quote:Wat zeik je nou, je hebt gewoon een tag hoor
Op dinsdag 23 december 2003 12:49 schreef gothic-blackie het volgende:
euhm euhm....
ik heb de 19de geld overgemaakt (van rabobank naar rabobank) maar ik sta er nog steeds niet bij op de FP, en ik heb ook geen tag of zow..... dusse wanneer word de fp een keer geupdate? en krijg ik me tag, snif
quote:Mee eens.
Op dinsdag 23 december 2003 12:36 schreef sangdrax het volgende:
Correctie, het goede nummer was ingevuld, alleen kapt Girotel het af door wel de puntjes te accepteren maar een bankrekeningnummer met puntjes af te knippen. Dat is een ontwerpfout.
quote:Waar je dus, zeker als je naar een onbekend iemand mailt, even extra op let.
Precies. Girotel vindt puntjes niet erg, MAAR bankrekeningnummers met puntjes worden dus automatisch omgezet naar totaal ander nummer.
quote:Nadat je op akkoord klikt, staat er onderaan nog uitgebreid een overschrijvingsoverzicht voordat je je TAN invult. Mocht je het dan opmerken kan je altijd je tan niet invullen of via overzicht/reserveringen de boel weer intrekken.
-knip-
Postbank vraagt de gebruiker 2 dingen in 1 scherm en legt de nadruk op het adresboek door dat als enige echte optie aan te bieden; ook dat is een ontwerpfout.
quote:Girotel is niet bijzonder klantvriendelijk nee, maar ik vind het idioot dat je naar de postbank gaat bellen met het verhaal de je opgelicht bent, terwijl je zelf niet oplet. De naieviteit qua betaling vind ik nou niet echt om over naar huis te schrijven. Nogmaals, zeker als je geld over gaat maken dubbelcheck je een en ander. Naja anders nu iig wel.
Het ligt nooit aan ontwerpers van schermen of programmeurs? Kom op zeg, dat is vrij kort door de bocht, al helemaal op het web.
quote:-ik- heb alleen het hele verhaal aan de postbank gedaan, en benadrukt dat ik helemaal geen boodschapschermpje gezien heb! wat ook helemaal niet getoond werd!
Girotel is niet bijzonder klantvriendelijk nee, maar ik vind het idioot dat je naar de postbank gaat bellen met het verhaal de je opgelicht bent, terwijl je zelf niet oplet
ik wil trouwens wel even kwijt dat het ronduit asociaal is om iemand af te kraken op grond van dit verhaal: ten eerste blijkt dat het een fout is die snel gemaakt is, ten tweede neem ik dan tenminste nog de moeite om a) te achterhalen wat er nou precies gebeurt is en b) die fout te herstellen.
ik zou nu kunnen denken:
sjees, leuk om eens iets voor het goede doel te doen....... ik zal het de volgende keer zeker weer zo doen hoor!
maar zo steek ik niet in elkaar.
gothic-blackie: je donatie is binnen, je tag heb je, punten volgen nog (moet danny doen en die heeft pc opnieuw geinstaleerd en moet de pw's etc nog instellen om de punten toetekennen. Komt goed.)
Verder over donaties die aangekomen zijn bij de verkeerde persoon. Wij kunnen hier zelf niets aan veranderen, de gebruiker moet zelf contact opnemen met de postbank en om bemiddeling vragen tussen de niet goede begunstigde van de transacties, in de hoop dat deze persoon het terug wil storten.
zou wel stoer zijn, krijg je je afschrift binnen zie je dat er opeens iets van 20x 5 euro naar je overgemaakt is!
quote:sorry had het niet door, ik hou vooral de FP in de gaten, en dit was mijn eerste reactie van de dag hier. sorry
Op dinsdag 23 december 2003 13:20 schreef Knorretje het volgende:
gothic-blackie: je donatie is binnen, je tag heb je, punten volgen nog (moet danny doen en die heeft pc opnieuw geinstaleerd en moet de pw's etc nog instellen om de punten toetekennen. Komt goed.)
Topactie mensen!
quote:Ik heb het girodinges 70 keer gecontroleerd.
Op dinsdag 23 december 2003 01:55 schreef ondeugend het volgende:[..]
Het was wel afgeschreven ? Dan heb je vast iemand anders blij gemaakt met je storting.
Fantastisch hoe die actie hier gelopen is. Hulde aan jullie voor al jullie moeite en natuurlijk aan de mensen die meegedaan hebben
Kunnen de wat latere storters hun lichtje ook nog even proberen te lokaliseren.
quote:Die lui hebben de kerst van hun leven.... allemaal mensen die zomaar geld op hunr rekening storten.....
Op dinsdag 23 december 2003 12:28 schreef oldenzaaltjuh het volgende:[..]
ja ik en nog vele anderen hebben dat ook gehad
![]()
ik ben alleen te lui om die lui ff op te bellen om te vragen of ze het mij terug willen storten
Sinds een aantal weken worden er steeds bedragen van 5 Euro op mijn rekening gestort, ten behoeve van mijn dochter Sophia. Ik ben jullie daar erg erkentelijk voor. Mijn dochter is echter voorzien van een goed (dubbel) inkomen, en na beraad met haar, hebben wij besloten om het geld te gebruiken voor mijn eigen kerstfeest. Als weduwe met slechts AOW is het heerlijk om te weten dat er zoveel goede mensen zijn die ervoor zorgen dat ik dit jaar eens flink kan uitpakken met Kerst en mijzelf in plaats van een slavink zelfs een karbonaadje kan permitteren. Ik dank jullie nogmaals en zal genieten van een heerlijke kerst. Uiteraard wens ik jullie allemaal hetzelfde toe.
Overigens ben ik door die aardige meneer van de postbank gewezen op het bestaan van dit forum, anders had ik nooit van jullie bestaan geweten.
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 15:42 schreef Dijkema-Sikkenga het volgende:
Beste mensen van Fok,Sinds een aantal weken worden er steeds bedragen van 5 Euro op mijn rekening gestort, ten behoeve van mijn dochter Sophia. Ik ben jullie daar erg erkentelijk voor. Mijn dochter is echter voorzien van een goed (dubbel) inkomen, en na beraad met haar, hebben wij besloten om het geld te gebruiken voor mijn eigen kerstfeest. Als weduwe met slechts AOW is het heerlijk om te weten dat er zoveel goede mensen zijn die ervoor zorgen dat ik dit jaar eens flink kan uitpakken met Kerst en mijzelf in plaats van een slavink zelfs een karbonaadje kan permitteren. Ik dank jullie nogmaals en zal genieten van een heerlijke kerst. Uiteraard wens ik jullie allemaal hetzelfde toe.
Overigens ben ik door die aardige meneer van de postbank gewezen op het bestaan van dit forum, anders had ik nooit van jullie bestaan geweten.
quote:Hmmm... Dat heeft lang geduurd voordat iemand op dit idee kwam...
Beste mensen van Fok,
quote:
.
quote:
Beste mensen van Fok,Sinds een aantal weken worden er steeds bedragen van 5 Euro op mijn rekening gestort, ten behoeve van mijn dochter Sophia. Ik ben jullie daar erg erkentelijk voor. Mijn dochter is echter voorzien van een goed (dubbel) inkomen, en na beraad met haar, hebben wij besloten om het geld te gebruiken voor mijn eigen kerstfeest. Als weduwe met slechts AOW is het heerlijk om te weten dat er zoveel goede mensen zijn die ervoor zorgen dat ik dit jaar eens flink kan uitpakken met Kerst en mijzelf in plaats van een slavink zelfs een karbonaadje kan permitteren. Ik dank jullie nogmaals en zal genieten van een heerlijke kerst. Uiteraard wens ik jullie allemaal hetzelfde toe.
Geweldige actie Knor en fantastische foto's!
quote:
prettige feestdagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |