quote:Ik heb m'n tag nog steeds niet. En het jaar duurt nog maar 10 dagen
Op zondag 21 december 2003 16:06 schreef Knorretje het volgende:
we tjekken hem morgen middag tegen 12 uur sowieso voor een allerlaatste keer. Verder vanovond uiteraard ook nog.
quote:Het gaat toch helemaal niet om de tag
Op zondag 21 december 2003 16:16 schreef Big_Boss_Man het volgende:[..]
Ik heb m'n tag nog steeds niet. En het jaar duurt nog maar 10 dagen
quote:Neen, natuurlijk niet. Maar dat is wel iets wat erbij hoord.
Op zondag 21 december 2003 16:41 schreef _The_General_ het volgende:[..]
Het gaat toch helemaal niet om de tag
quote:Hoort
Op zondag 21 december 2003 16:43 schreef Big_Boss_Man het volgende:[..]
Neen, natuurlijk niet. Maar dat is wel iets wat erbij hoord.
Of hou je ons nog even in spanning ?
quote:Ja, ze moeten 't maar checken en me m'n tag geven.
Op zondag 21 december 2003 23:48 schreef ondeugend het volgende:[..]
Hoort
BTW wat voor een kadootje had jij er nu bij gedaanOf hou je ons nog even in spanning ?
Ik ben ook in het Sophia geweest, bij mijn neefje van 1. En dankzij de goede zorgen daar, mag hij 2 dagen eerder dan gepland naar huis en kunnen hij en z'n ouders gewoon lekker thuis de kerst doorbrengen.
En wat een lieve zustertjes daarzo
quote:
Op maandag 22 december 2003 01:13 schreef sop het volgende:
ik heb vanmiddag de boom gezienik miste nog een stuk of 500 lampjes.
Ik ben ook in het Sophia geweest, bij mijn neefje van 1. En dankzij de goede zorgen daar, mag hij 2 dagen eerder dan gepland naar huis en kunnen hij en z'n ouders gewoon lekker thuis de kerst doorbrengen.
quote:Dat zijn goede berichten zeg !
Op maandag 22 december 2003 01:13 schreef sop het volgende:
ik heb vanmiddag de boom gezienik miste nog een stuk of 500 lampjes.
De boom is hier in dit topic een paar dagen geleden nog gepost trouwens..
quote:deze dus:
Op maandag 22 december 2003 01:18 schreef ondeugend het volgende:
De boom is hier in dit topic een paar dagen geleden nog gepost trouwens..
quote:wat dacht je van bij die mooie grote boom ?? We staan daar gewoon een minuut of 10 te wachten (tot tien over drie dus).
Op zondag 21 december 2003 16:34 schreef Minkeltje het volgende:
Maandag uur of 3 dus? en waar precies bij t sophia
ik zie geen storting van jou. Wanneer heb je het overgemaakt ?? Mail anders even naar jolanda@fok.nl en dan zoek ik het zo na de bboodschappen nog even uit. Vermeld even de naam van de rekeninghouder dat zoekt wat makkelijker. (hebbie zelf al een afschrift van de bataling ?? maw weet je zeker dat het al overgemaakt is ?)
kan iemand meer info geven?
bedankt vast
edit: het was vrijdag al wel afgeschreven bij mij....
ik wil alleen graag dat mijn schattebout de extra puntjes en tag krijgt
[Dit bericht is gewijzigd door simmu op 22-12-2003 12:43]
(het kan zijn dat er deze week nog lichtjes binnenkomen bij ons, die storten we dan alsnog naar de rekening van sophia)
quote:Wat een superaantal en een superbedrag!
Op maandag 22 december 2003 12:30 schreef Knorretje het volgende:
we komen op een totaal van 445 lampjes. 2225 euro(het kan zijn dat er deze week nog lichtjes binnenkomen bij ons, die storten we dan alsnog naar de rekening van sophia)
Helemaal top!
quote:Zeker voor een forum wat op zich best anoniem is. Leuk om te zien dat er toch zoveel mensen zich betrokken voelen bij Fok!, en natuurlijk het Sophia kinderziekenhuis
Op maandag 22 december 2003 14:54 schreef Brighteyes het volgende:[..]
Wat een superaantal en een superbedrag!
Helemaal top!
Is t nog wel gelukt Knorretje/Danny/Alicia?
quote:oeh dat zijn er best veel krijgen we nog voor/na foto's?
Op maandag 22 december 2003 12:30 schreef Knorretje het volgende:
we komen op een totaal van 445 lampjes. 2225 euro(het kan zijn dat er deze week nog lichtjes binnenkomen bij ons, die storten we dan alsnog naar de rekening van sophia)
Heb je ook een foto van het gezicht van die vrouw toen jullie zeiden hoeveel jullie bij je hadden
quote:
Op maandag 22 december 2003 20:23 schreef Knorretje het volgende:
we hebben de envelop afgegeven, ze waren superblij en hadden dit niet verwacht. We kwamen daaraan en vroegen waar we het kwijt konden en toen gaf de mevr achter de balie aan dat we evt een cd'tje konden kopen ipv een lichtje. We zeiden zo'n beetje in koor of ze dan voor 2225 euro aan cd'tjes had. Ze schrok en ging gelijk naar de stichting bellen dat er mensen waren die een enorm bedrag bij zich hadden en er een ontvangstcomite geregeld moest wordenWe werden behandeld als princessen, werd telkens drinken aangeboden, alicia mocht kleuren en weet ik veel wat nog meer. Nadat er twee mensen van de stichting er waren kregen we nog wat veren in onze reet gestoken en heeft alicia uiteindelijk de envelop gegeven. Daar is een foto van, alleen we krijgen hem niet van de camera af. Danny is er nog mee bezig dus die komt zo snel mogelijk. We hebben foto's gemaakt van de boom maar bij dagliht is dat heel moeilijk te zien, dus ga kijken of ik wat beelden kan capturen van rijnmondtv.
quote:nope, daar hadden we op dat moment helemaal niet aangedacht.
Op maandag 22 december 2003 20:45 schreef calvobbes het volgende:
Whehehe leuk verhaal Knorretje!Heb je ook een foto van het gezicht van die vrouw toen jullie zeiden hoeveel jullie bij je hadden
Het is Danny inmiddels gelukt de fotos er af te halen.
de envelop
de overhandiging
de boom bij daglicht
de boom bij het invallen van de avond.
Het totaal van de lampjes wordt woensdagavond pas bekend gemaakt, ze geven geen tussenstand meer om de spanning er een beetje in te houden.
Alicia, goed gedaan meisje! Wat heb je dat prachtig overhandigd
quote:Ik ben bang dat er iets mis is gegaan met die girodinges.
Op maandag 22 december 2003 22:47 schreef ondeugend het volgende:
* blij is dat ze ook een bijdrage heeft kunnen doen
Een geslaagde actie dus. Top!
quote:das d'r "aaaaaaija" (aai-jas dus) als we weg moeten is het nu telkens "aaaaaaija-aan" als je vraagt welke jas ze aan wil
Op maandag 22 december 2003 23:47 schreef Angelic1 het volgende:
en wat een schattig jasje!![]()
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 00:07 schreef Knorretje het volgende:[..]
das d'r "aaaaaaija" (aai-jas dus) als we weg moeten is het nu telkens "aaaaaaija-aan" als je vraagt welke jas ze aan wil
Vind de actie om daar dan als ze vragen of je een cd wilt, je dan zegt geef dan maar cd's voor 2225 euro aan cd's echt ludiek GAAF
quote:tja het was iets spontaans wat in ons opkwam. en we flapten het er ook zo uit
Op dinsdag 23 december 2003 00:16 schreef Minkeltje het volgende:
Vind de actie om daar dan als ze vragen of je een cd wilt, je dan zegt geef dan maar cd's voor 2225 euro aan cd's echt ludiek GAAF
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 00:29 schreef Knorretje het volgende:[..]
tja het was iets spontaans wat in ons opkwam. en we flapten het er ook zo uit
Wel sneu eigenlijk vrouwtje was best wel even verbouwereerd.
quote:What the *sorry voor de ietswat schuine uitdrukking die hier stond* is dat nou? Outwar wannabe?
Op dinsdag 23 december 2003 00:44 schreef TJF2 het volgende:
veel lichtjes
[Dit bericht is gewijzigd door Big_Boss_Man op 23-12-2003 00:49]
quote:Ik denk ik help 'm ff en ik maak z'n link even goed. Is het een of andere pyramidespelachtig spel als het waren. Wat een lul deluxe, hè Knorretje?
Op dinsdag 23 december 2003 00:44 schreef TJF2 het volgende:
** verkeerde moment, verkeerde bui**
quote:en das dan nog netjes uitgedrukt
Op dinsdag 23 december 2003 00:48 schreef Big_Boss_Man het volgende:[..]
Ik denk ik help 'm ff en ik maak z'n link even goed. Is het een of andere pyramidespelachtig spel als het waren. Wat een lul deluxe, hè Knorretje?
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 00:51 schreef Knorretje het volgende:[..]
en das dan nog netjes uitgedrukt
wat een scheetje!
trouwens, hebben jullie m`n gift al binnen? ik weet postbank naar een bank transactie duurt wel lang en nu met de kerstdagen nog langer.
ik heb zelf m`n postbank afschrift ook nog niet binnen, ik vroeg het me gewoon af!
quote:Het was wel afgeschreven ? Dan heb je vast iemand anders blij gemaakt met je storting.
Op maandag 22 december 2003 22:53 schreef Big_Boss_Man het volgende:[..]
Ik ben bang dat er iets mis is gegaan met die girodinges.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |