abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 december 2003 @ 16:10:37 #1
59460 Pirres
Veni, vidi, vici!!
pi_15277427
Waarom worden er hier topics gesloten? of een slot op gedaan? Zeer zeer triest! Dat is duidelijk van zeer laag niveau voor die gene die dit soort topics niet aankunnen!! Willen de moderators ook even reageren.......

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wordt de waarheid jullie te veel boeren??

Volgens mij hadden we namelijk wel eens eerder een paar edities van CL ik neem bijv. seizoen 94/95 95/96 00/01 02/03 om er maar een paar te noemen!! Waar waren jullie dan boertjes in de 2e ronde???

UITGESCHAKELD!! Losers! Zoals al jawel 7 jaar achter elkaar!!

bedankt gasten voor het verklote van de plaats van het Nederlandse voetbal. PSV moet gewoon van te voren geweert worden uit de CL zodat de enige Nederlandse club het nog hooghoud zodat julile ook nog europees mogen voetballen, maar schijnbaar zien jullie het licht nog niet!! Jullie kunnen dan wel roepen! KEZMAN KEZMAN!! Maar die gast heeft al 13 uur ( na vanavod 14,5 uur ) in de CL niet meer gescoort! Heb je lekker veel hoor!! In de competitie mag die het dan goed dan.. .maar dat is ook het enige punt waaruit de kut klote boeren kunnen scoren! Als je namelijk de VI elke week leest en je ziet hoeveel joden er hebben gescoot in tegenstelling tot de boeren! Zijn dat er wel beduident wat meer!!!

Something inside so strong
pi_15277448
just read the FAQ, dan zie je waarom dat gedaan wordt zielige figuur.

zou zweren on hem een tijdje te bannen

pi_15277475
slotje neem ik aan..??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')