libanon wel. Luister en huivert: ''We hebben de mensen tot dusver rustig kunnen houden, maar op een gegeven moment houdt het op''' Ofwel: ontruim de Rembrandttoren en het Rotterdamse hoofdkantoor van Nationale Nederlanden maar alvast, want de AEL dreigt met verdere escalatie. Smerige opruiers zijn het en daarvoor moeten wij zitten? NOOIT! Wij roepen dan ook iedereen op aangifte te doen van gederfde inkomsten wegens de bezetting van de A10 West. Aangifte van bedreiging mag ook. Meld je de misdaad liever anoniem. Hierrr
quote:
Op donderdag 11 december 2003 14:58 schreef Ype het volgende:
Angst is wel hot op het moment zeg
quote:Ik vind van wel.
Op donderdag 11 december 2003 14:57 schreef SCH het volgende:
Geen stijl inderdaad
quote:Ook zeker waar ja
Op donderdag 11 december 2003 14:58 schreef SCH het volgende:[..]
quote:Ze kunnen niets anders als miepen.
Op donderdag 11 december 2003 15:00 schreef Elevation het volgende:
Waarom zou je als AEL wel een snelweg mogen bezetten, en als internetter geen website? AEL moet niet miepen.
Ze worden perfect in de kaart gespeeld door andere kleine obscure clubjes zoals NieuwRechts en dit GeenStijl - geef die lui met zijn allen een veldje ergens, dan kunnen ze het daar uitknokken.
quote:In dat geval zou ik die locatie laten bombarderen
Op donderdag 11 december 2003 15:05 schreef speedfreakssj het volgende:
Ik denk dat als de AEL toch alles laat losbarsten er iets komt als WACO.
wat de ael heeft gedaan kan helemaal niet
met bivakmutsen op en fakkels in hun handen auto tot stoppen dwingen
jammer dat ze mij niet probeerde te stoppen
ik zou er dwars overheen rijden
de eerste afslag nemen en de politie bellen dat er kapers op de snelweg liepen
ael op de plee doorspoelen en weg ermee
geenstijl ik hoop dat jullie een boete krijgen voor het oproepen tot hacken (euh... 25,- euro lijkt me genoeg)
quote:Dat slaat natuurlijk nergens op. Wel hoop ik dat de autoriteiten keihard optreden als de AEL besluit op minder vriendelijke manieren actie te gaan voeren om de regering te dwingen hun - terrecht vastgezette - partijleden vrij te laten.
Op donderdag 11 december 2003 15:08 schreef thetruth het volgende:[..]
In dat geval zou ik die locatie laten bombarderen
quote:Mhoa, de beveiliging van de AEL was zo lek als een mandje. Het databasewachtwoord was LEA.
Op donderdag 11 december 2003 15:13 schreef harrie1 het volgende:
wat geenstijl heeft gedaan (oproep tot hacken) kan niet!!
Iedereen kon er zo naar binnen wandelen, net als de AEL bij een Belgische radiouitzending deed. Ze moeten niet huilen, die troetelmoslims.
quote:Ze hebben helemaal geen oproep gedaan tot hacken.
Op donderdag 11 december 2003 15:13 schreef harrie1 het volgende:
wat geenstijl heeft gedaan (oproep tot hacken) kan niet!!
Het was, met oog op de beveiliging, meer zo van: "Hey, kijk. Daar ligt 10 euro op straat. Potverdorie, 10 euro... het is me wat..."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |